Hakutulokset

  1. S

    Hyvä kirja

    Hei, kannattaa lukea Sophie Kinsellan Himoshoppaajan salaiset unelmat! Tulee tosi hyvälle tuulelle, kun sankaritar ei ota itseään niin vakavasti! Huumori on mehukasta ja muutenkin kivaa luettavaa. Sarjassa on useampi kirja, tosin rupeaa vähän toistamaan itseään, ekat on parhaita.
  2. S

    Luisteluharjoituksia

    Höpö höpö! Ei potkukelkan tarkoitus olekaan opettaa lapselle luistelutekniikkaa!!! Tarkoitus on auttaa tasapainon säilyttämisessä. Pienet luistelijat "köpöttelevät" aluksi luistimilla eteenpäin, ei siinä tekniikasta ole tietoakaan. Se tulee vasta sitten kun tukitoimet ovat tarpeettomia. Eli...
  3. S

    Luisteluharjoituksia

    Potkukelkka, iso saavi tai tyhjä pullokori ovat oivia apuvälineitä. Niitä lapsi voi työntää edellään ja saa samalla tukea juuri sen minkä tarvitsee. Jos näitä ei ole käytettävissä, lasta voi kannatella kevyesti kainaloista (siis vanhempi lapsen takana ja pitää kainaloiden alta kiinni) kunhan...
  4. S

    pakko purkaa itteensä.

    Voi että, Pikku Myy, täällä huokailen ihan häkeltyneenä, oon niin otettu.... tosi mahtavaa että vastasit. tällaisten selvitymistarinoiden lukeminen antaa tosiaan voimia jaksaa, kun tuntuu siltä että mitään ei tapahdu. Olen kyllä samaa mieltä tosta vauvakuume-asiasta, se ei kyllä helllitä...
  5. S

    hoitojen aloittamisesta

    jeps, ymmärrän mitä tarkoitat... itselläni on ollut juuri noita hormonaalisia häiriöitä, joita on hoidettu lääkkein. Nyt aletaan vasta tutkia syitä miks en tuu raskaaks... olen menossa verkikokeisiin, jos selviää että minulla on keltaruhasen vajaatoiminta, aloitetaan siihen lääkehoito joka...
  6. S

    pakko purkaa itteensä.

    Kaunis Kiitos =) Ihanaa kuulla että mahdollisuuksia onnistumiseenkin on. tänään olen jo vähän paremmalla mielellä. Kun saan tulokset keltarauhashormonikokeesta ja menen niiden kanssa takaisin vastaanotolle, olen päättänyt olla napakka. Minä sentään maksan siitä että käyn siellä, enkä sen takia...
  7. S

    pakko purkaa itteensä.

    1,5 vuotta on kulunut pillereiden poisjättämisestä ja yrityksen aloittamisesta ja 1,5 vuotta olen taistellut mensujen kanssa kun eivät ne oikein luomusti tykkää tulla. Yksityisellä oon käyny siitä lähtien ja kävin siellä 3 kk: välein kun ei mensut taas terojen jälkeen tullu. Vuos sitten...
  8. S

    onko täällä uskovia(kristittyjä) jotka...

    \ aika mielenkiintoinen juttu... kaikkea uutta sitä näköjään oppii, maailma ei lakkaa ihmetyttämästä
  9. S

    miten mies reagoi?

    olisin vaan kiinnotunu tietämään et miten teillä miehet ottaa tän tilanteen? Vasta viikonloppuna itekin tajusin kunnolla et mun mies ottaa tän tosi raskaasti. Sen kaveri sai pari viikkoa sitte esikoisen avokkinsa kans ja sit tuli parin päivän päästä ilmotus et lähipiiriin tulee keväällä...
  10. S

    Ihanaa, että on tämä lapsettomuus palsta!

    samaa mieltä sun kanssa Pipari, ei oikein toi vauvakuume-palsta enää nappaa. Ei meillä kyllä vielä mitään hoitojakaan oo alotettu, että ollaan tämmösessä välivaiheessa vielä, mut silti mielummin luen aiheesta täällä. Tuntuu että täällä saa olla ihan vapaasti turhautunut ja kyllästynyt omaan...
  11. S

    gallup: kauan yritystä?

    Oon tässä jokusen kuukautta pitänyt taukoa palstailusta ja sillä aikaa on tänne ilmestynyt tämmönen uus jako keskustelukanavilla. Aikaisemmin kävin täällä alkuperäisellä vauvakuume-palstalla, nyt tulin kattoo minkäslaista porukkaa täällä pyörii. Mites kauan ootte yrittäneet? Meillä yritystä...

Yhteistyössä