Hakutulokset

  1. D

    kuinka monta bannia olet saanut?

    ja te kaikki olette minun silmissäni vaikuttaneet aina niin kilteiltä :heart:
  2. D

    kuinka monta bannia olet saanut?

    :laugh:
  3. D

    Muita joita pelottaa yksin kotona

    hyyyih :x
  4. D

    Aivan ihanaa <3 Enkaivaan kuvittele...

    Mutta ihan kuin täällä olisi taas vilinää :heart: palsta on ollut niin monena iltana hiljainen.. liian monena :snotty: :D
  5. D

    Surkea olo

    keskustelua yhdessä, niin että mies tajuaa että olet vakavissasi. yritä kuitenkin olla loukkamatta häntä. perheneuvola. hormonit -> odota ota vanhanaikaiseti kynä ja paperia ja kirjoita ylös KAIKKI hyvät asiat miehestäsi, suhteestanne, perheestänne. niin vanhat kuin uudetkin asiat. lue...
  6. D

    Mitä sellainen mies, joka tuijottaa naisen rintoja, mahtaa ajatella tuijotellessan? veikkauksia

    nyksä ei nähdäkseni ole vilkuillut, mutta eksä vertaili toisten omia kuulemma omiini.. joo o. onneksi tajusi selittää aina perään että mun oli paremmat :xmas:
  7. D

    Toi Ronaldo on NIIN ihq

    no laittakee siit kuva :wave:
  8. D

    kun tuossa raiskausketjussa kerrottiin joidenkin tampioiden naisten vielä uhkailleen uhria, niin...

    aivan. en lukenut kaikkea tai jäi minultakin ymmärtämättä :whistle: luulin että nyt esim. netissä on tehty jotain haukkumis- ja uhkailuketjuja
  9. D

    kun tuossa raiskausketjussa kerrottiin joidenkin tampioiden naisten vielä uhkailleen uhria, niin...

    missä niitä uhkailuja oikein on? olisi kiva nähdä miten tampioita he oikein ovat :headwall: joo puhalletaan yhteen hiileen. vaikka vasta sitten kun sattuu omalle kohdalle :headwall:
  10. D

    meidän 1v 7kk

    oppi sanomaan "pappi" nyt meillä huudetaan koko ajan pappia paikalle :D
  11. D

    miks tuo nelosen unelmamies pitää aurinkolaseja tuolla pään päällä?

    näyttää typerältä B) joo, tylsä ilta on mullakin ja pohdittavat asiat vähissä :whistle:
  12. D

    Asiaa naapureista. EI ole provo :(

    tee ilmoitus! tee uusi jos ei tule tuloksia! meno voi rauhoittua jos vanhimmalla "kiinnijäämisenpelko" samoin nainen/mies voi saada apua ammattiauttajalta esim masennukseen, väkivaltaisuuteen, perheterapiaa ym ym. mutta. pienen lapsen takia ilmoitus täytyy tehdä heti! jos tänä iltana n...
  13. D

    Asiaa naapureista. EI ole provo :(

    tee ilmoitus! tee uusi jos ei tule tuloksia! meno voi rauhoittua jos vanhimmalla "kiinnijäämisenpelko" samoin nainen/mies voi saada apua ammattiauttajalta esim masennukseen, väkivaltaisuuteen, perheterapiaa ym ym. mutta. pienen lapsen takia ilmoitus täytyy tehdä heti! jos tänä iltana n...
  14. D

    olisikohan ajankohtaista..pino: Mitä Ystävänpäivälahjaksi?

    nostan vielä, kun itse ajattelin ostaa jotain suklaakarkkeja (littania, joissa kuoret päällä) jostain irttarihyllystä ja kiinnittää sellasen korttiin niinkuin tarran. mutta mitä keksisi tuolle miehenalulle? :whistle: :wave:
  15. D

    Mitä mieltä nimestä Minda?

    oikein kiva :)
  16. D

    olisikohan ajankohtaista..pino: Mitä Ystävänpäivälahjaksi?

    olipas hyvä idea! saahan sellasesta yhdestä gevalia-daim-kahvipakkauksesta(n4e??) monellekin kaverille kahvikortin!
  17. D

    olisikohan ajankohtaista..pino: Mitä Ystävänpäivälahjaksi?

    Mitä voisi ostaa/tilata Ystävänpäivälahjaksi ja kenelle mitäkin? Mitä itse haluaisit? vinkkejä vinkkejä :)
  18. D

    kenellä loppuu tänään tipaton tammikuu?

    mulla :D :wave:
  19. D

    avaamaton pepsimax pullo vuotaa jostain. lähetänkö jonnekin? =D

    no voisin lähettää sen eteenpäin kirjeen kanssa ja katsotaan kuinka käy. ihan mielenkiinnosta :D tulen tänne sitten kertomaan kuinka kävi

Yhteistyössä