Hakutulokset

1. S

**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

Vau, onnittelut Mininalle ja Copper plussista :flower: Olen edelleen käynyt täällä lukemassa teidän juttuja ja jännäämässä plussia. Nyt olisi laskujeni mukaan rv 5+1, mutta en ole vielä uskaltautunut kirjautumaan odottajien puolelle.... Pientä kuvotuksen tunnetta on alkanut viime päivinä...
  2. S

Plussa tuli :heart: ! Mennään kuitenkin eteenpäin varovaisen onnellisina päivä kerrallaan, kun on tosiaan se yksi keskenmeno takana rv 12... En vielä tohdi siirtyä odottajien puolelle, vaan peukuttelen tässä pinossa vielä jonkun aikaa toivoen plussia teille muillekin :)
  3. S

No niin. Kurvasin aamulla töihin apteekin kautta ja nyt laukussa polttelee raskaustesti. Ajattelin tehdä sen huomen aamulla, jolloin menkat olisi laskujeni mukaan päivän myöhässä. :xmas: Oireilu tai oireettomuus edelleen samalla tasolla, eli lähinnä rinnat vaan hitusen arat ja kohdun ja...
  4. S

No huh huh. Täällä kp 27/26-35 ja viime lauantaiaamuna alkoi kovat menkkakivut ja samalla pieni ruskea tuhruttelu. Minulla kyllä yleensä alkaa menkat aina muutamaa päivää aikaisemmin tuhruttelulla, mutta ei kyllä olisi pitänyt alkaa noin aikaisin, kun oletetun ovulaation perusteella arvioisin...
  5. S

Onpas täällä tullut ikäviä uutisia :hug: Todellakin iloinen plussa-aalto olisi nyt tervetullut! Itse olen suhtautunut tuohon sikainfluenssa-rokotteeseen aika skeptisesti, en todellakaan tiedä ottaisinko mikäli raskaaksi tulisin. Läheinen sukulainen tuli vasta raskaaksi ja hänelle oli...
  6. S

Sutinaa Kiitti vinkistä, en siis vielä menetä toivoani ;) Minäkin olen kyllä epäillyt, että ovis tulee myöhemmin kuin oireiden perusteella olen kuvitellut. Meilläkin taisi viime kierrossa alkuinnostuksen jälkeen petipuuhat lopahtaa juuri silloin, kun olisi ollut otollisin aika. Mutta mieskin...
  7. S

Olin palstailun ulkopuolella reilun viikon, kun olimme perheen voimin ruskareissulla ja nyt yritin kahlata viestejänne läpi. Täälläkin ovistestien luotettavuus mietityttää. Testaan tässä kierrossa ekaa kertaa ovistikuilla, ihan vaan mielenkiinnosta, sillä mullahan on todella selkeät...
  8. S

KS09 Voisko sulla olla se ovis NYT? Minulla ainakin on kovimmat kivut munasolun kasvamisen aikoihin ja varsinaisen oviksen aikaan, kun munasolu irtoaa kivut ovat melkein kokonaan pois, tulee vaan sitä valkovuotoa (venyvää ja kirkasta) ihan riittävästi (lorahtelee housuihin, kuten kuvasit :D )...
  9. S

Tervetuloa uudet palstalaiset :wave: Vaikka minä en kyllä tunne vielä "vanhojakaan", kun itsekin tähän pinoon kirjauduin vasta tällä viikolla =) No mutta. Minulle saa päivittää kp 2/26-35 ja yk3 siis alkoi. Jippii.... Tosin ei tämä suurikaan pettymys ole, kun olin niin varma menkkojen...
  10. S

Sutinaa, Olen ymmärtänyt, että greippimehu vaikuttaa limoihin (sori ilmaisu), voimistaa niitä niin, että ovislimat on helpompi huomata. En tiedä sitten vaikuttaako positiivisesti myös kohdun seinämien limoihin, niin että alkion olisi helpompi kiinnittyä. Sulla näyttääkin olevan sama cocktail...
  11. S

