Hakutulokset

  1. Homo heidelbergensis

    Tää palstahan on jotain aivan kammottavaa!

    En ole viime vuosina enää kovinkaan ahkerasti palstaillut, mutta tiedoksi niille, joista on tullut palstakavereita aikain saatossa: Mä lopetan. YV:llä tavoittaa vielä jonkin aikaa (toivottavasti), poistan profiilin parin viikon sisälllä. Kiitos seurastanne, täällä oli kivaa sen 10 vuotta...
  2. Homo heidelbergensis

    Ok, nyt tulee kitinää

    Mulla piti olla huomenna tärkeä iltameno, sisko lupasi ottaa kuopuksen yökylään ja odotin jo ihan innoissani huomista. Nyt tuli sitten viesti, että sisko on kuumeessa :/ Ei siinä mitään, jos oikeasti on kipeä. Mutta tilanne on se, että samainen sisko on tehnyt oharit aina ennenkin, kun on...
  3. Homo heidelbergensis

    Kuka aikoo katsoa tänään Dirty Dancingin?

    Luulen, että siitä on parikymmentä vuotta, kun olen viimeksi tuon nähnyt. Pakko katsoa! :D
  4. Homo heidelbergensis

    Mihin Alias päättyi?

    Yhtäkkiä tuli mieleen, kun telkkarista alkoi juuri jokin sarja, jossa on se sama mies, joka oli Sydneyn (?) isä. Sattuiko kukaan seuraamaan sarjaa loppuun, ja tuliko siinä jonkinlainen kunnollinen loppuratkaisu vai päättyikö se vain muuten vain? Joo, tiedän, varmaan löytyisi vastaus...
  5. Homo heidelbergensis

    Hääjuttua tämäkin - mitä mieltä?

    Taidan olla vanha ja hapan eukko jo, mutta hiukan ihmettelin taannoin yksissä häissä seuraavaa: Jollakulla oli mukanaan taapero, joka potki penkkiä ja ulisi lähes koko vihkimisen ajan. Olisiko se oikeasti ollut niin vaikeaa poistua kirkosta, kun alkoi näyttää siltä, että lapsi ei rauhoitu...
  6. Homo heidelbergensis

    Aurinkovoide meikin alle vai päälle?

    Tässä on asia, jota oon pähkäillyt jo jokusenkin tovin. Mikähän olisi viisain tapa käyttää aurinkorasvaa kasvoilla - levittää se aamulla ennen meikkaamista (pysyykö meikkivoide kunnolla, jos sen levittää aurinkorasvakerroksen päälle?) vai vasta tarvittaessa meikin päälle? Tuossa päälle...
  7. Homo heidelbergensis

    Aloin tänään katsella lentoja jouluksi ja tajusin, että esikoinen on silloin jo aikuinen!

    Tähän asti olen aina varannut lennot yhdelle aikuiselle ja kahdelle lapselle. Kun esikoinen täyttää loppuvuodesta 12, se alkaakin monen lentoyhtiön mukaan olemaan aikuinen. Hurjaa, miten aika rientää (äsken esikoinenkin oli vielä taapero)!
  8. Homo heidelbergensis

    Anteeks, mutta saako huutaa?

    AAAAARRRRRGGGGHHHH!!!!!! |O |O Kiitos, vähän helpottaa. Ja anteeksi häiriö.
  9. Homo heidelbergensis

    Sattuiskohan joku tietämään (lapsilisistä)

    Tarttisin pikaisesti tiedon, paljonko on lapsilisä kahdesta lapsesta yksinhuoltajakorotuksella. Kelan sivut ei jostain syystä aukea mun koneeltani. Oiskohan jollain sattumoisin tuo summa tiedossa tai helposti saatavilla?
  10. Homo heidelbergensis

    Maailmankaikkeuden huonoin äiti

    Exällä ja mulla on käytössä vuoroviikkosysteemi. Lasten piti tänään tulla mulle. Olin kuopuksen saanut roudattua sisään, kun se alkoi valitella, että kutittaa - niska ja korvantaukset täynnä punaisia näppyjä ja hiuksissa ihan selviä saivareita (lapsi oli kuulemma sanonut isälleen jo aiemmin...
  11. Homo heidelbergensis

    G: Mitä lasissa?

