Hakutulokset

  1. Pompula81

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Unikuu 41+2 tyttö 3445g ja 51cm, pipo 36cm (tyttöolo siis piti paikkansa)
  2. Pompula81

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Sain aikaseksi tulla lukeen juttujanne.En tajua mihin aika menee kahden lapsen kanssa..no en illalla ole jaksanut kuin tv katsoa-odottaessani roikuin kyllä koneen äärellä. Mulla maito nousi vko sitten kunnolla ja joka pvä pumppaan osan roskiin muuten vauva saa liian kovan súihkun maitoa ja...
  3. Pompula81

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Heips. Nyt en ehdi juttuja lukaista,mutta infoan omia juttujani: eli ke 2.9 klo13.50 meille syntyi toinen tyttö. 3445g ja 51cm.Tultiin eilen kotiin.Synnytyksen kesto 8h ja ponnistus 5min-eli nopeasti ja hyvin meni kaikki.Ainoa että jokin iskias vaiva iski ja en laitoksella pystynyt kuin...
  4. Pompula81

    Vähenikö vauvan liikkeet synnytys supistusten alkaessa?

    Eilen illalla huomasin ettei normaali aikaan vauva melskannut ja aamulla alkoi klo 6 10min välein supisteleen-nämä samanlaisia kuin esikoisesta eli alaselkääkin polttaa,joten pidän peukut pystyssä et se ois menoa nnyt =) Mutta siis joitakin pieniä töytäsyjä olen yön aikana tuntenu,kun...
  5. Pompula81

    Vähenikö vauvan liikkeet synnytyssupistusten alkaessa?

    Eilen illalla huomasin ettei normaali aikaan vauva melskannut ja aamulla alkoi klo 6 10min välein supisteleen-nämä samanlaisia kuin esikoisesta eli alaselkääkin polttaa,joten pidän peukut pystyssä et se ois menoa nnyt =) Mutta siis joitakin pieniä töytäsyjä olen yön aikana tuntenu,kun...
  6. Pompula81

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Haloo onko kukaan nähnyt mun supistuksia???? :attn: No ne siis loppui sitten yöllä-en muista 04 jälkeen et niissä ois polttoa ollut,mutta maha oli piukea kuin mikä vähän väliä..Sain 1½h nukuttua ja nyt tytön lähdettyä tarhaan 8 aikaan nukuin 11 asti..Kait lähden reippaalle pikkulenkille jos...
  7. Pompula81

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Masua alkoi poltteleen tunti sitten-menkkamaisia polttoja ja maha kovettuu..Samalla alkoi kamala piereskely ja nyt mietin olenko syönyt jotain sopimatonta ja poltot siitä johtuu..Toisaalta veikkaan kyllä supisteluiksi kun n.5 välein näin tapahtuu.. jos menis koittaan unta -eläen toivossa et...
  8. Pompula81

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    maria-s mullakin oli esikoisesta oikeestaa helvettiä vasta jälkioireet-ei synnytys..Maha tilttas täysin,tuli pukamia(käytin peräpuikkoja,voiteita),porua väänsin kun yritin sitten joskus kakata.Mun maha kaikkeen uuteen tilanteeseen, esim.sairaalassa olo, reagoi.Kun aikoinaan kaveriporukalla...
  9. Pompula81

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Aniit tervetuloa takas-tollaisen parin henkilön tekemän tutkimuksen jälkeen luulen et pääset ennen pe jo tosi toimiin =) pidetään peukkuja Kävin reippaalla 2-3km lenkillä ja sit vielä tytön hain tarhasta-niin kyllä pyyhkiessä kunnon kellertävää limaa irtoaa,kunnon klimppejä-et oiskohan nyt...
  10. Pompula81

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Mamika ja Kimalle-onnea kääröistä ja tsemppiä toipumiseen :heart: Sonjuskalle paljon voima :hug: Aniit kyllä ne tosiaan saattavat käynnistää jo,mutta mulla esim 41+2 kontrolli ja viikonloppuna tapaamani lääkäri sanoi et tule taas silloin niin sovitaan varmaan ma 7.9 käynnistys-taysis...
  11. Pompula81

