Hakutulokset

  1. Winnie the Pooh

    Rv-pinoa <3

    8+2 :heart:
  2. Winnie the Pooh

    Heh... Mitäs mieltä olette, jos lapset hoidossa joka vkl, MUTTA

    No täytyy olla päässä vikaa jos ihannoi sitä, että äiti ja isä juo joka viikonloppu! Ja vaikkei joisikaan, jos joka viikonloppu ovat ilman lapsia niin hohhoi! Piste. (ja minulle on ihan sama onko täällä harmaana, mustana tai vaikkapa vaaleanpunaisena...) (niin siis tämä oli siksi, koska...
  3. Winnie the Pooh

    Kumpaan suuntaan toi teidän mielestä pyörii

    Pyöri ensin vastapäivään, mutta sen jälkeen ihan silleen miten halusin sen nähdä! Sekä että siis.
  4. Winnie the Pooh

    oliko tässä aihetta banniin?

    Hohhoi tätä touhua. En nähnyt tuossa ap-ketjussa mitään sellaista, miksi pitäisi bannata...mutta täällä nyt bannaillaan nykyään vähän pärstäkertoimen perusteella, luulen. :$ Ja mitä tuohon ap-juttuun tulee, säikähtäisin kyllä itekki ihan mielettömästi, jos yhtäkkiä joku outo tyyppi ois...
  5. Winnie the Pooh

    Ottaisitko pahasti?

    No itse tykkäisin jos joka kyläpaikan ovensuussa ois käsidesi! :saint: Laitettais käsiin mennen tullen koko sakki ja jäis sellainen mieli, että nämä ihmiset haluavat ajatella muitakin! Lapsiperheissä tauteja riittää, mielelläni kyllä vältän sen pienimmän nuhankin, jos mahdollista. =) Hyvä...
  6. Winnie the Pooh

    Lapsityövoiman käyttöä leikin varjolla

    Jaa, eipä sitä kuvaa enää olekaan...pistän profiiliin...
  7. Winnie the Pooh

    Lapsityövoiman käyttöä leikin varjolla

    http://www.aijaa.com/v.php?=1020403.jpg Tiedättekö tämän leikin?! Taitellaan paperista tällanen. Jokainen vuorollaan sanoo jonku luvun, tätä vekotinta vemputellaan sen mukaan ja sitten valitaan joku kuva ja kuvan takaa löytyy joku juttu...se nyt voi olla mitä tahansa, mutta minä vasta idean...
  8. Winnie the Pooh

    Talonsa joskus myyneet!

    Kuin tarkkaan ne syynää talon, ku tulevat tekemään arviota?!
  9. Winnie the Pooh

    Talonsa joskus myyneet!

    :attn:
  10. Winnie the Pooh

    Talonsa joskus myyneet!

    Kannattaako myydä välittäjän kautta vai yksityisesti? Hyviä ja huonoja puolia? Kun tehdään arvio, täytyykö hinnan olla sitten tismalleen se (mikä talon todellinen arvo on) vai kuin?
  11. Winnie the Pooh

    Kenelle ei tulisi mieleenkään kestoilla?

    On ehkä kökköä että änkeän tähän pinoon, mutta en voi vastustaa... :xmas: Itse ajattelin ennen että "hyi yrjö, kakkojen kans lotraamista!""ihan tarpeeksi vaivaa ja työtä tässä muutenkin!""ihan ku tuota pyykkiä ei ois jo tarpeeksi!""täysin hörhöjen hommaa!" jne. jne. Jotenkin vain jossakin...
  12. Winnie the Pooh

    *saako tänne tällasia kuvia laittaa...?* (kuiskaa)

    *viittaa profiiliin :xmas: *
  13. Winnie the Pooh

    Mun lapsi sanoi tänään että hän halua mennä päiväkotiin takas???

    Meidänkin lapset haluaa mummolaan ja milloin Kiinaan ja milloin Afrikkaan... :xmas:
  14. Winnie the Pooh

    Angiinan jälkeen kipu munuaisissa?

    En ole huomannut pissatessa mitään erikoista ja kuumetta ei kai tietääkseni ole nyt. Tuosta lääkkeestä ei ainakaan pitäisi tulla mitään munuaiskipuja, ei siinä mitään sellaista mainita...soitan tohtoriin.
  15. Winnie the Pooh

    Angiinan jälkeen kipu munuaisissa?

    Ja kiviäki kiinnostaa...
  16. Winnie the Pooh

    Angiinan jälkeen kipu munuaisissa?

    :attn: (minä siis olin tuo ap) Pliis, vastatkaa jos joku jotain tietää!!
  17. Winnie the Pooh

    Kestävä elämäntapa

    :attn:
  18. Winnie the Pooh

    Millainen käsitys sinulla oli lapsena perheesi rahatilanteesta? Minulla oli

    Minulla ei ollut silloin mitään käsitystä raha-huolista. Kaikkea oli yllinkyllin. Rikkaita vanhempani eivät ole olleet, mutta hyvin toimeentulevia kuitenkin...just yks päivä muistin, kuinka sitä oli silloin huoleton tässäkin suhteessa! :xmas: Raha-asioista ei koskaan edes lasten kuullen puhuttu...
  19. Winnie the Pooh

    Minkäs kokoisia eskarilaisia teidän kodeistanne löytyy?

    Täältä löytyy poika: 120cm, 21kg ja 6v7kk. :heart:
  20. Winnie the Pooh

    Huomenta!

    Älä hullu!! :ashamed: Ite just selviämässä angiinasta ja 40:n asteen kuumeesta...ihanaa voida taas paremmin, SAA VIIMEIN SIIVOTA!! :D :xmas:

Yhteistyössä