Haaveena vauva 2024

Hei, nyt voisin pitää lima-gallupin Miten teillä muilla jotka ovis-limoja bongailette, niin limat ajoittuu oviksen ympärille?

Mulla oli ovisplussa päivänä runsaimmat limat, ja dpo 0 oli aamupäivästä jo vähentynyt selkeesti ja illalla oli enää ihan vähän. Dpo1 on jo rutikuivaa meininkiä dpo-3 alkaen alkoi limat hiljalleen lisääntyä. Jos tuosta tulkitsee otollisinta touhuilupäivää niin ehkä se on siinä dpo-1 ja se varmaan kantsii pyrkiä hyödyntämään
Mulla alkaa kanssa siinä -3 (-4) limat näkymään, -1 enimmillään. 0 päivänä onkin jo kuivaa...jos en tikuttais, olettasin oviksen olevan jo päivää aiemmin 🤔
Ennen kun alettiin yrittää, oli aina sitä venyvää valkuaismaista (sori tmi), nykyään en sitä enää bongaa😐
 
Hei, nyt voisin pitää lima-gallupin Miten teillä muilla jotka ovis-limoja bongailette, niin limat ajoittuu oviksen ympärille?

Mulla oli ovisplussa päivänä runsaimmat limat, ja dpo 0 oli aamupäivästä jo vähentynyt selkeesti ja illalla oli enää ihan vähän. Dpo1 on jo rutikuivaa meininkiä dpo-3 alkaen alkoi limat hiljalleen lisääntyä. Jos tuosta tulkitsee otollisinta touhuilupäivää niin ehkä se on siinä dpo-1 ja se varmaan kantsii pyrkiä hyödyntämään
Mä en kauheesti oo limoja seuraillut, tuntuu että ne on mun kierrosta ihan pihalla 😆 -5 ja -4 kovimmat limat, nyt pitkästä aikaa kunnon eggikset, mitä bongaan harvoin. Sit muutama päivä muuten vaan märkää, ovispäivänä niukanlaisesti vetistä vv. Tuntuu että nää menee aivan väärin 🙃
 
  • Tykkää
Reactions: haaveillen
Hei, nyt voisin pitää lima-gallupin 😃 Miten teillä muilla jotka ovis-limoja bongailette, niin limat ajoittuu oviksen ympärille?

Mulla oli ovisplussa päivänä runsaimmat limat, ja dpo 0 oli aamupäivästä jo vähentynyt selkeesti ja illalla oli enää ihan vähän. Dpo1 on jo rutikuivaa meininkiä 😅 dpo-3 alkaen alkoi limat hiljalleen lisääntyä. Jos tuosta tulkitsee otollisinta touhuilupäivää niin ehkä se on siinä dpo-1 ja se varmaan kantsii pyrkiä hyödyntämään 🤔
Mulla oli eilen dpo -1, tänään vielä valkuaismaisia limoja ollut, ne alkoi selkeästi dpo-2. Mun käsityksen mukaan ne yleensä kestää sen 2-4 vrk ja tosiaan ovista ennakoivasti ja sen ajan 😊
 
  • Tykkää
Reactions: haaveillen
Hei, nyt voisin pitää lima-gallupin Miten teillä muilla jotka ovis-limoja bongailette, niin limat ajoittuu oviksen ympärille?

Mulla oli ovisplussa päivänä runsaimmat limat, ja dpo 0 oli aamupäivästä jo vähentynyt selkeesti ja illalla oli enää ihan vähän. Dpo1 on jo rutikuivaa meininkiä dpo-3 alkaen alkoi limat hiljalleen lisääntyä. Jos tuosta tulkitsee otollisinta touhuilupäivää niin ehkä se on siinä dpo-1 ja se varmaan kantsii pyrkiä hyödyntämään
Mulla tulee kaksi päivää ennen ovista limat.
 
  • Tykkää
Reactions: haaveillen
Huomenna pitäisi toista kertaa aloittaa letrozollit. FlunssanI ei ole hellittänyt ja päälle myös menkat. Buranaa ja panadollia olen ottanut harkiten. Nykyään särkylääkkeet kadottavat menkat jotka sitten palaavat muutaman taukopöivän jälkeen takaisin. Päänsärky on järkyttävä kun muuten kärsin äärimmäisen harvoin päänsärystä. Joten voinko ottaa Buranaa tai panadollia samaa aikaa kuin letrozol? Onko kenelläkään kokemuksia asian tiimoilta?
 
