äitiysvaate

  • Viestiketjun aloittaja vaatteeton
  • Ensimmäinen viesti
vaatteeton
Hei, mistä ootte ostaneet kivoja ja suht edullisia äitiysvaatteita? Kävin katsomassa HM:ssä ja ei oikeen mikään iskenyt ja housut olivat liian lyhkäiset. Auttakaa!!!! En haluis koko raskautta kulkee verskapuvulla ja juhlatkin olisi tulossa...
 
Itse olen ostanut Lindexistä.
Siellä on MOM by Lindex mallisto, jossa kivoja vaatteita ja suht edullisia. Sitten tietääkseni Kapp Ahl (vai miten se nyt kirjoitetaan) myy äitiysvaatteita. Ja jos et löytänyt H&M:ltä kivoja, niin kannattaa vielä katsoa H&M:n nettikaupasta, siellä saattaa olla jotain eri vaatteita. Elloksen (ja olikohan Anttilankin) kuvastossa myös jotain.

Ja sitten osoitteesta www.huuto.net :D jos käytetyt kelpaavat. Ja sieltä kyllä saattaa löytyä uusiakin, sekä vähän käytettyjä ja edullisia. Hakusanoilla vaan etsit, niin löytyy kyllä varmaan jotain.
 
esikoinen tulossa
pari paitapuseroa olen hankkinut (toinen HM:stä ja toinen Stockalta, ainakin Helsingin keskustassa äitiysvaatteet siellä lastenvaatteiden yhteydessä), alushousuja Kappahlista, toppeja ja rintsikoita HM:stä ja loput olenkin saanut kavereilta lainaksi. housut on tosiaan ongelmalliset eli mäkin oon koko raskauden selvinnyt kaksilla housuilla (sen jälkeen kun normihousut ei enää mahtuneet) ja nyt arveluttaa mitä pitää ostaa kesäksi, kun vatsa taitaa vielä synnytksen jälkeenkin olla aika iso...

RV 38+3
 
Chi
Taisi olla Lindex, josta löysin kauniin äitiysmekon. Olen pitänyt sitä juhlissakin, polviin asti ulottuu ja pitkähihainen. :D KappAhl oli kyllä varsinainen pettymys; kysyin äitiysvaatteita ja myyjä vinkkasi minut pokkana isokokoisten tyttöjen osastolle... :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 01:51 Chi kirjoitti:
Taisi olla Lindex, josta löysin kauniin äitiysmekon. Olen pitänyt sitä juhlissakin, polviin asti ulottuu ja pitkähihainen. :D KappAhl oli kyllä varsinainen pettymys; kysyin äitiysvaatteita ja myyjä vinkkasi minut pokkana isokokoisten tyttöjen osastolle... :'(
täällä podetaan ihan samaa ongelmaa. eilen tilasin hm:ltä sellaisen pitkähkön paidan, ei kyllä ollu oikea mamma paita, mutta menee täydellisesti, eikä maksanu kuin 14e.

mulla on kaks pitkähihaista paitaa jotka tällä hetkellä menee, ja lyhyt hiaisia ei sitäkään. pieni ressi päällä :(

mulla oli viime viikolla valmistujaiset ja yritin käydä kattelemessa lindeksiltä, sekä nikystä je nellystä, ja aivan karseita vaatteita.
meinasin sanoa kassalle, että luulevatko he todellakin, että raskaana ollessaan naisesta tulee mummo tai ainakin sinne päin. aivan kauheita värityksiä, kankaasta puhumattakaan, ja sitte ne vielä kehtaa pyytää maltaita. vaikka eikait se myyjän vika ole...

taidan mennä huuto nettiin ja katella sieltä..

rv 27
 
Keiju07
Ap valitteli ettei löytänyt tarpeeksi pitkiä housuja. Olen itse pitkä ja pitkäjalkainen ja aina kamppailen tämän housujen pituusongelman kanssa. Löysin yllättäen erittäin pitkälahkeisia mammafarkkuja POP:sta (Polarn o Pyret) tai jotain sinnepäin. Halvimmasta päästä ei kyllä ole, maksoin muistaakseni farkuista semmoiset 70 euroa :whistle: . Mutta pakko oli.
 
Mä oon ostellut tuollaisia kivoja trikoomekkoja ihan normaaliosastolta H&Mstä. Ne kun on niin edullisia verrattuna oikeisiin äitiysvaatteisiin, ja värivalikoimakin on ihan toisenlainen. Niitä pidin alkukevään H&Mn äitiyssukkisten ja äitiyslegginsien kanssa.
 
pinkeärouva
Kiitos olkoon hennesin ja tämän kevään muodin joka suosii odottajia! tosi paljon kivoja paitoja ihan "normaalien ihmisten" osastolta. mammaosastoilla ei näytä paljon valikoima vaihtuvan ja ne vähätkin ovat jotenkin kulahtaneen oloisia. lisäksi esim. zarassa paljon mahan kohdalta todella väljiä mekkoja.
 
