Hakutulokset

  1. H

    Pisteiden laskijat

    Aloitin uuden pinon pistepirkkojen "jatkoksi" :cool: Nyt on taas aikaa kulunut ja painoa kerääntynyt, joten viikko sitten aloitin pisteiden laskemisen vanhoilla ohjeillani. Taas kerran. Nyt kaikki mukaan tsemppaamaan toinen toistamme!!! Ajattelin pitää tässä samalla pientä päiväkirjaa...
  2. H

    huutiksen halvat hinnat?

    Kuinka huuto.netistä tekee edullisia löytöjä? Mielestäni monesti jopa huonokuntoisista vaatteista pyydetään monta euroa jo lähdössä. Ovatko ihmiset ahneita vai miksi tämä hinnoittelu??? Tosin löysin edullistakin, esim uudet t2h:n ulkohousut muutamalla eurolla :) Olisivatpa vielä olleet meidän...
  3. H

    anagrammiin apua kaivataan...

    Tajuaako muut, kun minä en osaa vääntää tästä suomalaista laulajaa: pelaten on rikas? Kiitos jo nyt avusta, jos joku keksii ja auttaa!!!
  4. H

    Matkailu ja lääkkeet, yms

    Lähdetään miehen kanssa reissuun ulkomaille. Ollaan vähän pihalla tässä, täytyykö reseptilääkkeistä ottaa mukaan se resepti, vai täytyykö niistä hommata vielä joku "todistus" että niitä tarvii? Jos netissä on hyviä sivuja näitä ns perusohjeita matkailijalle, olis kiva jos joku kertois, kiitos!
  5. H

    Ihan kamala flunssa ja silmätulehdus...

    Ärrrrr :snotty: Flunssa, varsinkin kurkkukipu on kestänyt melkein viikon. Nytkin olen yskinyt niin ettei varmaan kohta keuhkoja ole, ja limaa irtoaa... Silmätulehdus tarttui lapsilta, sekin on monta päivää ollut. Onko muilla ollut samanlaista odotusaikana??? En muista että ennen olis ollut...
  6. H

    Mitä ruokaa rapujuhliin???

    Meidän vuoro järjestää rapujuhlat vakioporukalle. Mikä olisi edullinen, helppo ruoka kymmenelle aikuiselle? Ruoan kanssa pitää olla perunaa, osa ukoista on sellasia möllejä ettei ne muusta tiedä... Ehdotuksia otetaan vastaan! Joku karjalanpaisti olis varmaan kätevä, mutta tuleeko sisälle liian...
  7. H

    huutonetistä taas...

    Minua ärsyttää, että en ole saanut yhdeltä tietyltä myyjältä palautetta käydystä kaupasta. Kannattaako ottaa yhteyttä vai niellä kiukku???
  8. H

    huutonet-pulma, apua kaivataan!

    Miten saan lisättyä kuvan sinne tekstiosioon? "pääkuva" siihen ensimmäiseksi onnistui, mutta en saa muita kuvia mukaan :( Osaisko kukaan neuvoa? Kiitos =)
  9. H

    tarjoiluapuja kaipaan!!!

    Eli tarkoituksena on järjestää tupperware-kutsut ensimmäistä kertaa elämässäni. Minkä verran ja minkälaisia tarjoiluja pitäisi olla kahvin kanssa? Suolaista/makeaa ja montaako laatua? Ehdotuksia kaivataan =) Kiitos :flower:
  10. H

    ruskea vuoto

    Onko kenelläkään ollut ruskeaa vuotoa noin viikkoa ennen kuukautisten alkamista? Oli muutaman päivän ihan outoa vuotoa... Sitten loppui ja nyt ihmettelen mitä oli. Apua?
  11. H

    Kestovaipoista

    Onko Suuren Käsityölehden tarjous teidän mielestänne edullinen/kohtuuhintainen/kallis? Paketissa on tarvikkeet kolmeen all-in-one-kestovaippaan, hinta 34 ? (+postikulut 11 ?, jolla saa useammankin paketin)? Toimittaja on Myllymuksut, päällikangas kivaa keltaista, jossa on apinoita...
  12. H

    Kaijulin jäsenille kysymys!

