Hakutulokset

  1. M

    nyt poika oppi potalle!!!

    Poika tänään tehnyt kaikki tarpeensa pottaan,nyt vaan pulmana se,että miekkonen pottailee vain ja jos sillä ei ole housuja tai vaippaa.Se ei osaa sanoa että nyt tulee...poika 2,5v.Nyt sitten on oltu alaosattomissa koko päivä.
  2. M

    näppylöitä persposkilla..?

    vähän niinkuin finnit mut niihin ei tuu mitään mätäpattia,ei kutise.niitä tulee kesät talvet oikeen rykelminä,en usko että on hikinäppylöitä!oisko kellään mitään kotikonstia millä sais näpyt pysyyn pois?
  3. M

    4-v neuvola??

    Moi! Olisin ihan kysellyt, et mitä tapahtuu tuolloin neuvolakäynnillä. Mitä taitoja lapselta testataan? Mitä muuten teidän nelivuotiaanne osaa ja taitaa?
  4. M

    Kissa ja pieni vauva

    Mitä mieltä oletta asiasta!!Olen rv31 ja mieheni haluaisi kamalasti kissanpentua ja minä olen sitä vastaan,ei sillä etten tykkäisi kissoista mutta pelkään kamalasti että jotain sattuu.Olen kuullut että pieni kissa on mennyt lasten rattaisiin nukkumaan vauvan naaman päälle ja melkein...
  5. M

    minkärotuinen lapsiperheelle

    Onko ehdotuksia?? :)
  6. M

    Tietoa nimien alkuperästä

    Onkos kellään tietoa nettilinkistä, josta saisi tietoa nimien alkuperästä? Mietimme nimeä vauvallemme, ja olisi mukava tietää, mistä tietyt nimet ovat saaneet alkunsa.
  7. M

    miehet...

    Onko täällä muita joista tuntuu välillä ettei kestä miestään?? En tiedä johtuuko raskaus hormooneista vai mistä, mutta ihankuin mies ei ymmärtäisi mua ollenkaan ja haastaa riitaa mitä ihmeellisimmistä asioista! Ja loppujen lopuksi väittää mun aloittaneen!! Kamala luonne kun mököttää koko päivän...
  8. M

    Alavatsakipuja clomeista?

    Onko kellään muulla vihlonut munasarjojen kohdalta clomikierron lopulla? Itselläni kp 32 ja odottelen menkkoja alkavaksi. Munasarjojen tienoilla vihloo jo neljättä päivää. Yhdyntä koskee, ei uskalla enää kokeillakaan. Pahoinvoiva olo myös. En jaksa uskoa, että olisin raskaana. Oletan, että nämä...
  9. M

    Otatteko seuraanne?

    Heissan! Olen lähinnä taustaillut reilun vuoden tuolla vauvakuumepuolella, mutta nyt, kun olen jo hakeutunut lapsettomuushoitoihin, kuulunen tänne. Olen 36 v, yritystä takana tosiaan vähän yli vuosi. Nyt tutkimukset vielä vähän kesken, mutta Clomifenit jo käytössä. Mahdunko joukkoon?

Yhteistyössä