Hakutulokset

1. S

gallub:

Miten reagoisitte jos nykyinen kumppaninne kutsuisi teitä exäkseen sängyssä, luulisi hänen olevan vieressä ja kertoisi rakastavansa häntä? Puhuisi sinusta ystävällesi exänsä nimellä? Erosta olisi 6 vuotta ja teillä taivalta jo yhdessä 4.
  2. S

pregnyl plussa

Tein mielenkiinnosta inssipäivän aamuna sekä ovis- että raskaustestin; molemmat plussaa. Tiesin että edellisenä aamuna pistetty pregnyl antaa plussan, halusin vain nähdä omin silmin :whistle: Olen kuullut, että pregnylin varoaika on 10 päivää, mistä syystä raskaustestit saattaa antaa liian...
  3. S

muualla en kehtaa kertoa..

Puhuttiin asiasta, meni tosi hienosti. Puhuttiin asioista oikeilla nimillä ja tein suoriakin kysymyksiä, saatiin rakennettua aran asian ympärille luottamuksellinen ilmapiiri, jossa molemmat arvostaa toistaan ja toisen tuntemuksia eri rooleissa. Miehelle on tosiaan kova paikka ekaa kertaa...
  4. S

\ Kiitos :hug: Tuntuu jo vähän paremmalta. Taidan keittää kupit teetä ja jutella vielä asiasta, siis nyt eikä sitten kun molemmat on väsyneenä sängyssä. Täytyyhän tähän jokin ratkaisu olla :/
  5. S

Kyseessä ei ole toinen nainen tai vastaava, epäilen että tilanteen kärjistyminen johtuu miehen kokemasta "painostavasta ilmapiiristä". olemme yrittäneet puhua asiasta, mutta mies ei oikein osaa ilmaista itseään, sanoo vaan asioiden ratkeavan itsestään (?) :'( Tilanne on ennen kaikkea...
  6. S

Pakko purkaa fiiliksiä johonkin :( Ollaan miehen kanssa haaveiltu lapsesta muutama vuosi. Mieheni ei ole koskaan, paitsi ihan suhteen alussa ollut "seksihurjastelija", eli minä olen aina ollut aktiivisempi osapuoli. Nyt tilanne on kääntynyt niin, ettei mieheni halua minua enää lainkaan, vaan...
  7. S

Umpikujassa

Olen kahden ihana lapsen äiti pian 4 ja 5v. Työelämässä oluut jo reilu vuoden. Kaiken kaikkiaan pitaisi kaiken olla hyvin, on vakityö, lapsilla hyvä isä ymym. Nyt kuitenkin tuntuu että kaikki kaatuu päälle. -Töissä on jatkuvaa tappelua eri yksiköiden kesken, joka päivä jostain naputetaan...
  8. S

Millä viikolla sait keskenmenon?

n.6+2, todettiin 8+2. Menin ultraan kun alkoi hiljalleen vuotamaan. :'(
  9. S

Teitkö jtn että tuli keskenmeno?

En pystynyt kokonaan lopettaa tupakan polttoa. Pelottaa että aiheutui siitä.
  10. S

Kuinka usein teillä harrastetaan seksiä?

\ Yhtä "innokasta" touhuilu on meilläkin. Yksi syy on se, että lapset nukkuvat samassa huoneessa ja se häiritsee minua. Toinen, luultavasti suurempi syy on etten vaan halua. Läheisyys henkisellä tasolla puuttuu, silloin ei huvita fyysinenkään. Haluja sinänsä olisi, mutta ei mieheni kanssa. (...
  11. S

Ei taida sormusta tulla..

\ Niin no olis ihan kiva päästä alkuun edes kihloihin. Inhottaa vaan kun aina humalas tulee höpisee kaikkea mitä haluis kuulla ja sit sanon viel joka kerta et sano toi selvänä ja ole muuten hiljaa.Siitäkös se vasta alkaakin palattaa :laugh: Ja kun arki palaa niin koko homma on jäänyt...
  12. S

Lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen kaavintaan?

Hei etenkin Veera! Kävin vihdoin gynellä ja kaikki oli kohdallani kunnossa. Mitään ylimääräistä ei näkynyt ja mitään tulehdukseen viittaavaa ei ollut. Mutta vielä kiitos sinulle kun patistit minua menemään. Koskaan ei voi kuitenkaan olla varma ja oma olo helpottui huomattavasti kun sain tietää...
  13. S

Ei taida sormusta tulla..

\|O \|O Joo puheita on ollut.. ja aina kännissä tai rapelossa. Sitten kun otetaa puheeksi täysissä järjissä niin se on niin vaikeeta ei kuulemma pysty? Rakastaa joo joo Vi¤/¤/%# Just taisin jää aviottomaksi Ja lapsi myös :'(
  14. S

miten nopeasti/hitaasti teillä KM alkanut

Minulla ruskea vuoto alkoi pe iltana, viikonloppuna hiljalleen veristä vuotoa, ma ultrassa todettiin sikiön kehityksen loppuneen jo pari viikkoa aiemmin, ti tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Missään vaiheessa minulla ei tullut mitään järkyttäviä määriä verta eikä suuria hyytymiä. Vuoto kesti n. 2...
  15. S

Kiitos paljon sinulle! Pitää varmaan minunkin tilata se aika yksityiselle. On se totta että parempi tarkistaa tilanne niin tietää missä mennään. Hyvää jatkoa sinulle ja mukavaa joulun aikaa!
  16. S

Kiitos vastauksestasi Veera! Oliko sinulla mitään epämääräisiä oireita liittyen tuohon kystaan ja mahdolliseen tulehdukseen? Meillä täälläpäin ei ole muuta tarkastusta kuin verikoe kolmen viikon päästä lääkkeellisestä tyhjennyksestä. Siinä on tarkoitus seurata että raskaushormoni olisi alhainen...
  17. S

Nyt on synkkä hetki

Sama on tunne täälläkin, en tiedä uskallanko enää yrittää, vuoden sisällä keskenmenot rv 9 ja 18:lla ja nyt taas viikolla 8. Yksi lapsi on, joka tietysti suuri lohtu, en tiedä, miten tällaista voisi kestää, jos ei olisi edes häntä. Voimia sinulle, hienoa, että sinulla ystäviä, joiden kanssa...
  18. S

Kuinka pitkiä aikoja teillä on mennyt, jos olette joutuneet lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen vielä kaavintaan? Eli jos lääkkeellinen ei ole riittänyt? Itsellä jo kahdeksan viikkoa lääkkeellisestä, mutta silti välillä mietityttää, että onko kohtu kunnolla tyhjentynyt. On ollut tiputteluvuotoa yms.
  19. S

millaiset kuukautiset km jälkeen?

Millaiset kuukautiset teillä tullut keskenmenon jälkeen? Minulla tuli neljä viikkoa lääkkeellisestä normaalit kuukautiset, ei mitenkään runsaat. Sen jälkeen oli viikko rusehtavaa tiputteluvuotoa. Vajaa neljä viikkoa edellisten alkamisesta tuli ihan järkyttävän runsaat kuukautiset. Mietin jo...
  20. S

Jos joku tulehdus aiheuttanut keskenmenon?

Onko kellään kokemusta tai tietoa, miten on selvinnyt jos keskenmenon on aiheuttanut joku tulehdus? Näkyykö tällainen tulehdus papa-kokeessa ja onko siitä tulehduksesta ollut jotain oireita? Olen vain ihmetellyt, kun jossain olen lukenut, että keskenmeno voi aiheutua jostain tulehduksesta, mutta...

Yhteistyössä