Hakutulokset

  1. T

    Haaveena vauva 2024

    Mä kokeilin vehnänalkioöljyä useamman kierron ajan. Alussa tuntui että vv lisääntyi, mutta parin kierron jälkeen ei mun mielestä vaikuttanut enää siihenkään 🤔 Ainut mitä tehtiin plussakierrossa oli että lopetettiin yrittäminen. Kyllä, niin kliseeltä kun se kuulostaakin. Kiireiden takia tais...
  2. T

    Haaveena vauva 2024

    Mulla vain tosi harvoin kirkasta & venyvää, en sitä bongannut plussakierrossakaan 😊
  3. T

    Maaliskuiset 2024

    Minäkin nyt uskallan liittyä plussanneisiin, kun menkat 1-2 päivää myöhässä ja leffaviivat pregcheckin liuskaan 😍 LA sovellusten mukaan 10.3, voi tätä onnen määrää, kun yritystä takana 15kk ja vihdoin onnistuu ❤️ Mitä mieltä, tekisikö tänne listausta maaliskuisista niin kun näytti olevan...
  4. T

    Haaveena vauva 2024

    Kiitos ☺ Lämmöistä pystyn oviksen lukemaan, joten ainakaan kauheasti ei voi heittää. Perjantaina lämpödippi (kiinnittyminen?) Ja sunnuntaina testissä onneton, juuri erottuva haamu. Mutta samantekevää mulle 😁 päiviä sinne tai tänne.
  5. T

    Haaveena vauva 2024

    Dpo10 näyttää iltapissasta tältä 😍 syteen tai saveen, mä haluan plussanneiden joukkoon NYT kun kerrankin on siihen mahdollisuus 😁 onpahan sitten sielläkin käyty. Katsotaan mitä tulevat päivät tuovat tullessaan, mutta nyt vetäydyn miniloman viettoon ja toivotan plussatuulia ihan jokaiselle ❤️
  6. T

    Haaveena vauva 2024

    Mulla kipeytyy usein vaan nännit ja on arkana vaihdellen parista päivästä - koko aika oviksesta menkkoihin. Muutamia kertoja (kuten nyt) toinen tissi kipeä sivulta ja jumaliste että onkin kipiä 😅
  7. T

    Haaveena vauva 2024

    Tarkat päivät hukassa, koska en tikuttanut ovista. Oireiden mukaan vois olla dpo9, Flo ennustaa dpo8 mitä en usko koska sain jo toissapäivänä haamun pc liuskaan. Oli miten oli, ajoissa piirtyy ja niin piirtyi tänäänkin mutta mitä ihmettä Apteekin Ultra jättää viivan vajaaksi (tein kaksi, sama...
  8. T

    Haaveena vauva 2024

    Mitää olipa hyvä että jaksoin piipahtaa täällä, niin toivottuja nimiä plussanneiden listalla 😍 @Kyfi @Mimerkki ja kumppanit, ONNEA ja tarrasukkia, aivan valtavan hienoa! Täällä dpo12 ja kovat menkkakivut, vaan ei vuotoa vielä näy, no ehkä huomiseen mennessä..
  9. T

    Haaveena vauva 2024

    Meillä oli se polin soittoaika, varattiin ajat näytteisiin ja verikokeisiin ja ensikäynnille. Olin ihan että mitä, toinen ensikäynti? Kyllä vaan, siitä se vasta lähtee. Esitietolomakkeetkin täytyy täyttää, vaikka juuri istuimme tunnin terkkarilla kertomassa itsestämme kaiken? Hoidot voidaan...
  10. T

    Haaveena vauva 2024

    Kiva tietää että muillakin on joskus samoja ajatuksia. Mä en ole kehdannut mainita ajatuksistani kenellekään, ajattelin että olen ihan friikki tuuliviiri kun en osaa päättää. Vaikka vauvan kaipuu on kova, on päiviä kun olen varma etten haluakaan lapsia. Miehen 6 vuotias tyttö asuu meillä ja...
  11. T

    Haaveena vauva 2024

    Mä oon pari kertaa testannut ihan vaan siksi että kiinnostaa miltä ovistesti näyttää loppukierrossa. Mulla tulee hyvin vahvaa viivaa, aivan kuin se 'just ennen plussaa' - viiva. En sit oo enää menkkojen alettua jaksanut testata, että koska alkaa haalistua..
  12. T

    Haaveena vauva 2024

    Mut voi poistaa piinailijoista. Ja laittaa vaikka kierto listalle kp1/28-30
  13. T

    Haaveena vauva 2024

    Onko kenelläkään missään vaiheessa kiertoa mielitekoja? Mulla kaikki muut oireet vaihtelee paljonkin eri kierroissa, mutta yksi on ja pysyy - nimittäin mun tekee aina loppukierrosta aivan hirveästi mieli suolakurkkuja 😆🤤
  14. T

    Haaveena vauva 2024

    Dpo9 ja niin selvä nega kun ollavoi, edes minä viivalaseineni en löydä minkäänlaista viivanpaikkaa 😔 eikä se siitä muutu kun 4 päivän päästä alkaa menkat. Tässä kohtaa tulee niin typerä olo, kaikkien noiden piinailuiden ja innolla odottamisen jälkeen. Sitä elättelee toiveita että ehkä tää...
  15. T

    Haaveena vauva 2024

    Yleensä 28-30, luteaali aina sama 12 päivää. Kerran tais olla 13 🤔 mutta jotakin tällaista.
  16. T

    Haaveena vauva 2024

    Mulla ovulaatio kp 16-18, että kuten sanoit, vielä on toivoa että se sieltä tulee 😊
  17. T

    Haaveena vauva 2024

    Vähän sama kun meille toitotettiin että "nuoria terveitä ihmisiä, kyllä teillä vuoden sisään tärppää" ja ensikäynnillä "todennäköisesti raskaudut luomuna, ennen hoitojen aloitusta" saapa nähdä. Kauhean positiivista porukkaa, mutta enemmän se ärsyttää kun ei mitään kuitenkaan tapahdu 😒 Täällä...
  18. T

    Haaveena vauva 2024

    Mä en kauheesti oo limoja seuraillut, tuntuu että ne on mun kierrosta ihan pihalla 😆 -5 ja -4 kovimmat limat, nyt pitkästä aikaa kunnon eggikset, mitä bongaan harvoin. Sit muutama päivä muuten vaan märkää, ovispäivänä niukanlaisesti vetistä vv. Tuntuu että nää menee aivan väärin 🙃
  19. T

    Haaveena vauva 2024

    Mä sanoisin että kannattaa hakea itselle se paras tapa testata ☺️ mulla ekat kierrot kun testasin ovista, selkeä plussa tuli iltapäivällä. Mutta pari kiertoa sitten ei ollutkaan niin selkeä, siksi aloin testaamaan aamuin ja illoin 🤷‍♀️ nykyään aamusta saattaa olla "sinnepäin" ja illalla vasta...
  20. T

    Haaveena vauva 2024

    Mulle vois laittaa dpo1 tänään tai huomenna dpo2 ☺️ hyvin saatiin taas talleteltua, -3 dpo 1 asti. Tässä taas mietiskelen kaikkea turhaa, nimittäin orgasmin vaikutusta kiinnittymiseen. Voisiko voimakas orgasmi jotenkin haitata kiinnittymistä 🤔 kauheasti ei tietoa asiasta löydy, suomalaisilla...

Yhteistyössä