Hakutulokset

  1. V

    äitiysvaate

    itte oon ostanna housuja CMstä vaikkei ne oikeit äitiysvaattei ookkaan..
  2. V

    KÄYKÄÄ ALLEKIRJOTTAMASSA ELÄINTEN PUOLESTA!!!

    :'( On käyty allekirjoittamassa
  3. V

    voileipäkakusta listeria...

    Mä söin ihan alkuraskaudessakin kylmäsavulohta niin voileipäkakussa kuin suoraan kaupasta ostettunakin, eikä vauvassa ole havaittu mitään poikkeavaa (nyt rv. 39+5). Tosin en tuolloin tiennyt, et kyseisestä lihasta voisi jotain haittaa olla. Tietty vakuumipakatut tuotteet kannattaa ehdottomasti...
  4. V

    Missä vauvanne nukkuu?

    Meillä esikoinen alkoi nukkumaan vieressäni noin 3 kk vanhana. Siihen mennessä olin niin uupunut nousemaan ylös sängystä 3-4 kertaa yössä, että tämä oli ratkaisu pulmaan. Viereen ottamalla yöt rauhoittuivat ja sain itse jatkaa unia, tyrkättyäni ensin tissiä suuhun. Onneksi tissini ovat kokoa b...
  5. V

    Missä iässä kokonaisia öitä?

    Meillä neljävuotias on nyt vasta alkanut nukkua kokonaisia öitä
  6. V

    verta yhdynnästä

    Hyvin tyypillinen oire, jos on ohuet limakalvot,kuten itselläni
  7. V

    mitä vaihtoehtoja kiinan jälkeen

    Kiitos sinulle vastauksestasi! saako kysyä miten kaksi vuotiaanne on Suomeen sopeutunut?
  8. V

    mitä vaihtoehtoja kiinan jälkeen

    Kiitos sinulle vastauksestasi! saako kysyä miten kaksi vuotiaanne on suomeen sopeutunut.
  9. V

    mitä vaihtoehtoja kiinan jälkeen

    Onko vielä tietoa minkä ikäisiä lapsia thaimaasta yleensä tulee? Entä onko jotain erityispiirteitä thaimaalaisissa lapsissa esim. sairaudet, psyykkinen tila?? Itselle vielä ihan uusi "kohde" siksi kaikki tieto thaimaasta kiinnostaa. Ja toinen kysymys, kun lapsen ja vanhemman välistä ikää...
  10. V

    mitä vaihtoehtoja kiinan jälkeen

    Interpedia on julkaissut uusimman tiedoitteen kiinan tilanteesta sivuillaan. Niiden mukaan emme täytä ehtoja. Ikää on kuitenkin luvan saadessamme minullakin jo 40 ja miehellä 43. Mitä vaihtoehtoja jää? Ja minkä ikäisiä voi tämän jälkeen adoptoida? Onko kokemuksia esim. Thaimaasta? Kauanko...
  11. V

    pahkura emättimen sisäpuolella/suulla

    :attn: nostelen vielä jos joku haluis kertoo kokemuksiaan =)
  12. V

    pahkura emättimen sisäpuolella/suulla

    \ kyllä mä jo luulin että oon ainoa kellä emättimestä työntyy jotain ylimäärästä ulos,en ees kellekkään kaverille ole ilenny sanoo :ashamed: onko se sullakin sellanen että se liikkuu jos liikuttaa,eikä siinä oo juurikaan mitään tuntoa..eikä se oo siis missään ihon alla.ei muakaan se koske eikä...
  13. V

    pahkura emättimen sisäpuolella/suulla

    onkohan kellään tietoa että vaikeuttaako tää vaiva raskaaksi tuloa?
  14. V

    pahkura emättimen sisäpuolella/suulla

    :attn: nostelen vielä jos joku haluis kertoo kokemuksiaan =)
  15. V

    pahkura emättimen sisäpuolella/suulla

    \ hui jumaliste..onks se vakavaakin :o
  16. V

    pahkura emättimen sisäpuolella/suulla

    onko kellään muulla tällästä..siis miten tän nyt selittäisin.se on siis emättimen sisältä tuleva "joku",ikään kuin "kolmion" mallinen pahkura,joka tulee välillä ihan siihen "huulille"ja välillä pysyttelee sisempänä.ei ole kipeä eikä arista ym,ja sitä voi työntää sisään päinkin..kamalalle...
  17. V

    Kenellä kolmipyöräset vaunut?

    \ Hirveää, kuka uskaltaa lähteä pienen vauvan kanssa tavallisilla kolmipyöräisillä rullaluistelemaan tai juoksemaan. Sehän on joka tapauksessa vaarallista. Meidän vaunujen (kolmipyöräiset) ohjekirjassakin erikseen varoitetaan tästä ja sanotaan, että ne eivät ole tarkoitettu rullaluisteluun...
  18. V

    I´coo platon 6 air

    Icoossa ei ole kovin iso tavarakori mutta niinhän ne on kaikissa pienentyneet vaunuissa. Meille tuli alkuviikosta Icoon Peak 4 pehmeällä kantokassilla kun saatiin tarjouksesta edullisesti. Tarjolla oli Peak4 ja Platoon 6 hintaan 495,- kantokassilla ja päädyttiin Peakiin. Icoo on kyllä hyvän...
  19. V

    Lampaan"talja"

    Tuohan kuullostaa paimentolaismatolta, anteeksi. Miten se sitten pysyy kasassa, ellei se ole huopa.
  20. V

    Maxi Cosi Priorifixistä, kokemuksia?

    \ Meiltä löytyy! Isofixillä on kiinnitetty ja lisäksi siinä edessä on tukijalka. Sen tukevammin ei varmaan saa mitään penkkiä kiinni. Isofix on äärettömän helppo laittaa kiinni. Meillä on toisessa autossa vöillä kiinnitettävä ja itse en koskaan saa niitä tarpeeksi tiukalle, mutta isofixin...

Yhteistyössä