Hakutulokset

  1. V

    Monen lapsen äiti, mitä ehkäisyä käytät?

    Mitä käytät nyt ja mitä olet raskauksien välillä käyttänyt? :whistle:
  2. V

    Kummat helpompia vauvoina...tytöt vai pojat?

    Silloin kuin poika syntyi (esikoinen), niin olin ihan varma ettei helpompaa vauvaa voi olla. Kunnes tyttö (kuopus) syntyi niin se oli niin rauhallinen ja hyväntuulinen että olin ihan :o Eli meillä tyttö oli helpompi tai sitten oli vaan enemmän kokemusta joten tuntui niin helpolta. Nyt poika on...
  3. V

    Rakkaat miehet, auttakaa!

    Tuu lainaaman mun isoisän olkihattua ja mun ex:n sauvoja, pääset paremmin kotiin kun otat tukee.
  4. V

    yö heräilyt palailevat (1v)

    meillä neiti aloitti noi heräilyt ja yö syömiset n. 1v. ja nyt on jo 1.4kk. en tiedä mikä siinä on, mutta luulen että hoitoon meno sen aloitti. koska menin silloin takaisin töihin. tyttö ei siitä ole moksiskaan, mutta itse alan väsyyn, kun tarttee aamusti nousta ennen kuutta. mutta pari viime...
  5. V

    muiden 1v. levottomat yöt

    Meilläkin vielä öisin heräillaän ja tissutellaan. Tyttö 1v1kk.On niin paljon puhetta unikouluista ja lapsen kouluttamisesta. Niin kauan kuin itse jaksan annan pienen olla pieni. Pieni tissinsyöminen yöllä ja vanhempien vieressä nukkuminen eivät ole pahinta mitä lapsi voi tehdä. Jos itse jaksaa...
  6. V

    raskaus ja tupakka

    ite lopetin kun aloin odottaan. ja hyvin kestin vaikka kauan olin sitä' norttia vedellytkin. se ei ollut kyllä mitään helppoa, söin sitten karkkia, mynthoneita ym. ja kiloja niistä karkeista sitten tulikin. (karkit pysyny paheena) vaikeeta oli esim. töissä kun muut kahvitunnilla meni tupakalle...
  7. V

    Nuori aikuinen äiti rakas

    meillä kaikki ollut nuoria kun saanut lapsia. meidän äidin mummu kommentoi raskauttani että onpa iloinen yllätys, jokos se tyttö (minä) on 17 täyttänyt... olin kylläkin jo 20, että näin meillä
  8. V

    Omistanko kauhukakaran :)

    meillä myös tuollainen astetta kekseliäämpi vilkkaampi lapsonen. mutta keinoja on jo keksitty paljon... olen ottanut käyttöön sen että neiti saa osallistua kotitöihin ym. tiskaamme yhdessä, hermoja se koettelee, mutta pikku hiljaa, kyllä se tästä. koska kotona ei ole astianpesukonetta saa hän...
  9. V

    Puuro ei kelpaa 1v:lle

    meiän tyttö laitto kanssa stopin puurolle. itelleni se on vaan paljon pahempi asia kuin tytölle, ennen söi tosi ison määrään aamuin illoin puuroa, mutta nyt ei syö ku korkeintaan pari lusikallista. itelle tulee vaan olo että saako sen nyt tarpeeksi ja ym. ite stressaan sitä. ja varsinkin ku...
  10. V

    tietääkö kukaan kebab chili-soosin ohjetta?

    Itse teen kastikkeen niin,että ostan valmiiksi paseerattua tomaattia ja sekoitan siihen nuudelipaketeista ylijääneet chilipussit...kiehautetaan liedellä,lisätään tarvittaessa pippuria,sokeria,suolaa.

Yhteistyössä