Raskaustesteistä

Minä kiertopäivänä olet testannut, ja saanut plussan? Millä testillä?

En malttaisi enää odotella :ashamed: kp23/30-31 ja viikko pitäis varmaan ootella :whistle: jos malttaa :p Ainakin paketissa lukee, että hormoni näkyy JO ensimmäisenä päivänä, jolloin menkkojen pitäisi alkaa.
 
myymä
odota odota ja odota! Kemialliset on NIIIIIN yleisiä...
itse tein kerran malttamattomana kuitenkin haaaaaalean haamun kp 26/28 mutta tämä raskaus näyttikin haamua vasta 30/28 ja tummaa plussaa vasta joskus 34/28
 
vieras
mä testasin kp28/30-32, dpo12 ja haamujen haamu tuli,joka siitä parin päivän päästä vahvistui :)
mammaksin liuskalla jonka sanotaan 3pv aiemmin näyttävän. brittilässä on muuten myynnissä joku testi,jonka sanotaan 6päivää ennen menkkoja näyttävän, en tiedä luottasinko semmoseen tai uskaltaisinko niin aikaseen testata.
 
Kp 26/26 eli menkkoja edeltävänä pvänä testasin roskishaamun aconin kasettitestillä. Tuhru alkoi seur. pvänä. Hanskat tiskiin ja uuteen kiertoon! Mut sit tuhru ei jatkunukaan ja haamun sain kp 29/26 rfsu:n liuskatestillä. Siittä se sit alkoi tummenemaan :heart:
 
peesi
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Alkuperäinen kirjoittaja herkkupeppu:
Kaipa se on kiltisti odoteltava viikon verran :kieh:
Hyvä tyttö :D
Oota vaan. Jos oot oikeesti raskaana näkyy sit jo selvästi testissä kun oikea aika on. ja saattaa olla, että oireitakin tulee jo sillon ;) Noi haamut on oikeesti tooosi ikäviä, kun tosiaan saattaa näyttää kemiallisen raskauden, jota et muuten edes huomaisi.
 

Yhteistyössä