Maahanmuuttajia lisää Suomeen - mitä mieltä?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
toivoa täynnä
jos lähtökohtana on vain ja ainoastaan tuottavuus ja yhteiskunnallinen hyöty, niin laitetaan mummot ja paapat sekä muut vajaakuntoiset meneen pois suomesta...

kun asioita katsotaan eettiseltä kannalta on meidän hyvinvoivien ja turvassa olevien autettava heikompia ja vähäosaisempia myös globaalisti.

kyllä meillä on varaa ja tilaa mamuille niin työvoimaperäiselle kuin humaanisista syistä tuleville. uskokaa tai älkää mutta meillä tulee olemaan vielä työvoimapula kun nyt vielä työelämässä olevat suuretikäluokat jäävät eläkkeelle!!!
 
mummovaje
Alkuperäinen kirjoittaja toivoa täynnä:
jos lähtökohtana on vain ja ainoastaan tuottavuus ja yhteiskunnallinen hyöty, niin laitetaan mummot ja paapat sekä muut vajaakuntoiset meneen pois suomesta.
Suomesta lähtee hyvin paljon mummoja ja pappoja kuormittamaan muiden maiden terveydenhuoltoa jo nyt. Meillä on maassa mummovaje
 
"minä"
maahanmuuttajien tulo suomeen ei vie suomalaisilta mitään.. päin vastoin se antaa jotain.. maahanmuuttajat tulee suoraan opiskelemaan suomen kieltä ja siihen tarvitaan opettajiaa ja sossusta kun puhuitte niin sinnekin lisää työntekijöitä ,kelaan .työkkäriin.. ynm..
lisäksi mä oon siitä ett kun suomalainen puhuu maahanmuuttajista hän tarkoittaa niitä joilla on huivi päässä ei esim. venäläisiä tai virolaisia... törkeetä!!!!
 
näi se on
menee hermot

maahanmuuttajien tulo suomeen ei vie suomalaisilta mitään.. päin vastoin se antaa jotain.. maahanmuuttajat tulee suoraan opiskelemaan suomen kieltä ja siihen tarvitaan opettajiaa ja sossusta kun puhuitte niin sinnekin lisää työntekijöitä ,kelaan .työkkäriin.. ynm..
lisäksi mä oon siitä ett kun suomalainen puhuu maahanmuuttajista hän tarkoittaa niitä joilla on huivi päässä ei esim. venäläisiä tai virolaisia... törkeetä!!!!

Aiivaan
 
"vieras"
[QUOTE="minä";21976055]Esimerkikisi espanjassa asuvat suomalaiset eläkeläiset elää omilla rahoillaan. Espanja ei heitäkään elätä.[/QUOTE]

Ei ne ole eläkeläisten omia rahoja, vaan suomalaisten duunarien selkänahasta revitään ne eläkerahat joka kuukausi.
 
vierailija
Tämän ketjun aloituksen jälkeen ollaan nähty kaksi kertaa, kun perussuomalaiset ovat päässeet hallitukseen.

Molemmilla kerroilla he ovat saaneet aikaan ennätysmaahanmuuton.

Ei mennyt, kuten aiemmin ennustettiin. Puolue teki täysin päinvastaisesti mitä lupasi. Toki maahanmuuttovastainen puolue tietää sen, että enemmän maahanmuuttoa on enemmän kannatusta.
 
vierailija
Tämän ketjun aloituksen jälkeen ollaan nähty kaksi kertaa, kun perussuomalaiset ovat päässeet hallitukseen.

Molemmilla kerroilla he ovat saaneet aikaan ennätysmaahanmuuton.

Ei mennyt, kuten aiemmin ennustettiin. Puolue teki täysin päinvastaisesti mitä lupasi. Toki maahanmuuttovastainen puolue tietää sen, että enemmän maahanmuuttoa on enemmän kannatusta.
Tätähän se on. 2023 tuli kaikkien aikojen ennätys
 

Yhteistyössä