Muita joita pelottaa yksin kotona

:|
Mies lähti saunomaan naapuriin ystävänsä luo. Grillailevat ja viettävät iltaa tuossa ihan lähellä, niin että tästä keittiönikkunasta näen asunnon etuovelle eli ei ole pitkä matka. Nyt tuossa toisen naapuriasunnon ovella seisoo joku hirveässä humalassa, iso kirkas viinapullo kourassa ja potkii ovea kun asukas ( nuori nainen ) lähti just toisella kyydillä johonkin.

Oli pakko etsiä miehen puhelimesta tämän kaverin numero ja laittaa hänen puhelimeen ( miehen puhelin kotona lataantumassa ) viesti että laitoin takaovenkin kiinni että sanoo miehelleni et koputtaa kun tulee niin avaan oven :ashamed:
 
Mua pelottaa lähes aina jos joudun yöpymään yksin. Perua lapsuudesta, joskus alle 10-vuotiaana olin pari tuntia yksin kotona syysiltana ja pihaamme ajoi hiljaa henkilöauto etulyhdyt sammutettuina. Asuttiin tosi korvessa, olin aivan kauhuissani :eek: Onneksi oli iso koira seurana, haukkui raivokkaasti ja hyppi autoa vasten ja ko. auto lähtikin nopeasti. Saletisti eivät vahingossa eksyneet pihaan :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Mua pelottaa lähes aina jos joudun yöpymään yksin. Perua lapsuudesta, joskus alle 10-vuotiaana olin pari tuntia yksin kotona syysiltana ja pihaamme ajoi hiljaa henkilöauto etulyhdyt sammutettuina. Asuttiin tosi korvessa, olin aivan kauhuissani :eek: Onneksi oli iso koira seurana, haukkui raivokkaasti ja hyppi autoa vasten ja ko. auto lähtikin nopeasti. Saletisti eivät vahingossa eksyneet pihaan :|
Hyi saakeli. Minä en edes tiedä mistä minun pelot on peruja. Nyt tuntuu että miehen kaverikin ajattelee että olen jotenki nössö :ashamed: Mut en kyllä uskalla olla ovet selällään ku muutaman metrin päässä joku mesoaa ja potkii :snotty: Eihän se naiset ollu noloa, eihän?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Mua pelottaa lähes aina jos joudun yöpymään yksin. Perua lapsuudesta, joskus alle 10-vuotiaana olin pari tuntia yksin kotona syysiltana ja pihaamme ajoi hiljaa henkilöauto etulyhdyt sammutettuina. Asuttiin tosi korvessa, olin aivan kauhuissani :eek: Onneksi oli iso koira seurana, haukkui raivokkaasti ja hyppi autoa vasten ja ko. auto lähtikin nopeasti. Saletisti eivät vahingossa eksyneet pihaan :|
hyyyih
:x

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Mua pelottaa lähes aina jos joudun yöpymään yksin. Perua lapsuudesta, joskus alle 10-vuotiaana olin pari tuntia yksin kotona syysiltana ja pihaamme ajoi hiljaa henkilöauto etulyhdyt sammutettuina. Asuttiin tosi korvessa, olin aivan kauhuissani :eek: Onneksi oli iso koira seurana, haukkui raivokkaasti ja hyppi autoa vasten ja ko. auto lähtikin nopeasti. Saletisti eivät vahingossa eksyneet pihaan :|
Hyi saakeli. Minä en edes tiedä mistä minun pelot on peruja. Nyt tuntuu että miehen kaverikin ajattelee että olen jotenki nössö :ashamed: Mut en kyllä uskalla olla ovet selällään ku muutaman metrin päässä joku mesoaa ja potkii :snotty: Eihän se naiset ollu noloa, eihän?
Ei ole noloa. Mä olisin varmaan pesäpallomaila kourassa tuossa tilanteessa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Mua pelottaa lähes aina jos joudun yöpymään yksin. Perua lapsuudesta, joskus alle 10-vuotiaana olin pari tuntia yksin kotona syysiltana ja pihaamme ajoi hiljaa henkilöauto etulyhdyt sammutettuina. Asuttiin tosi korvessa, olin aivan kauhuissani :eek: Onneksi oli iso koira seurana, haukkui raivokkaasti ja hyppi autoa vasten ja ko. auto lähtikin nopeasti. Saletisti eivät vahingossa eksyneet pihaan :|
Hyi saakeli. Minä en edes tiedä mistä minun pelot on peruja. Nyt tuntuu että miehen kaverikin ajattelee että olen jotenki nössö :ashamed: Mut en kyllä uskalla olla ovet selällään ku muutaman metrin päässä joku mesoaa ja potkii :snotty: Eihän se naiset ollu noloa, eihän?
Ei ole noloa. Mä olisin varmaan pesäpallomaila kourassa tuossa tilanteessa :whistle:
Hyi saakeli ku selkäpiitä karmii. Vähän väliä ikkunasta katon näkyykö sitä jossain. Nyt ei enää näy mut mäiske kuuluu :|
Vastaus oli "tämä asia selvä, kerron *****lle" :whistle: Mies varmaan kiittää ku saan "nössövaimon" maineen :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja naurunappi:
Minua ei kyllä pelota olla,yksin kotona maalla mutta jos ois tuollaisia naapureita niin kyl sitten :|
Tää on koko tämän pitäjän "paskin" kulma ja uutta asuntoa ollaan haettu ihan muualta. Täällä asuu huume/alkoholin väärinkäyttäjiä kolmessa asunnossa 14, yhdessä perhe jossa mies pahoinpitelee vaimoaan, yhdessä pariskunta jotka liikkuu vaan yöaikaan ja päivisin vaan mulkoilee kiinni olevien sälekaihtimien välistä jos kuuluu liikaa meteliä jne. HALUAN POIS TÄÄLTÄ JA ÄKKIÄ. :kieh:
Huomennakin saan olla yön yksin kotona :snotty: Ja viime viikonloppunakin olin. :$
 
Noh, nyt tuli hiljasta... Oon tällä ihan pimeässä, täytyy käydä laittamassa valoja vähän päälle. Tuleeko tänään mitään ohjelmaa telkkarista?

Ja hei, näkeekö sen kätilö ohjelman mikä tuli FST:ltä netistä? Unohdin kattoa :headwall:
 
mä em kyllä oo ikinä pelännyt varsinaisesti mitään,hävennyt kyllä senkin edestä ku ihana ex mieheni terrorisoi kännissä mua,meinas tul joka vkloppu rappurallilla kerrostalon alaovesta läpi,onneksi poliisit ehti aina ensin :headwall: ja muutenki olishan siinä ollut vielä se meidänki koti-ovi mutta sai aina hävetä naapureille. :ashamed: tosin ei se varmaan olis tullut kauhee pitkä´lle ku mulla oli pesäpallomaila ja kirves siellä eteisen kaapissa oven vieressä ja se kyllä tietää kenen kotiin änkee :LOL:
 

Yhteistyössä