yö heräilyt palailevat (1v)

  • Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
harmaana
Tämäkin on meillä ns alkanut olemaan pieni ongelma taas, tuon syömättömyyden rinnalla... eli unikoulutettiin ja meni hetken aika mukavasti. Nyt taas ollaan n3h välein omassa sängyssä pystyssä ja itkutaan.
Eikä minusta nyt ole opittu mitään uutta juttua....
:(
 
Kaukomaija harmaana
Meilla neiti pian 1v1kk ja yötouhua riittää. ôisin heräilee kaks-kolme kertaa ja syö tissiä ainakin kerran yössä. En pakota mihinkään unikoulumuottiin, uskon ajan tekevän tehtävänsä ;) Tietty välillä parempia oïtäkin on, mutta hampaittentulo ja nuha usein valvottavat niin muksua kuin äitiäkin :ashamed: Kerrankos ne on pieniä :wave:
 
meidän pikku mies (1v2kk) alkoi tuossa muutama kk sitten heräillä öisin. Yleensä heräsin siihen kun jätkä itki sängyssään ja kieri ja pyöri tai nousi puoliks unissaan istumaan tai seisomaan.
Mulle sanottiin että johtuu siitä kun elää päivän tapahtumia yöllä uudestaan ja siksi saattaa nukkua levottomasti. Mitä vilkkaampi päivä sitä huonommin yleensä nukutaan...
 
äitee kans
meillä kanssa yöt käntyneet unikoulusta huolimatta taas ns alamäkeen. eli heräilyä n3h välein. ja nyt ekan kerran voin sanoa, että äiti alkaa väsymään.... :( vuosi on mennyt ja koko se aika uni on ollut hakusessa.... :(
 
meillä neiti aloitti noi heräilyt ja yö syömiset n. 1v. ja nyt on jo 1.4kk. en tiedä mikä siinä on, mutta luulen että hoitoon meno sen aloitti. koska menin silloin takaisin töihin. tyttö ei siitä ole moksiskaan, mutta itse alan väsyyn, kun tarttee aamusti nousta ennen kuutta. mutta pari viime yötä on ollut rauhallisia, että toivotaan nyt että nuo yö heräilyt loppuisi
 

Yhteistyössä