olisikohan ajankohtaista..pino: Mitä Ystävänpäivälahjaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:
Lähetin kavereille kortin mukana annospussin cevalian daim-cappuccinoa. Jos asuisivat täällä, tarjoaisin kahvit.
En oo itse saanut ystävänpäivä lahjoja, kortteja kyllä.
olipas hyvä idea!
saahan sellasesta yhdestä gevalia-daim-kahvipakkauksesta(n4e??) monellekin kaverille kahvikortin!
 
nostan vielä, kun itse ajattelin ostaa jotain suklaakarkkeja (littania, joissa kuoret päällä) jostain irttarihyllystä ja kiinnittää sellasen korttiin niinkuin tarran.

mutta mitä keksisi tuolle miehenalulle? :whistle: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja DarlingDiva:
Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:
Lähetin kavereille kortin mukana annospussin cevalian daim-cappuccinoa. Jos asuisivat täällä, tarjoaisin kahvit.
En oo itse saanut ystävänpäivä lahjoja, kortteja kyllä.
olipas hyvä idea!
saahan sellasesta yhdestä gevalia-daim-kahvipakkauksesta(n4e??) monellekin kaverille kahvikortin!
En muista montako niitä on siinä paketissa niitä pusseja, mutta lähetin niitä useammalle ja mulle jäi niitä kahveja itsellekin silti vielä paljon. Eli ei kallista :D

siis taisin tuon idean käyttää viime vuonna, tälle vuodelle idea puuttuu.
 
Mä ostin miehelle niittivyön, kun osui kaupassa silmiin sellainen, mitä se on etsinyt. Ja yhdelle ystävälleni ja itselleni samanlaiset ovikoristeet Tiimarista - sisäpiirivitsi. Kaukaisemmille ystävillä lähetin kortit.

Mä itse ilahtuisin älyttömästi, jos saisin mieheltä tulppaanikimpun; muuten en osaa ajatella, että mitä erityisesti haluaisin.
 

Yhteistyössä