Ok, nyt tulee kitinää

Mulla piti olla huomenna tärkeä iltameno, sisko lupasi ottaa kuopuksen yökylään ja odotin jo ihan innoissani huomista. Nyt tuli sitten viesti, että sisko on kuumeessa :/ Ei siinä mitään, jos oikeasti on kipeä. Mutta tilanne on se, että samainen sisko on tehnyt oharit aina ennenkin, kun on luvannut jotain tehdä. Enkä tajua, ettei sitä kuumetta ole yhtään ennen iltayhdeksää osannut aavistaa. Myönnetään, olen hapan. En saa enää ketään tilalle lapsenhoitajaksi, joten huomisen meno peruuntuu multakin. Plääh.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Harmi :/ Onko todella sun ainoa lapsenlikkavaihtoehto? Josko yrittäisit vielä.
Valitettavasti on. Mun vanhemmat on sen verran huonokuntoisia, ettei sinne oikein kehtais tyrkätä (eikä lapsi itsekään olisi mitenkään innoissaan menossa, kun ei mummolassa ole oikein tekemistä ). Lapsen isällä on muita menoja tänä viikonloppuna. Ja sellaisia kavereita mulla ei oikein ole, joita voisi pyytää. Ehkä mun kannattaa nyt vain asennoitua niin, että vietetään kuopuksen kanssa huomenna hauska tyttöjen ilta keskenämme, kai se tästä... :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Harmi :/ Onko todella sun ainoa lapsenlikkavaihtoehto? Josko yrittäisit vielä.
Valitettavasti on. Mun vanhemmat on sen verran huonokuntoisia, ettei sinne oikein kehtais tyrkätä (eikä lapsi itsekään olisi mitenkään innoissaan menossa, kun ei mummolassa ole oikein tekemistä). Lapsen isällä on muita menoja tänä viikonloppuna. Ja sellaisia kavereita mulla ei oikein ole, joita voisi pyytää. Ehkä mun kannattaa nyt vain asennoitua niin, että vietetään kuopuksen kanssa huomenna hauska tyttöjen ilta keskenämme, kai se tästä... :)
Tiedän tunteen, siksipä en nykyään kysykkään keltään lastenhoito apua. Äitini joskus hoitaa, kun olen siellä, mutta siis eri paikkakunalla asuu. =(
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tiedän tunteen, siksipä en nykyään kysykkään keltään lastenhoito apua. Äitini joskus hoitaa, kun olen siellä, mutta siis eri paikkakunalla asuu. =(
Tosi kurjaa, ei meillä kaikilla tosiaan ole mitään laajaa turvaverkkoa :( Mutta onneksi lapset kasvaa - mullakin alkaa mukulat olla jo niin isoja, että pystyn esim. jumppaan tai lenkille lähtemään hyvin niin, että jätän lapset keskenään kotiin. Jaksamista sulle, kyllä se vielä helpottaa! :hug:
 

Yhteistyössä