huutonet-pulma, apua kaivataan!

Alkuperäinen kirjoittaja jennae:
Alkuperäinen kirjoittaja UpsyDaisy:
hyväksy ensin se juttu ja sitten vasta siihen lisätietoja kohtaan se kuva esim aijaalla
miks se pitäis ensin hyväksyä? mä laitan aina heti...
niin laitoin minäkin ennen mutta sitten jostain syystä se ei enää näyttänykkään sitä kuvana vaan vain se tekstin. Tein sitte nuin niin sain näkyviin..en tiiä mikä härö siinä oli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja UpsyDaisy:
Alkuperäinen kirjoittaja jennae:
Alkuperäinen kirjoittaja UpsyDaisy:
hyväksy ensin se juttu ja sitten vasta siihen lisätietoja kohtaan se kuva esim aijaalla
miks se pitäis ensin hyväksyä? mä laitan aina heti...
niin laitoin minäkin ennen mutta sitten jostain syystä se ei enää näyttänykkään sitä kuvana vaan vain se tekstin. Tein sitte nuin niin sain näkyviin..en tiiä mikä härö siinä oli.
Mulla teki samaa, mutta se näkyy kun kerran palaat taas ns. muokkaamaan sitä tekstiä esikatselusta. Jostain syystä se tekee niin. Eli liität sen kuvan tekstiin ja sitten esikatselu ja sitten takas muokkaamaan, niin se kuva näkyykin jo. Sitten TAAS esikatselu->hyväksy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja UpsyDaisy:
hyväksy ensin se juttu ja sitten vasta siihen lisätietoja kohtaan se kuva esim aijaalla
Älä käytä AIjaata, se ei pelitä huutiksessa.

Kopioit kuvapalvelimelta rivin DIrekt link. Painat huutiksen ilmoituspohjassa maisemakuvaketta, liität kopioimasi rivin WWW... kohtaan. Ok ja se on siinä .
 

Yhteistyössä