    Toivottavasti kukaan muu ei ole vielä ehtinyt kysyä. Mun on pakko tehdä tämä klassinen galluppi, koska voin kerrankin vastata jotain muuta kuin vettä - eli punaviiniä täällä. :)
  12. Homo heidelbergensis

    Paljonko oli edellinen puhelinlaskusi?

    Tuli mieleen tuosta 200 euron laskusta. Ja siitä, että mullakin on usein laskut olleet isompia kuin voisi olla... Mutta viimeisin puhelinlasku yllätti kyllä aivan täysin, summa oli -4,95 e :D Entäs muilla?
  13. Homo heidelbergensis

    Millä rahoitit ajokorttisi?

    Toisesta keskustelusta tuli mieleen, että olisipa kiva tietää, mistä ihmiset ovat saaneet rahat ajokortin ajamiseen. Mä itse maksoin oman ajokorttini opintolainalla (jota itse asiassa makselen takaisin päin edelleen :D).
  14. Homo heidelbergensis

    Mun vuoro valittaa kanssaihmisistä kaupassa

    Ei mua oikeasti edes enää jaksa ärsyttää, mutta tänään oli eka kerta ties kuinka pitkään aikaan kun tuntui Prisma olevan täynnä oudosti käyttäytyviä ihmisiä. Leipäosastolla reilu parikymppinen perheenäiti minihameessa suihki ees taas ja töni muita shoppaajia tieltään pois (muhun osui vain...
  15. Homo heidelbergensis

    Mitä ikinä tapahtui Suomen Hurja muodonmuutos -ohjelmalle?

    Muistaisko kukaan? Joskus vuos-pari sitten oli joko MTV3:n tai Nelosen nettisivuilla valittuina kuutisen ehdokasta, joista sai äänestää, kenelle toivoisi muodonmuutoksen tehtävän. Nyt yhtäkkiä muistui mieleen, että en mä oo ainakaan havainnut ollenkaan, että suomalaista muodonmuutosohjelmaa...
  16. Homo heidelbergensis

    Kolikkoautomaatti olis hyvä

    Aina on kaikenlaista keräystä, mihin pitäisi osallistua eurolla tai parilla. Ja kun mä en ikinä käytä käteistä muuten, niin tollaisia varten joudun aina käymään ensin automaatilla nostamassa parikymppisen, sitten käymään kaupassa ostamassa jotain pientä, että saan sen rahan rikki. Ja sen pienen...
  17. Homo heidelbergensis

    Saako influenssarokotteen ottaa, jos on vähän flunssainen?

    Tietäiskö kukaan? Mulla rokotusaika varattu torstaille, mutta mä epäilen, että mulla on jokin poskiontelontulehdus tmv. Onko niin, että influenssarokotetta ottaessa pitäisi olla täysin terve vai saisko sen silti käydä hakemassa?
  18. Homo heidelbergensis

    Kellään kokemusta porealtaasta kerrostalossa?

    Tuli vain mieleen, sattuisiko kukaan tietämään jotain aiheesta. Pitääkö taloyhtiöltä pyytää lupa porealtaan ottamiseen? Kuuluuko altaasta kauhea möykkä alakertaan? Nostetaanko allaskämpän vesimaksua? Aloin vain ajatella, kun mä en koskaan ole nähnyt poreallasta kerrostalokämpässä, niin...
  19. Homo heidelbergensis

    Talvirenkaat vai ei talvirenkaita?

    Mies oli vissiin eilen käynyt vaihdattamassa omaan autoonsa talvirenkaat ja kyseli nyt tänään multa, haluaisinko mä, että se vaihtaa mulle renkaat tänään. Mä en kyllä ollut osannut edes ajatella, että niitä vaihdettaisiin nyt - vasta pari viikkoa sitten ostin uudet kesärenkaat alle. Ja kun mun...
  20. Homo heidelbergensis

    Rakkoasiaa

    Täällä kun aina tiedetään vastaus kaikkeen, niin osaisikohan joku neuvoa mua hankauman kanssa. Mikä olisi oikeaoppinen tapa suhtautua rakkoon, joka ei ole ymmärtänyt itse puhjeta - pitäisikö se puhkaista vai pitääkö sen antaa vain olla, kunnes häviää (häviääkö ne itsestään)?

Yhteistyössä