Kenelle ei tulisi mieleenkään kestoilla?

khalawah, kyllä kuivuvat narulla... kaverini kuivatti 24 tuntia niitä vaippoja narulla!!! |O |O |O mutta etkös jossain ketjussa sanonu että kaks vanhempaa lasta käyttivät kertiksiä ja tälle tulokkaalle vasta harkitset niitä kestovaippoja?

juu, ja kestoja: ei kiitos. mie ne pyykit joutusin kuitenki peseen joten ihan tarpeeksi on tuota pyykkiä nyttenkin jo.
 
Kolmen kestoilevan äiti
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
khalawah, kyllä kuivuvat narulla... kaverini kuivatti 24 tuntia niitä vaippoja narulla!!! |O |O |O
Meillä on taskuvaippoja. Ne ja imut kuivuvat nopsaan: illalla ennen nukkumaanmenoa narulle ja aamulla ovat kuivat. Tai aamulla narulle, illalla jo käytössä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
khalawah, kyllä kuivuvat narulla... kaverini kuivatti 24 tuntia niitä vaippoja narulla!!! |O |O |O mutta etkös jossain ketjussa sanonu että kaks vanhempaa lasta käyttivät kertiksiä ja tälle tulokkaalle vasta harkitset niitä kestovaippoja?

juu, ja kestoja: ei kiitos. mie ne pyykit joutusin kuitenki peseen joten ihan tarpeeksi on tuota pyykkiä nyttenkin jo.
En nyt puutu mitekään muuten tähän ketjuun, mutta kyllä meillä ainakin noi paksut sisävaipat kuivuu ihan narulla.. ei meillä edes ole kuivausrumpua - eikä tule.. aikamoinen sähkösyöppö..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
khalawah, kyllä kuivuvat narulla... kaverini kuivatti 24 tuntia niitä vaippoja narulla!!! |O |O |O mutta etkös jossain ketjussa sanonu että kaks vanhempaa lasta käyttivät kertiksiä ja tälle tulokkaalle vasta harkitset niitä kestovaippoja?

juu, ja kestoja: ei kiitos. mie ne pyykit joutusin kuitenki peseen joten ihan tarpeeksi on tuota pyykkiä nyttenkin jo.
juu, meillä kaks isompaa käyttivät kertakäyttövaippoja ja kyllä olen sen jälkeen kironnut, etten ollut edes kuullut kestovaipoista. tulokkaalle käytän ehdottomasti kestoja =) toisaalta olen muutenkin nyt vasta alkanut ajatella - pesupähkinät taitaa olla seuraava juttu :D

ei mulle ainakaan yks koneellinen joka toinen päivä ole paljon. konehan ne pesee.
 
Viblsp
Jossaki vaiheessa hankin kestovaippoja, mutta käyttämättä suurin osa jäi. 3 vaipoissa, 2 niistä vauvoja jotka syödessään sotkevat = ISO pyykkikasa per päivä valmiiksi. Vaippajäte kyllä ahdistaa, mutta kun ei ole kestoilulle aikaa. Plus sitten hajuherkkyys; en vois pestä kakkoja oksentamatta.
 
On ehkä kökköä että änkeän tähän pinoon, mutta en voi vastustaa... :xmas:

Itse ajattelin ennen että "hyi yrjö, kakkojen kans lotraamista!""ihan tarpeeksi vaivaa ja työtä tässä muutenkin!""ihan ku tuota pyykkiä ei ois jo tarpeeksi!""täysin hörhöjen hommaa!" jne. jne.
Jotenkin vain jossakin vaiheessa heräsin siihen tosiasiaan, et kuinka paljon tässä talossa syntyy jätettä, jota kannetaan sitten "tuonne jonnekin"...se jotenkin vain alkoi tekemään suunnattomasti pahaa. :$ Enemmän pahaa kuin ajatus siitä, että huuhtelisin kakkoja vaipoista!
Nykyään meillä kestoillaan osittain ja olen hurjan kiinnostunut kaikenlaisista "vihreistä valinnoista", siitä vain tulee niin järkyttävän hyvä mieli ja totisesti siinä säästää ihan selvää rahaakin, luonnon lisäksi. =)
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Winnie The Pooh:
On ehkä kökköä että änkeän tähän pinoon, mutta en voi vastustaa... :xmas:

Itse ajattelin ennen että "hyi yrjö, kakkojen kans lotraamista!""ihan tarpeeksi vaivaa ja työtä tässä muutenkin!""ihan ku tuota pyykkiä ei ois jo tarpeeksi!""täysin hörhöjen hommaa!" jne. jne.
Jotenkin vain jossakin vaiheessa heräsin siihen tosiasiaan, et kuinka paljon tässä talossa syntyy jätettä, jota kannetaan sitten "tuonne jonnekin"...se jotenkin vain alkoi tekemään suunnattomasti pahaa. :$ Enemmän pahaa kuin ajatus siitä, että huuhtelisin kakkoja vaipoista!
Nykyään meillä kestoillaan osittain ja olen hurjan kiinnostunut kaikenlaisista "vihreistä valinnoista", siitä vain tulee niin järkyttävän hyvä mieli ja totisesti siinä säästää ihan selvää rahaakin, luonnon lisäksi. =)
Vihreyden takia itekin haluaisin, mutta olkoon se sitten mun syntini. :whistle:
 

Yhteistyössä