seksistä..

• Viestiketjun aloittaja kenia
  • Ensimmäinen viesti
kenia
en tiedä kuuluisko tää keskustelu jollekin toiselle palstalle, mutta kysympä nyt täältä kun tota galluppiakin luin..

Oon todella ymmälläni kuinka lapsiperheessä voidaan harrastaa päivittäin seksiä! Siis ensinnäkin milloin harrastatte, kuinka ehditte ja kuinka hygieenistä touhu on? Käyttekä ennen ja jälkeen suihkussa ja vaohdatte aluslakanan?!

Me ei kun muutama kuukausi naimisiinmenon jälkeen harrastettu seksiä kuin ehkä KORKEINTAAN 3xvko. sitten meni siihen 1xviikko ja nykyään pyritään 1xkk. Lapsen syntymän jälkeen meni 7kk, ekaan rakasteluun.

Olen iloinen niiden puolesta joilla intoa, aikaa ja energiaa riittää.
En siis ole kateellinen, mutta ihan puhtaasti kiinnostaa kuinka on mahdollista!?

HAUSKAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE! ;)

Meillä on ukon kanssa melko rutiinisti joka päivä seksiä. Joskus on liian väsynyt, mutta noin niinkuin yleensä. Kaiketi se on ihmisestä kiinni aika paljon. Ei vaihdella lakanoita silti kuin pari kolme kertaa viikossa, ei se minusta nyt niin epäsiistiä ole... Ja voihan tehdä sen jälkeen vain alapesun, niinkuin yleensä teen. Meillä on kaksi lasta, 2 ja 4 vee, kolmas tulossa. kun mukulat on unessa vanhemmat pitää hauskaa. Pakko myöntää että joskus lähdetään kahdestaan liikkeelle ihan vaan senkin vuoksi että se piristää seksielämää. nykyään tosin vähän vaikea saada lapsille hoitopaikkoja kun ovat tuhmaiässä... ;)

Meillä harrastetaan illalla sen jälkeen ku neiti on nukahtanu. Alapesulla käyn jälkeen..miks lakanat pitäs vaihtaa joka seksikerran jälkeen? :eek: Ei se meillä ainakaa niin sotkusta oo. Varsinkaa nyt ku käytetään kortsua..

vauva05
Meillä harrastetaan silloin kun huvittaa ja jaksaa,lapsi nyt ½vuotias ja valvottanut paljon joten seksiin ei enää riitä samalla tavalla puhtia.Joskus 1xviikossa joskus 1xkuussa vähän miten sattuu.Enkä koe asiaa mitenkään outona. Innostusta ei todellakaan riittäisi päivittäiseen toimintaan!!

Meillä harrastetaan vähän mun kiertoni mukaan. Alkukierrosta haluttaa ja silloin seksiä on parin viikon ajan ehkä joka toinen päivä. Sitten se loppuu ovulaatioon kuin kanan lento ja menee seuraavat pari kolme viikkoa ettei olla kertaakaan. Meillä siis kaksi lasta 1 ja 3 vuotiaat. Illalla lasten nukkumaanmenon jälkeen on hyvää aikaa tällaiselle kunhan vaan jaksaisi (usein kyllä olen väsynyt ja kiukkuinen kun mies tekee pitkää päivää ja isommalla kauhea uhma päällä).

Meillä harvoin touhuillaan sängyssä, joten lakanat eivät ole ongelma. Tosiaan nyt kun täytyy kortsuihin turvautua, niin ei sitä sotkuakaan tule. Ihan hyvin riittää pikainen alapesu käsisuihkulla jälkeen päin. Ennen pestään vain, jos on jotain erityistä syytä olettaa olevansa likaisempi kuin normaalisti. Eikä me lakanoita vaihdeltais vaikka sängyssä harrasteltaisiinkin ellei nyt ihan mahdottomat sotkut saatais aikaan.

kenia
ok. ehkä olen sitten ylihygieeninen, mutta musta tuntuu järkyttävältä ajatus, että hommailtais "likaisena" ja ja kädet on vaeltanut vaikka missä
+ hiuksissa ja sit kävis vaan pikaisella alapesulla ja nukkuis niissä
hikisissä, likaisissa (jos ei ole käynyt pesulla) lakanoissa ja lapsikin tulis
niihin lakanoihin aamuyöstä. Sitten kuljettais niissä lioissa ympäriinsä.