Täällä olisi yksi pikkukakkosta kovasti toivova tulossa mukaan keskusteluun :wave: Esikoinen (poika) on syntynyt 12/07 ja toinen on ollut toiveissa jo jonkin aikaa. Viime joulukuussa tulin raskaaksi yk 1, mutta se meni kesken helmikuun lopulla (rv 12) :'( Sen jälkeen on ollut mm...
  12. S

KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Hei kaikille! Voisin sittenkin pinoutua tähän ketjuun. Olen jonkin aikaa seuraillut teidän juttuja ja päätin etten muka nyt juutu tähän palstailuun, enkä pinoudu... Mutta tässä sitä ollaan :D Meillä on mieheni kanssa jo ihana reilun vuoden ikäinen poika ja toista siis kovasti toivoisimme...
  13. S

Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

Ihanaa, onnea MyrskyTuuli pienestä pojasta :flower: Ja nyt sitten jännäillään vielä sitä Möykkyä.... Täälläkin on seksirintamalla jokseenkin hiljaista ja se johtuu täysin minusta :ashamed: Oli täysin ymmärrettävää, että seksiä ei paljon mieli tehnyt pahoinvoinnin kourissa alkuraskaudesta...
  14. S

Hei kaikille ja teretulemast kaikille uusille odottajille :wave: Mukavaa kun porukkaa tulee sitä mukaa lisää, kun syntyneitä putkahtaa palstailijoille! Kiitos minimi astangajoogaan liittyvistä tiedoista. Minä olen edelleen pidättäytynyt pelkissä aurinkotervehdyksissä, enkä taida enää tämän...
  15. S

Kiitos hyvästä vinkistä Hapsuli! Olen nimittäin katsellut joissain kaupoissa noita masutuubeja ja miettinyt, että mihinkähän niitä oikein tarvitaan... Olen kokeillut joitakin äitiyshousuja ja ainakaan ne mallit eivät ole istuneet takamuksesta minulle mitenkään, joten olisi varsin helpottavaa...
  16. S

Aurinkoista huomenta kaikille! Ja ensimmäisenä onnittelut Katille! :flower: Ihan pino todellakin, kuten Pötkyläkin totesi, kun täällä on tulevia äitejä edustettuina lähes kaikista raskauden eri vaiheista! Omaan napaan kuuluu oikein hyvää, itse asiassa olo on oikein loistava. Ihmettelen...
  17. S

Helteistä torstaita täältäkin päin ja tervetuloa kaikille uusille pinoon tupsahtaneille! Olen ollut lomailemassa ja sen jälkeen käynyt ahkerasti vilkuilemassa teidän kuulumisia, mutta nyt vasta saan aikaiseksi itsekin kirjoitella. Täällä kaikki menee nyt suorastaan loistavasti, kun...
  18. S

Hei kaikille :wave: Minäkin ehkä jo uskaltaudun ilmoittautua tänne odottavien puolelle. Olen pinoillut aikaisemmin tuolla esikoista yrittävien yli 30-vuotiaiden puolella ja tämä pino tuntuisi jotenkin kotoiselta jatkeelta sille. Eli olen 31-vuotias ja mies pari vuotta vanhempi ja esikoista...
  19. S

*3-KYMPPISET ENSIKERTALAISET 2007*

3-KYMPPISET TOUKOKUUSSA: Nimim. - Yritys aloitettu - Keskenmeno/-t Myy - 08/2005 - km 02/2006 Minna-Mari - 01/2005 mopex Martta30 Teii Siisami Pirre Pinni Camilla Annis - 04/2006 Anni Äiti05 Teti Tyyne73 miitu satu 1975 - 07/2006 Ilo kati231 - 03/2006 Kasia Tiitii Tötterö Rina73 - 05/2006...
  20. S

*3-KYMPPISET ENSIKERTALAISET 2007*

Voi kun täällä on ollut vilkasta keskustelua ja ihania uutisiakin: Onnea hurjasti Pötkylä plussasta! Itse olen virunut viimeiset pari viikkoa pahoinvoinnin kourissa ja työpäivinä on kaikki ylimääräinen energia mennyt töistä selviämiseen, enkä ole ehtinyt edes tänne vilkuilemaan :( Nyt yritin...

Yhteistyössä