Hakutulokset

1. M

Ulkona pakkasta yli -20°C - mennäänkö teillä ulos?

Niin... jos pakkasta yli -20°C_ * Uskaltautuuko joku menemään ulos lapsen kanssa? * Laittaako joku lapsen ulos nukkumaan?
  2. M

Nooh

Ohhoh, alotinpa sitten uuden keskustelun, vaikka piti ottaa vain kantaa tuohon yhteen aiheeseen :ashamed:
  3. M

Nooh

No eipä se hirmusen vaikeaa ole saada yh:na uutta miestä/naista. Tai ainakaan itselläni ei ole ollut sitä ongelmaa, vaikka asia mietitytti silloin kun erosin lapseni isästä. Ihmisiä on erilaisia ja toisilla vain kemiat loksahtaa paikoilleen, mitä sillä on väliä, onko toinen yh vai ei. Olen itse...
  4. M

Äh! Ei jaksaisi enää

Mulla syntyi poika rv 41+5, jotes vielä on teillä aikaa kärvistellä... Tsemppiä, tiedän todellakin miltä noi viimeiset hetket tuntuu... Ja loppuun tää kulunut fraasi, joka tuskin lohduttaa "Kyllä se sieltä ulos tulee" :headwall:
  5. M

PK-seudun turvalliset alueet lapsille

Nurmijärvi on hyvä ja lapsiystävällinen kunta asua.Vartissa ajaa Rskeasuon risteykseen.Kolme taajamaa,Klaukkalassa hyvät palvelut ja luonto on aina lähellä.Sääksin ranta on lapsille mitä parhain,kirkas puhdas vesi,satoja metrejä kaunista "hiekkadyyniä".Taaborinvuorella kesäteatteria,uudessa...
  6. M

kukaan kokeillut erillään asumista

meillä ei toiminut... päin vastoin tuli vaan lisää katkeruutta ja kysymyksiä, kyllä se on joko tai... :hug:
  7. M

Välilihan leikkausesta

ihan yhtä ja samaa änkeemistä se on vaikka väliliha leikattiinkin... synnytyksestä nyt aikaa 1-vuosi... eli ei oo mitään vaikutusta kyseiseen juttuun tolla toimenpiteellä. väliliha leikataan just siksi, ettei pääsisi pahasti repeemään.... :wave:
  8. M

en enää jaksa,..

\ en minä ainakaan valittais, mistäs tommosia miehiä löytyy..
  9. M

Mistä tietää rakastaako?

Se on se lämmin ajatus, joka tulee kun ajattelee omaansa. Ja se kun katseet kohtaa ja huomaa että haluaakin niiden kohtaavan. Ja se kun toisen kosketus kädessä tuntuu NIIN lämpimältä ja ihanalta.. Minä rakastan miestäni. Neljä vuotta on oltu naimisissa ja kuusi vuotta yhdessä. Tosin aina ei...
  10. M

anopista asiaa

Miun anoppini taasen haluaa puuttua liikaa lasteni kasvatukseen ja kokeneena tuputtaa mitä ihmeellisimpiä kasvatusneuvojaan. Sen lisäksi kun meillä on melko erilainen elämänkatsomus, enkä halua esim että lapseni oppivat anopin puhekielen jossa jokatoinen sana on v...u tai s...tana. sen lisäksi...
  11. M

seksistä..

Meillä on ukon kanssa melko rutiinisti joka päivä seksiä. Joskus on liian väsynyt, mutta noin niinkuin yleensä. Kaiketi se on ihmisestä kiinni aika paljon. Ei vaihdella lakanoita silti kuin pari kolme kertaa viikossa, ei se minusta nyt niin epäsiistiä ole... Ja voihan tehdä sen jälkeen vain...
  12. M

olenko ajattelenko...

Kyllä kai olet silti edelleen yksinhuoltaja, jos ei muita huoltajia lapselle ole... Eli eihän avokumppanillasi ole huoltajuutta, virallisesti. Mulla on kuopuksen kanssa tilanne, että vanhemmilla yhteishuolto, mutta isä saa osallistua ainoastaan päätöksestä ulkomaille muuttamiseen. Pidän...
  13. M

Tuntuuko mahdottomalta ajatukselta

\ Joo... Tuota juuri pelkäänkin ;) . Että rakastuu päätä pahkaa ja tekee ne samat virheet kuin aiemminkin. Nyt kun mulla on jo perhe (nämä 2 lastani) niin halusisin vain löytää toisen ihmisen rinnalleni, jakamaan iloja ja suruja... Viettämään aikaa kanssani ihan vain siksi, että se on...
  14. M

Tuntuuko mahdottomalta ajatukselta

Jos siis toivoisin löytäväni vielä joskus uuden rakkaan elämänkumppanin itselleni, mutta en halua edes ajatella yhteenmuuttamista (ehkä koskaan)?? Onkohan monikaan mies pidempiaikaisessa suhteessa valmis/kykeneväinen siihen, että kummallakin omat asunnot ja taloudet ja myös ns. omaa elämää. Onko...
  15. M

LASTEN HOITO???

Mikä hel..... tota maukusta vaivaa?Jos noin vaikeeks muuttunu elämä 11 kotona vietetyn vuoden jälkeen, huh huh!! Hankkisit töitä niin ei tarttis täällä aukoo päätää!!
  16. M

minkälaisia kenkiä teidän 1-vuotiailla on syksyksi ja

Meidän poika ens viikolla 1v 4kk. Kenkiä syksyksi yhteensä viidet (saappaat, parit lenkkarimalliset ja parit kävelykengät) Talveksi ei vielä yhtään. Pitäs ostaa varmaan ainakin parit.
  17. M

marco tuplat???

onko kokemuksia? kulkeeko talvikeleillä hyvin?
  18. M

äidit joilla 2 lasta ja lisää toivotaan...

täällä äiti 25v ja tytöt nyt 4v9kk ja 1v11kk RV20+3 kolmas syntyisi siis 14.10 :heart: katsotaan tämä loppuun ja mietitään sit lisää ;)

Yhteistyössä