Kuka aikoo katsoa tänään Dirty Dancingin?

Minä
En aio katsoa. Se on tullut sen verran monta kertaa töllöstä vuosien aiakana, ettei enää jaksa katsoa uudelleen. Näyttäisivät uudempia filmejä, niitä tulee joka vuosi vaan meillä näytetään uusintoja kymmenien vuosien takaa yhä uudelleen ja uudelleen.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Luulen, että siitä on parikymmentä vuotta, kun olen viimeksi tuon nähnyt. Pakko katsoa! :D
Ei ihan niin kaun ;) leffa on tehty muistaakseni -97, mutta mä aion katsoa, outoa että Patrick on kuollu
 
Alkuperäinen kirjoittaja ggg:
En mä taida kehdata. Oli se kova juttu silloin aikanaan, mutta nyt jotenkin vaan nolottaisi ehkä :)
Tuota mäkin vähän jännään, että miltä se nyt tuntuu. Saattaa olla, että käytiin silloin aikoinaan tuo jopa leffateatterissa katsomassa, joten voi olla, että tuntuu melko vaisulta jo siksikin, kun sen näkee "vain" telkkarista. Toisaalta tässä nyt on moni jo hehkuttanut, että se on edelleen ihana, toivottavasti ovat oikeassa!
 
She-na THE PUNKROCKER
Kertokaapas yks juttu. Vaikka oon kattonu Dirtyn kymmeniä kertoja, niin vasta eilen hoksasin erään asian. Kun se Lisa oli menossa antamaan Robbielle, ja siellä olikin jo akti käynnissä, niin oliko se nainen se Vivian? :eek:
 
ymm
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Kertokaapas yks juttu. Vaikka oon kattonu Dirtyn kymmeniä kertoja, niin vasta eilen hoksasin erään asian. Kun se Lisa oli menossa antamaan Robbielle, ja siellä olikin jo akti käynnissä, niin oliko se nainen se Vivian? :eek:
Kuka on Vivian? Eikös se ollut se vaimo, jonka mies vain viikonloppuisin kävi lomapaikassa ja silloinkin vaan pelas korttia?
 

Yhteistyössä