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Kiitos vinkeistä veden lorahtelun suhteen..Harmi vaan se ei sitten ollut lapsivettä-kait vetistä valkovuotoa sitten oli,mutta outa kuitenkin kun koskaan ei niin ole tullut.No lääkäri tutki alapään(elän toivossa jos se jotain edistäis-niin kuin auroralla:) kuulemma kaulaa 3cm jäjellä...
  12. Pompula81

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Ja kakan marjat sanon minä..Ei se eilinen sitten mitään lapsivettä ollut..kait mä vaan kusin housuuni yhden illan :'( Tai siis kai vetistä valkovuotoa sen pakko olla.Pettymyksen määrää voitte arvata,kun 2,5h siellä odottelin lääkärin aikaa-päästiin 1.30 himaan..Ja sitten lääkäri ilmoitti et 3cm...
  13. Pompula81

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Onnea luminella,aurora,elokuuvauva ja citilda + muut jos joku unohtu :flower: :heart: Mä lähden taas taysis käymään kun 16 jälkeen alkanut jotain pöksyihin lorahdella-aina ku nousen ylös..Paljoa ei tule enkä ole varma et onko lapsivettä,mutta ennen 00 kehoitti käymään ja jos supistuksia ei...
  14. Pompula81

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Mä kyselen nyt joka palstalta tätä asiaa,mutta meidän ryhmästä ehkä synnyttäneillä enemmän kokemusta asiasta,siksi kysymys tänne tulee :) Heips! Olen rv 40+5 ja eilen ekan kerran tunsin kuinka päikkyjen jälkeen valahti jotain housuun.Oletin et vetistä valkovuotoa olisi,mutta nyt tänään sama...
  15. Pompula81

    Oisko lapsivettä vai valkovuotoa?

    Heips! Olen rv 40+5 ja eilen ekan kerran tunsin kuinka päikkyjen jälkeen valahti jotain housuun.Oletin et vetistä valkovuotoa olisi,mutta nyt tänään sama klo 16 ja nyt taas muutamia kertoja sen jälkeen.Kerran tuli tippoja reittäkin pitkin eikä se mitään limaista vuotoa ollut vaan ihan kuin...
  16. Pompula81

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Onnea Aurora :flower: Kävin juuri Taysissa käyrillä kun neuvolassa oli syke vain 120 pintaan,niin terkka päätti et nyt riittää-mene käynnille.. No 45min makasin ja syke veti 110-145 väliä-eli aika outoa sahausta,mutta lääkärin mukaan ihan normaalia ja hyvää käyrää.Ultras ja painoarvio...
  17. Pompula81

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Onnea Tikru70 Täällä kyllästynyt olo..Jotenkin ajattelin et viime yönä tulis lähtö vaikka mitään merkkejä ei ollutkaan..no eipä tullut ja unikin vasta 2 aikaan tuli :/ Nyt su asti kun esikolle ois hoitajakin niin eihän tää synny..ens viikolla ollaankin kuses hoidon suhteen-ainakin...
  18. Pompula81

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    onnea tyttönen ja ezmeralda :flower: Tänää tuli postissa kutsu Taysiin ensi ke 2.9(silloin viikot 41+2) Mutta osaakos kukaan sanoa mitä tollaisella käynnillä tehdään?Lapussa lukee: Kutsumme teidät raskauden seurantaa varten keskussairaalaan.kehoitetaan varaamaan 2-3h aikaa...
  19. Pompula81

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Onnea rimprenssa,päksäkkä,unikuu ja la vida....vauvoista! minäkin olen täällä vielä ja oletan että ensi viikollakin samoissa merkeissä =) Vaikka tuollainen unikuun nopea synnytys oiskin haaveissa. Koskahan taysista tulee kotrolliaika-viimeksi ois ollut 41+6,mutta luulis et toi syke juttu...
  20. Pompula81

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    aamulla oli vauvan syke 120-128(viimeksi 116-124),mutta normaalisti siis 140-145 ollut.Pe taas uusi aika-no parempihan se on siellä juosta kuin murehtia jos ei liikukaan niin paljoa.Terkka oli pe oikein synnärille soittanut,kun huolestu noista sykkeistä.Sielläkin vaan sanoneet et juuri oikeat...

Yhteistyössä