Kai mun pitäis mennä johonkin terapiaan.. :headwall:

ei meillä ainakaan lakanoita vaihdella seksin takia, ei se nyt niin sotkusta puuhaa ole, jos mies laukee sisälle. Ja perus alapesut ja käsien pesu kuuluu joka iltaan.
Aikaa kyllä on sitten kun pojan saa yöunille, ja viikonloppuisin käytetään hyväksi pojan päikkärit
:D

Puhti
Kenia: Suosittelen ainakin itsekseen pohdintaaa, jos ei nyt ihan terapiaa, sen suhteen, miksi koet seksin niin likaisena asiana.

Ei siinä sänkyyn nyt sen erikoisempia likoja tai bakteerita tule. Iho hilseilee ja hikeä erittyy nukkuessakin. Saatat yskiä yöllä ja limakalvojesi bakteerit tulevat sänkyyn. Ihan ihosi ja hikesi kanssa sinä päiväsi kuljet ilmankin seksiä..

Kuulustaa vähän turhan ahdistuneelta. En tarkoita loukata..

Kenia
Kiitos puhti asiallisesta kirjoituksestasi!

Ja kiitos viisaista sanoistasi. Tiedän todellakin, että suhtauden asiaan aivan ylireagoiden ja kärsin siitä. Olenkin yrittänyt miettiä mistä se johtuu, mutta en ole saanut itselleni selvää vastausta.

Josatin syystä koen alapään ERITTÄIN likaisena enkä ikimaailmassa voisi oleskella alasti missään...

Esimerkiksi täällä keskusteltu seksikeskustelu on saanut silmäni avautumaan siinä mielessä, että kukaan ei suhtaudu asiaan sellaisella huolellisuudella ja hygieenisyydellä kun minä. Eli ei ole normaalia olla sellaisesta niin paniikissa. Jotenkin koen, kuten jo kirjoitin alapään niin likaisena, että pelkään, että likaan ja aiheutan muille ihmisille jotain pahaa, jos eritteitä kulkeutuu jonnekin mukanani tai mieheni tai lapseni mukana...

No, monet ihmiset varmaan rakastelevat ihan missä vaan, peseyten tai peseytymättä, mutta eivät siitä piittaa yhtään. Vaikka vieraat ja itse istuisivat sillä sohvalla tai söisivät siltä pöydältä.

Olisi kyllä kiva vapautua, edes hieman.

Tiedän, että normaalille ihmiselle juttuuni kuulostaa jopa trollilta ti provolta, mutta ei ole. Olen ihan tosissani. Ja helpotti kun sain asiaa tänne purkaa :)

meillä on aina paperirulla sängyn vieressä jotta ei kaikki paikat suttaannu hommien hoidettua ja munkin mielestä lakanoita turha vaihdella niin usein..tosin meillä vaan noin kerran viikossa ja parhaimpana kaksi mutta ne kerrat aikas harvassa!
ja iltasin pojan nukkuessa on se aika jolloin sitä harrastellaan tai ollaan harrastamatta!!
jos pöydällä aikoo harrastaa sellasta niin EI MIELELLÄÄN SILLON ILMAN PESUA...JA PÖYTÄKIN VOIS DESINFIOIDA JÄLKEENPÄIN...ihmiset pitää leipää ja kaikkee ruokaakin pödällä tai ainakin meillä ei ole ns leipälautasia....tulee turhaa tiskiä kun on vaan tällänen kauramoottori psemäss.---

Lana
Jos sinua hermostuttaa oma hygienia kokeille vaikkapa alapesu joka vessan käynnin jälkeen.
Ehkä olen jollakin tavoin samanlainen kuin sinä, liian puhtaan perään :wave: ... Ja meillä käydään suihkussa joka ilta riippumatta tuleko harrastettu tänään , jokus käydään jälkeenkin , useammin alapesu riittaa, vaihdan lakanoita joka viikko ja pesen niitä 95 asteessa, kuivatan ulkona ja sitten silitän.aikammoinen urakka, mutta ainakaan se hygieniasia ei tuntuu ärsyttävän enää
=)
Yritä jaksaa ja keksia omia ratkaisuja :hug:

Seksiä harrastetaan useita kertoja viikossa ja lakanat meillä vaihdetaan kerta viikossa. Ei pienet sotkut haittaa, ja useesti käyn heti veskissä pyyhkimässä enimmät pois.
Tänäänkin pojan päikkäreiden aikaan miehen kans innostuttiin seksistä nauttimaan keittiössä päiväkahvin keiton lomassa! :p Semmonen pikanen, mutta hyvää teki kummallekkin.

