Vähenikö vauvan liikkeet synnytys supistusten alkaessa?

Eilen illalla huomasin ettei normaali aikaan vauva melskannut ja aamulla alkoi klo 6 10min välein supisteleen-nämä samanlaisia kuin esikoisesta eli alaselkääkin polttaa,joten pidän peukut pystyssä et se ois menoa nnyt =)
Mutta siis joitakin pieniä töytäsyjä olen yön aikana tuntenu,kun tunnustelin tilannetta.Vedin tuossa suklaatakin ja sain vauvalle hikan aikaseksi.
En muista kuinka liikkeiden kanssa meni 2v sitten joten kyselen teidän kokemuksia.

Pompula 41+2
 
Mulla vauva muuttui ihan hermoheikoksi, kun supistukset alkoi ja melskasi ja reuhtoi ympäriinsä niin kovin, että sairaalassakin jouduin sydänkäyriin moneksi tunniksi, kun pienen syke oli niin hurjissa lukemissa.. Eli täällä ainakaan ei liikkeet vähentyneet. :) Ennen supistuksia liikkui muistaakseni ihan normaalisti. Tsemppiä, ehkä ootkin jo synnyttämässä! :wave:
 
Jotkut sanoo,että vauvan liikkeet vähenis ennen synnytystä...Itsellä kuitenkin "mylläsi"masussa vielä synnytyssalissakin.Mulla oli kyllä vauva ylhäällä loppuun saakka.Eli tiedä vaikuttaako se sit aasiaan.
 
Itsellä käynnistettiin ja poju sai hepulit kun supistukset kalvojen puhkaisun jälkeen alkoivat...vasta sitten, kun oksitosiini tippa laitettiin ja välit oli lyhyitä rauhoittui.

Pari tuttavaa kylläkin sanovat, että heidän vauvat on ollet pari päivää ennen synnytyksen käynnistymistä aika lailla hissukseen vaikka muuten ovatkin olleet vauhtihirmuja, mutta aloittaneet taas riehumisen supistelujen alkaessa.

Voihan tuokin olla vauva kohtaista..jotkut rauhoittuvat ja keräävät voimia ja jotkut, noh, eivät ymmärrä otta iisisti :D
 
täällä myös vauva mylläsi mahassa hirmuisesti vielä synnytyssalissakin! :D
oli koko odotusajan vilkas liikkumaan..

mutta niinhän sitä sanotaan, että liikkeet vähenisivät ennen synnytystä
 

Yhteistyössä