Jälkikeskustelu

Kertoisikohan joku, joka on ollut keskenmenon jälkikeskustelussa tai vastaavassa. Mitä kaikkea siellä puhutaan/kannattaako yrittää saada mies mukaan/kauankohan kestäisi suurinpiirtein jne?

Eilen tuli laput, että ensi ke olis keskusteluaika. Mihin saan lapset, jos haluan miehen mukaan? Kaikki "potentiaaliset vaihtoehdot" tuntuvat olevan varattuja siihen aikaan päivästä. Toisaalta en haluaisi mennä yksinkään, koska kaikki loput tulokset tulee esiin. Kamalaa jos jotain onkin ollut niin haluaisin miehen tueksi ja turvaksi, mutta lapsien paikka se ei ole.

Kiva jos joku viitsisi kertoa omasta kokemuksestaan nimenomaan tuolta keskustelusta :flower: Tiedän, että voipi olla hyvinkin erilaisia, mutta edes suuntaa. Sekin sitten on, kun keskustelu on synnytysosastolla. Sekin vähän mietityttää, kun on niin vaikea nähdä ihan pieniä vauvoja vielä...
 
Mä(kin, eli luin jo km jälk.kuumeilevien puolta) oon sitä mieltä, et varmasti ymmärtävät, jos kerrot haluavasi keskustella jossain muualla. Ja mulla ei ole minkäänlaista jälkipuintia ollu eikä mitään jälkitarkastustakaan, ni muuhu en osaa kommentoida. Mutta kovasti voimia, oot vahva ja selviät kyllä! :hug: :hug:
 

Yhteistyössä