Meillä harrastetaan seksiä myös vähän mun kiertoni mukaan. Hormonit tosiaan vaikuttaa mun haluihini suunnattomasti, mutta on siis viikkoja jolloin harrastetaan joka päivä ja sit ovulaation jälkeen kun mun haluni taas laantuu niin n. kerran viikossa tai kerran kahdessa viikossa. Miehen kans ollaan puhuttu näistä ja hän kyllä ymmärtää mielestäni hienosti tai ehkä mun mielialani menee muutenkin niin kiertoni mukaan että hän lukee minua kuin avointa kirjaa ja tietää aina mikä vaihe menossa. Itselle joskus rasittavaa olla niin omien hormoniensa vietävissä.
No mutta asiaan siis tuohon likaisuuteen... Itsekin olen hyvin hygieeninen ihminen... Meillä on autossa jopa käsidesi mukana jota laitan kaikkien perheen jäsenten käsiin kaupasta tullessamme kun ällöttää niin kovin kaikki mitä esim. ostoskärryjen kahvoista mahtaa mukaan tarttua kun kaikki ihmiset niitä likaisine käsineen koskettelee. Tiedän ettei normaalioloissa tarvisi käsidesiä käyttää mutten voi sille mitään että perheessämme se on käytössä mm. päiväkodista tullessa jne. Ja ollaan kyllä sen kaksi vuotta kun olaan sitä käytetty niin säästytty koko perhe täysin nuhilta tai flunssoilta.Ennen seksiä molemmat mieheni kanssa peseydymme, ei tulisi mieleenkään harrastaa "likaisena". Suuseksistäkin pystyn nauttimaan ja rentoutumaan kun tiedän olevani kunnolla puhdas. Ja seksin jälkeen käymme molemmat pikaisesti alapesulla. Mutta en silti koe seksiä tai alapäätäni itsessään mitenkään likaiseksi tai ole heti vaihtamassa lakanoita seksin jälkeen. Alastomuuteen suhtaudun luonnollisesti. Mielestäni on vain kohteliasta myös toista osapuolta kohtaan olla puhdas. En haluasi rakastella mietsäni hieltä haisevana joten miksen alapäältä sitten haluasi samanlaista puhtautta tai suihkunraikkautta.

puhti kenialle
kenialle

Joillekin kodin likaisuus on hirveää. Joku pesee ja pesee kotiaan ja on aivan kauhuissaan, jos se vähänkään sotkeentuu. Olen ymmärtänyt, että tällaisen käytöksen taustalla on mm. se, että välittää liikaa muiden mielipiteistä ja siitä, mitä muut sinusta ajattelevat. Likaisuus suorastaan ahdistaa. Ahditustaan purkaa siivoamiseen ja oloaan ei voi tuntea rentoutuneeksi, jos koti ei ole aivan puhdas. Voisiko omissa ajatuksissasi olla jotain tällaista taustalla? Siis vaihtamalla kodin tilalle itsesi. Koti on kuitenkin itseä määrittävä asia niinkuin oma ulkomuotokin on.

Tietenkään ongelmasi ei ole ongelma, jos et itse koe sitä sellaiseksi, että kaipaat tilanteeseen muutosta. Jos asia kuitenkin hankaloittaa tarpeettomasti arkeasi, on muutos ehkä tarpeen.