Mä en kauheesti oo limoja seuraillut, tuntuu että ne on mun kierrosta ihan pihalla -5 ja -4 kovimmat limat, nyt pitkästä aikaa kunnon eggikset, mitä bongaan harvoin. Sit muutama päivä muuten vaan märkää, ovispäivänä niukanlaisesti vetistä vv. Tuntuu että nää menee aivan väärin
Mulla tää sama.

@heltsuli buranalla on menkkoja hyydyttävä vaikutus, sitä käytetään myös jonkin verran menkkakipujen lisäksi runsaiden menkkojen niukentamiseen. Ehkä siksi ne sulla taukoaa. Raskautta yrittäessä, pl. menkkojen aika, kannattaa välttää buranaa, yrittäisin itse pärjätä panadolilla jos suinkin mahdollista.
 
  • Tykkää
Reactions: heltsuli
Mulla on joskus testi ollut plussalla jo mutta silti vielä tummentunut kolmekin päivää ja oviskivut olleet sit vasta vikana päivänä. Sit taas toisessa kierrossa olis plussa oli yhtäkkiä tosi aikaisin kp 12 ja illalla, aamulla oli jo haalistunut ja oviskipuja en edes huomannut mutta tästä tulin raskaaksi myös. Ja yhdessä kierrossa en saanut kahdesti testatessa silti ovista kiinni mutta olis oli koska siinä kierrossa tuli kemiallinen.

Siksi mä testaan kahdesti päivässä, ajoissa alkaen ja siihen asti etti haalistuu tai tulee selkeät oviskivut.
Mulla itsellä oli oviskivut plussaa edeltävänä päivänä. 😂 Plussan jälkeen ei oo ollut juurikaan kipuja ja limat vähenemään päin. Mut tää on vasta eka ovis pitkään aikaan, joten katsotaan, millaisiksi nämä tästä asettuu. Tässä kierrossa tallettelut osui huonosti, joten en jaksa plussaan uskoa.. 🙈
 
Täällä rtestit negaa dpo 9 ja dpo 10, mutta vielä toiveikkaana, koska eilen oli todella voimakasta jomotusta vasemmalla puolella, mistä on viikon mittaan kevyesti nippaillut. Jos nyt lopulta olisi kiinnittymisestä johtuvaa. Onko teillä kokemusta kiinnittymiskivusta ja missä vaiheessa ilmennyt?
 
  • Tykkää
Reactions: Eswe ja haaveillen
Meidän tallettelut jäi dpo-4 ja dpo 0, joista jälkimmäinen ei tullut edes suoraan kohteeseen Siinä sitä yritin rääppiä mitä kykenin ja asettelin mahdollisimman lähelle oikeaa osoitetta. Tuli melko onneton olo. Mies oli pahoillaan, oli muutenkin vaikeuksia saada loppuun asti joten siinä pääsi unohtumaan oikea osoite valitettavasti. Nyt ei ole kovin optimistiset fiilikset tästä kierrosta.
No vajaa kolme viikkoa niin meillä aika analyysiin ja näkee sitten onko näiden kuukausien jännitykset ollut taas täysin turhaa.
Lääkäri ei ole vielä vastannut sähköpostiin, sitä odotan vielä.

Nyt ei muutaku chillii, kävin osteopaatilla ja käsky kävi, sunnuntaina vasta sais vähän liikkua Muuten vain pakolliset. Eli taimien kimppuun
Tiedän tunteen. Itselläni on tässä kierrossa täysi nolla luottamus plussaan tallettelut onnistui vain ihan menkkojen jälkeen. Sen jälkeen ei ole peitto heilunut. Mies kärsii joka vuotisesta kevät masennuksesta. Ja sillä on halut nollissa. Oon siitä jopa riidellyt miehen kanssa. Eihän toinen voi sille mitään mutta mulla ei aina sympatiat riitä. Hoidan työt ja lapset ja kodin. Kun mies vaan nukkuu.
 