    Laitetaan nyt tännekin, jos joku ois paikalla... Eli kun en heidän sivuiltaan löytänyt, ja äkkiä vastauksen haluavana se pitäisi tietää HETI... Mikä on Kaijulin vuosijäsenmaksu?
  13. H

    Kaijulin jäsenet, ois kysymys!!!

    Eli kun en heidän sivuiltaan löytänyt, ja äkkiä vastauksen haluavana se pitäisi tietää HETI... :ashamed: Mikä on Kaijulin vuosijäsenmaksu?
  14. H

    Kalan laitosta

    Meille tupsahti kolme siikaa, ja minä kun en paljoa näiden perkaamattomien kanssa ole pelaillut, niin... Herää kysymys, pitääkö ne suomustaa? Miten te teette, kalakeittoon tai uunikalaan jos kokonaisesta aloitatte? Sisuskalut otin pois ja huuhdoin ja nyt mietin kuumeisesti miten jatkossa etten...
  15. H

    Vinkkejä synttäreille kaivataan!

    Olisko kenelläkään mitään kivaa ideaa, mitä esikon 6v-synttäreillä voisi olla ohjelmassa? Lapsia kaksi vuotiaasta ylöspäin, vanhimmat jo toisella kymmenellä. Onko muuta kuin joku aarteenetsintäleikki, mihin kaikki voisivat porukalla ryhtyä??? Muitakin kivoja ideoita otetaan vastaan :wave...
  16. H

    Raskaustesteistä

    Minä kiertopäivänä olet testannut, ja saanut plussan? Millä testillä? En malttaisi enää odotella :ashamed: kp23/30-31 ja viikko pitäis varmaan ootella :whistle: jos malttaa :p Ainakin paketissa lukee, että hormoni näkyy JO ensimmäisenä päivänä, jolloin menkkojen pitäisi alkaa.
  17. H

    Semperin keräilypalkinnoista

    Kuka on valinnut palkinnoksi 8 kk Kodin Kuvalehteä? Mulle tuli yli kuukausi sitten Semperiltä kirje, että lähettävät tiedot sinne ja lehti alkaa seuraavasta mahdollisesta numerosta tulla. Miten nopeasti muille on tullut, nyt yli kuukausi eikä eilen ilmestynyt lehtikään vielä tullut...
  18. H

    Mitä mieltä tästä?

    Eli kuumeillaan kovasti nelosta, km:n (06/08) jälkeen. Nyt itse tosi väsynyt, koko ajan lasten kanssa. Taloa rakennetaan ja miehellä menee kaikki aika raksalla, jos ei ole työssä/työmatkalla. Aloin miettiä kannattaako tässä alkaa yrittämään, vai yritänkö hommata töitä ensi keväälle, kuopus...
  19. H

    Jälkikeskustelu

    Kertoisikohan joku, joka on ollut keskenmenon jälkikeskustelussa tai vastaavassa. Mitä kaikkea siellä puhutaan/kannattaako yrittää saada mies mukaan/kauankohan kestäisi suurinpiirtein jne? Eilen tuli laput, että ensi ke olis keskusteluaika. Mihin saan lapset, jos haluan miehen mukaan? Kaikki...
  20. H

    Lähimpien (sukulaisten) reaktiot...

    Miten teidän lähimmät sukulaiset/ystävät ovat reagoineet keskenmenoonne? Minusta tuntuu että varsinkin miehen puolelta jotenkin meitä vältellään :( Huomenna olisi sukujuhlat (ristiäiset) ja mies oli varoittanut tyrkyttämästä mulle vauvaa syliin kun en pysty vielä siihen, olisivat saattaneet...

Yhteistyössä