Otatteko seuraanne?

Heissan! Olen lähinnä taustaillut reilun vuoden tuolla vauvakuumepuolella, mutta nyt, kun olen jo hakeutunut lapsettomuushoitoihin, kuulunen tänne. Olen 36 v, yritystä takana tosiaan vähän yli vuosi. Nyt tutkimukset vielä vähän kesken, mutta Clomifenit jo käytössä. Mahdunko joukkoon?
 
Tervetuloa! ( vaikka ketään ei kyllä tee mieli toivottaa lapsettomuuspalstalle tervetulleeksi.) Täällä saapi purnata, purkaa pahaa oloa ja kiukutella julmaa maailmaa vastaan. Toivonmukaan me kaikki palstalaiset jossain kohtaa siirrymme aivan muille palstoille......

Tsemppiä teille!
 

Minäkin olen täällä vasta toista kertaa, mutta tervetuloa. Hyvä, että on tämmöinen paikka - ei tunne olevansa niin yksin. Minulla ja miehelläni on lapsettomuushoidot menossa - huonolaatuinen sperma. Ensin yritimme vajaan vuoden ennen tutkimuksia. Koville ottaa. Pettymys kuukautisten yhteydessä on potenssiin viisi kun on ollut inseminaatiossa. Nyt on kolmas IUI takana ja jännään alkavatko kuukautiset (sunnuntaina ehkä). Tänään tullut himppa "töhkää" ja nipristelee, pelkään sydän kurkussa "punaista paholaista" ja toivon hulluna että nipistykset merkitsisivät raskautta. Kuulemma kolmella IUI:llä yleensä nappaa jos nappaa. Neljäs vielä tehdään, mutta sitten se on IVF, joka minua pelottaa suoraan sanoen. Hermot riekaleina...
 
ivfiä takana
Heippa!Meillä siis noi pakolliset 4 iuitä takana ja eilen tehtiin 3.alkion siirto.Miehen siemennesteessä siittiövasta-aineita,näin jälkeenpäin ihmetyttää noin moni iui!
Mä pelkäsin myös hulluna ivf:ää.Mulla oli melkonen neulakammo,mutta pakkohan se oli kohdata kun ei vaihtoehtoja ollut.Kaiken kaikkiaan koko rumba oli iisimpi mitä pelkäsin,paitsi ehkä henkinen puoli,kun ei heti tärpännytkään.Rahaa on myös kulunut tajuttomasti mikä stressaa pienituloisia.
Pelonvuoksi ei kenenkään kannata jättää menemättä koeputkihedelmöitykseen,tiedän mistä puhun,olen hirveä pelokas toimenpiteitä kohtaan.Kyllä siitä selviää kun on pakko!
Voimia ja rohkeutta!
 

Yhteistyössä