Ei taida sormusta tulla..

\|O \|O

Joo puheita on ollut.. ja aina kännissä tai rapelossa.
Sitten kun otetaa puheeksi täysissä järjissä niin se on niin vaikeeta ei kuulemma pysty?
Rakastaa joo joo

Vi¤/¤/%#

Just taisin jää aviottomaksi
Ja lapsi myös :'(

Parisuhtessa taitaa olla kaksi. Miksi siis pitäisi myöskään ajatella pelkästään sitä miestä??
Ap:n mies on ilmeisesti lapsen isä, joten kyllä sekin jo jotain meinaa. Kyllä ap:lla on lupa toivoa sitoumusta.

tyhmäkö
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.12.2006 klo 15:17 vieras kirjoitti:
Parisuhtessa taitaa olla kaksi. Miksi siis pitäisi myöskään ajatella pelkästään sitä miestä??
Ap:n mies on ilmeisesti lapsen isä, joten kyllä sekin jo jotain meinaa. Kyllä ap:lla on lupa toivoa sitoumusta.
Ap???? mikäs se?

Murrr
Mä aikoinaan vihjailin miehelle naimisiinmenosta. Mitään ei tapahtunut vuosiin. Sit sanoin miehelle pari kertaa, että mä meen naimisiin lähivuosina. Mies ihmeissään. Sanoin, et joko sun kanssa tai jonkun toisen.

Meni pari kuukautta, niin mies kosi. Lapsia meillä oli silloin kaksi ja taloa alettiin juuri rakentamaan. :whistle:

En tiedä tehoisiko teillä. Meillä mies oli vaan niin saamaton ja pelkäsi mun haluavan prinsessahäitä, vaikka alusta asti olin sanonut, että maistraatissa haluan mennä ihan kaksin ja salaa.

ei kenenkään vaimo
:wave: olen täällä aloituksen tehnyt asiasta, siihen sain hyviä kommentteja, pitäisköhän kaivaa se esiin....
niin, no meillä yhteis eloa vajaa 6v, kihloissa 4v, en tajua miksi mies kihlat osti ja halusi kihloihin kun nyt ei häitä halua millään.
aikanaan antoi ymmärtää et naimisiin mennään.
on sanonut ettei vika ole minussa, hän vaan ei koe sitä tarpeelliseksi :eek:
ja pelkää et tulee ero sitten kun niin on käynyt hänen kaverilleen.
musta toi on naurettavaa. mut mä en häntä voi pakottaa, menee enemmän lukkoon sitten.
enää meil ei asiasta tapella, kerran meinasi ero tulla ko asian takia kun päätin et "ota kaikki tai et saa mitään" :/
siihen fiksu ystäväni sanoi että, kannattaako sun jättää hyvää ja luotettavaa miestä ja lapsen isää tuon takia.
siinähän sitä mietin sitte.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.12.2006 klo 09:39 Surumieli kirjoitti:
\|O \|O

Joo puheita on ollut.. ja aina kännissä tai rapelossa.
Sitten kun otetaa puheeksi täysissä järjissä niin se on niin vaikeeta ei kuulemma pysty?
Rakastaa joo joo

Vi¤/¤/%#

Just taisin jää aviottomaksi
Ja lapsi myös :'(
Niin no olis ihan kiva päästä alkuun edes kihloihin.
Inhottaa vaan kun aina humalas tulee höpisee kaikkea mitä haluis kuulla ja sit sanon viel joka kerta et sano toi selvänä ja ole muuten hiljaa.Siitäkös se vasta alkaakin palattaa :LOL:

Ja kun arki palaa niin koko homma on jäänyt unholaan :'(
(Eikä sitä juomaa edes niin paljon ole tarvinut ottaa..että siis muisti olis menny ja vielä joka kerta)

Yhteistyössä