Mun lapsi sanoi tänään että hän halua mennä päiväkotiin takas???

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Mitä tehdä?Hänellä on sielä kaveri ja hän halua leikkia hänen kanssa!!! :whistle: Pitäisikö mun laitta hänet takaisin hoitoon vai?Mitä mä sanon hoitaille että hänelle pitäis olla aina lämmin vaatet päällä,kun meille ei vielä tullut mitään päätöstä mitä lääkärit tekevät hänen kanssa!(p.s mä on kirjoitanut että mun lapsella löydettin kasvain ,mut se oli vaan jotain nestettä melkein sama kun rasvapatti) :x
 
koi-isä
Kannattaa jutella päiväkodissa, jos jotain erityistä on tapahtunut. Mutta luultavasti on pelkkää turhaa kitinää, väsyttää ja ei vaan huvita- kotona olisi kivempaa taikka jotain muuta.

Jos lapsi menee pari päivää ja huomaa että päiväkodissa onkin kivaa?
 
ensin ymmärsin että sinä et ole enään kiinnostunu hänestä. mutta taidatkin tarkoittaa että sinusta tuntuu ettei lasta kiinnosta äiti enään,?

tiedän tunteen ekana päivänä kun hain omaa poitsuani hoidosta hän huusi koska ei olisi halunnut lähteä kotiin! ja mä olin ihan ihmeissäni että kuinka nyt noin meni, että on mielummin täysin vieraiden ihmisten kanssa.

nyt oltuaan yli vko:N hoidossa huutaa amulla että ei halua lähteä hoitoon,kummasti mieli muuttui..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:
Alkuperäinen kirjoittaja kyökkipiika:
miksi ihmisen täytyy tehdä ISO ONGELMA tyhjänpäiväisistä asioista?
Niinpä! Kuten kommentoida turhaan aloitusta joka ei häntä kiinnosta! :whistle:
no miten noita nyt voi olla kommentoimatta ku nytkin suunnilleen joka toinen kirjoitus on milannan valitusta kun lapsa ei hoidossa pueta lämpimästi, hänen lapsi ei viihdy kotona...... ym, ym...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kyökkipiika:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:
Alkuperäinen kirjoittaja kyökkipiika:
miksi ihmisen täytyy tehdä ISO ONGELMA tyhjänpäiväisistä asioista?
Niinpä! Kuten kommentoida turhaan aloitusta joka ei häntä kiinnosta! :whistle:
no miten noita nyt voi olla kommentoimatta ku nytkin suunnilleen joka toinen kirjoitus on milannan valitusta kun lapsa ei hoidossa pueta lämpimästi, hänen lapsi ei viihdy kotona...... ym, ym...
Mä jätän lukematta sellaisten nikkien aloitukset jotka mua ei kiinnosta. :whistle:

 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja :
ensin ymmärsin että sinä et ole enään kiinnostunu hänestä. mutta taidatkin tarkoittaa että sinusta tuntuu ettei lasta kiinnosta äiti enään,?

tiedän tunteen ekana päivänä kun hain omaa poitsuani hoidosta hän huusi koska ei olisi halunnut lähteä kotiin! ja mä olin ihan ihmeissäni että kuinka nyt noin meni, että on mielummin täysin vieraiden ihmisten kanssa.

nyt oltuaan yli vko:N hoidossa huutaa amulla että ei halua lähteä hoitoon,kummasti mieli muuttui..
silloi kun mä olen saanut toka vauva ,hän oli noin kuukaus hoidossa koska olin ollut kipeä synn,jälkeen,ja hän tykkäsi jo silloin aika paljon :D ja nyt hän pyytä koko ajan (äiti mennään päiväkotiin,sielä on lapset) ;)

 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja :
niin minä kyllä käsitin asian niin että hänen lapsi viihtyy hoidossa! mutta ei äitin kanssa. mutta kaikki muut näköjään käsitti asian toisinpäin..
nii hän viihty sielä!Hän on sellainen tyttö joka tykkä missä on lapsia ja tekemistä... B)

 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kyökkipiika:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:
Alkuperäinen kirjoittaja kyökkipiika:
miksi ihmisen täytyy tehdä ISO ONGELMA tyhjänpäiväisistä asioista?
Niinpä! Kuten kommentoida turhaan aloitusta joka ei häntä kiinnosta! :whistle:
no miten noita nyt voi olla kommentoimatta ku nytkin suunnilleen joka toinen kirjoitus on milannan valitusta kun lapsa ei hoidossa pueta lämpimästi, hänen lapsi ei viihdy kotona...... ym, ym...
Mä jätän lukematta sellaisten nikkien aloitukset jotka mua ei kiinnosta. :whistle:
jeep! B)

 

Yhteistyössä