Hei

Kavin kapp ahl (kirjotetaako se noin?) viikonloppuna ja sielä oli uutta valikoimaa ja tosi paljon erilaisia uusia kivoja tunikoita jotka menee melkopitkään olivat sen verran pitkän ja leveän mallisia. Ite läysin sellasen ihan pitkän tunikan ja legginssit ja tykkäsin kyllä...
 
mä oon ostanu henkkamaukasta nyt rv 36 ja parhaimmat "äitiys" vaatteet on TAVALLISET VAATTEET!!

eli siis mulla on mustat kangas housut lantion alle jää. niitä on mahan yli äippävaatteina mut kalliimpia ja mua puristaa ne vaatteet. kaikki masunylimenevät vaatteet on jääny masusta pienex muuten sopivat. Ja mun maha on neuvolan mukaan liian pieni!!! eli oo huomannu että todella kertakäyttökamaa nua odottajan vaatteet.

oon ostanu ihania TAVALLISIA T-paitoja kun nyt on pitkät muotia eli menee mainiosti ja hintaki on edukkaampi.

just juhliin ostin S koon tunikan Kaphallista makso alennukses 14? siis ihan tavis puolelta ja oli aivan ihana.

Eli kannattaa tosiaan kierrellä tavallisella puolella ja sovittaa vaatteita.

Useat Äippä vaatteet on tosi tantta maisia ja itse pidän nuorekkaasta.

Joten oon huomannu että mukavammat ja edullisimmat löytyy ihan tavis puolelta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 08:42 mandu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 01:51 Chi kirjoitti:
Taisi olla Lindex, josta löysin kauniin äitiysmekon. Olen pitänyt sitä juhlissakin, polviin asti ulottuu ja pitkähihainen. :D KappAhl oli kyllä varsinainen pettymys; kysyin äitiysvaatteita ja myyjä vinkkasi minut pokkana isokokoisten tyttöjen osastolle... :'(
täällä podetaan ihan samaa ongelmaa. eilen tilasin hm:ltä sellaisen pitkähkön paidan, ei kyllä ollu oikea mamma paita, mutta menee täydellisesti, eikä maksanu kuin 14e.

mulla on kaks pitkähihaista paitaa jotka tällä hetkellä menee, ja lyhyt hiaisia ei sitäkään. pieni ressi päällä :(

mulla oli viime viikolla valmistujaiset ja yritin käydä kattelemessa lindeksiltä, sekä nikystä je nellystä, ja aivan karseita vaatteita.
meinasin sanoa kassalle, että luulevatko he todellakin, että raskaana ollessaan naisesta tulee mummo tai ainakin sinne päin. aivan kauheita värityksiä, kankaasta puhumattakaan, ja sitte ne vielä kehtaa pyytää maltaita. vaikka eikait se myyjän vika ole...

taidan mennä huuto nettiin ja katella sieltä..

rv 27

Kaupathan on nyt pullollaan tunikoita,mekkoja yms. muita löysempiä ihan tavisvaatteita, että ei kyllä paitojen kanssa ole mulla ainakaan ollut ongelmaa. Olen ostanut yhden ihan oikean mammapaidan talvella, mutta muuten nytkin ihan loppumetreillä ihan tavallisia vaatteita olen löytänyt ja kivoja =) Housut onkin sitten olleet ongelmallisempia, kolmet housut ollut käytössä koko raskauden aikana ja nyt ne kaikki alkaa olla aikas pieniä. Olen tykännyt pitää mahan yli meneviä housuja, tukee masuakin vähän, mut nythän nuo ei enää mene mahan yli vaikka miten kiskois...
 

Alkuperäinen harmitteli liian lyhyitä housuja. Helsingissä Haagassa on liike nimeltä Missy Mom, ostin sieltä itselleni housut. Siellä on pitkälahkeisia housuja, mun farkkujen lahkeen pituus on 34 tuumaa ja "henkkamaukkojen" housut on kaikki liian lyhyitä mulle. Missy mom:illa on kanssa nettikauppa, jos et asu lähellä. Farkut mitkä ostin on tosi mukavat, lantiomalliset, missä tulee trikookangas mahan päälle ja kangas on muutenkin ihanan pehmeää ja istuu tosi hyvin :)
 

Yhteistyössä