mä en oo ehkä vertailukelponen tähän. yhden lapsen kanssa ja miehen ollessa merillä oltiin kovinkin aktiivisia. sekä mä, että mies ollaan... miten sen nyt ilmaisisi? vois sanoa että omasta mielestä aika vahvasti seksuaalisia. toisin sanoen halukkaita. :whistle:
kuitenkin, sen jälkeen ku mies tuli kuuden viikon töissäolon jälkeen kotiin, meni se loma-aika niin ettei maltettu sormia pitää erossa. aitaa olla aika luonnollista pitkän ikävän jälkeen.
nykyään miehen ollessa normaalissa päivätöissä, on noi kerrat harventunu huomattavasti. joskus saattaa olla kaks kertaa päivässä (lähinnä viikonloput) toisinaan vain kerran viikosssa. ja kyllä, meille se on nimeomaan vain.
tota hygieniakysymykstä en ymmärrä lainkaan. lakanoita ei todellakaan tarvi vaihtaa joka rakastelun jälkeen, ellei oo valunu tosi pahasti tai mies ruittinu ties minne. seksin jälkeen saa pelkkä alapesu riittää.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 13:56 Lana kirjoitti:
Jos sinua hermostuttaa oma hygienia kokeille vaikkapa alapesu joka vessan käynnin jälkeen.
Ehkä olen jollakin tavoin samanlainen kuin sinä, liian puhtaan perään :wave: ... Ja meillä käydään suihkussa joka ilta riippumatta tuleko harrastettu tänään , jokus käydään jälkeenkin , useammin alapesu riittaa, vaihdan lakanoita joka viikko ja pesen niitä 95 asteessa, kuivatan ulkona ja sitten silitän.aikammoinen urakka, mutta ainakaan se hygieniasia ei tuntuu ärsyttävän enää
=)
Yritä jaksaa ja keksia omia ratkaisuja :hug:
alapesua ei suositella muistaakseni ku kaks kertaa päivässä, eikä ainakaan saippualla. myönnän syyllistyväni tohon itsekkin, mutta sen jälkeen oli pakko rauhottua, ku kuulin että myös liika puhtaus aiheuttaa hiivaa.

yks vieras
Meillä ainut seksikertoja harventava seikka on se, että mulle tulee yhdynnästä todella herkästi virtsatietulehdus enkä haluaisi jatkuvasti syödä antibioottikuureja. Raskausaikana harrastimme seksiä tasan kerran! Haluja olisi kyllä ollut, mutta en uskaltanut, kun pelkäsin sikiön saavan jonkin infektion. Synnytyksen jälkeen olemme sekstanneet myös kerran (vauva nyt 3 kk).

Kyllä meilläkin on ihan itsestäänselvyys, että joka ilta käydään suihkussa ja itse käyn myös aina seksin jälkeen. En niinkään siksi, että tuntisin itseni likaiseksi, vaan siksi, että sitten ainakin tulisi tuo virtsis, jos en peseytyisi. Olen myös aika mahdoton puhtaus- ja siivousfriikki. En kertakaikkiaan pysty ymmärtämään ihmisiä, jotka eivät käy joka päivä suihkussa! En myöskään koskaan ole kotona esim. farkuissa, joilla olen istunut bussissa tms. julkisessa paikassa. inhottaa pelkkä ajatuskin, että siinä julkisella penkillä on voinut istua ihan mikä tahansa spurgu ennen mua. Oma äitini oli (ja on edelleen) hirvittävän neuroottinen siisteyden suhteen, tyyliin imuroi koko asunnon joka päivä ja jynssää kerran viikossa perusteellisesti kaikki jääkaapin, hellan yms. taustatkin... Äitini saa slaakin, jos joku istuu sohvalle ulkovaatteet päällä tai jos ottaa kädellä kiinni verhosta tai tapetista. Ehkä sieltä juontaa myös oma "hulluuteni".

Meni nyt vähän asian vierestä, mutta piti vaan kommentoida tuohon puhtaushysteriaan...

meillä sekstaillaan n. pari kertaa viikossa.Lapsi on 2 v. joten päikkäreiden aikaan tai yöllä.Käyn vähintään joka toinen pvä suihkussa ja alapesu joka pvä.Seksin jälkeen käydään aina molemmat alapesulla ja käsien pesulla,se riittää lakanoita ei tarvi vaihtaa ko kerran viikossa.Kyllä perus viikko siivous riittää,teen mielummin jotain muuta kivaa ku kulutan energiani jatkuvaan jynssäilyyn..sitä jaksamista voi säästellä vaikka just siihen seksiin..=)

Yhteistyössä