Tiedän tunteen. Itselläni on tässä kierrossa täysi nolla luottamus plussaan tallettelut onnistui vain ihan menkkojen jälkeen. Sen jälkeen ei ole peitto heilunut. Mies kärsii joka vuotisesta kevät masennuksesta. Ja sillä on halut nollissa. Oon siitä jopa riidellyt miehen kanssa. Eihän toinen voi sille mitään mutta mulla ei aina sympatiat riitä. Hoidan työt ja lapset ja kodin. Kun mies vaan nukkuu.
Olen pahoillani tilanteesta. On tosi hankalaa yrittää kun toisella ei mitään haluja. Tiedän tunteen paremmin kuin hyvin. Miehen testot heitelly niin huonoissa ku vähän paremmissa arvoissa ja kyllä paremmissa arvoissa aina helpompaa on. Nyt on tietysti vielä töissä rankkaa mut onneks tää kierto on tehty mitä pystyttiin.

Ei kauheasti kyllä tunnu että oli riittävää. Varsinkin sen väärin kohteen kanssa 😢

Käyttääkö sun mies jotain lääkitystä helpottamaan?
 
Olen pahoillani tilanteesta. On tosi hankalaa yrittää kun toisella ei mitään haluja. Tiedän tunteen paremmin kuin hyvin. Miehen testot heitelly niin huonoissa ku vähän paremmissa arvoissa ja kyllä paremmissa arvoissa aina helpompaa on. Nyt on tietysti vielä töissä rankkaa mut onneks tää kierto on tehty mitä pystyttiin.

Ei kauheasti kyllä tunnu että oli riittävää. Varsinkin sen väärin kohteen kanssa

Käyttääkö sun mies jotain lääkitystä helpottamaan?
On lääkitys mutta siitä huolimatta iskee keväisin masennus. Se vähän niinkuin kuuluu hänen kaksisuuntaiseen. Tämä kevät näyttää olevan ääreis paha. On ollut stressaava alkuvuosi niin sekin tekee osansa
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimiyritys aloitettumonesko lapsi


@Kyfi ★ 01/21 ★ 5.
@Samppa40 ★ 1/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@Mimerkki ★ 6/21 ★ 3. ( 1. yhteinen) ★ kkm x 3
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ km 09/22
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1.
@Mollama ★ 05/22 ★ 3.
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2.
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@vauvakuume7 ★ 8/22 ★ 7. ★ kkm 3/23
@inkeriini ★ 09/22 ★ 2.
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1.
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Yöperhonen-88 ★ 05/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@Jonna_83 ★ 08/23 ★ 4. (2.yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★

23.4.2023 sunnuntai

Nimi
Kiertopäivä


@Tiukuna kp 27/28-30
@Peanutbuttercup kp 25/28
@inkeriini kp 24/30
@ireh kp 24/28-30
@cordola89 kp 24/27-28
@minttuni kp 24/26
@meinaas kp 22/28-34
@lenkkitossut kp 21/23-27
@pikkuhaave kp 20/33
@haaveillen kp 19/26-30
@Mamiks kp 16/30
@Charppaliini kp 14/26
@Liilja kp 13/28-33
@vauvakuume7 kp 8/?
@Samppa40 kp 4/26-28
@heltsuli kp 3/28-31
@Cherrymint kp 1/25-27
★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@Kyfi DPO 13
@Tiukuna DPO 11
@ireh DPO 10
@cordola89 DPO 10
@inkeriini DPO 10
@minttuni DPO 9
@lenkkitossut DPO 9
@meinaas DPO 8
@Samovaari DPO 4
@tiipanen DPO 4
@Mamiks DPO 3
@haaveillen DPO 2
@pikkuhaave DPO 2


★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Täällä rtestit negaa dpo 9 ja dpo 10, mutta vielä toiveikkaana, koska eilen oli todella voimakasta jomotusta vasemmalla puolella, mistä on viikon mittaan kevyesti nippaillut. Jos nyt lopulta olisi kiinnittymisestä johtuvaa. Onko teillä kokemusta kiinnittymiskivusta ja missä vaiheessa ilmennyt?
mulla oli joulukuisessa kemiallisessa sellasta tuikkimista niinkuin sukkapuikoilla olis tökitty, en oo ikinä ennen sellasta tuntenut, joten arvelen että voisi olla kiinnittymiskipua. Harmi kun ei vaan onnistunut se kiinnittymisyritys 😶 niitä tuikkimisia oli noin dpo 7 alkaen.
 
  • Tykkää
Reactions: ireh
Jospa kuitenkin plussa vielä tulisi! Onko tarkotus jossain vaiheessa testata?
Pakko tosiaan on noiden lääkkeiden takia jossain vaiheessa testata ku menkat ei tuu jos syön niitä 😊

Ens viikolla ti oli lääkärin antama testipäivä mut se on vasta dpo13 (2 viikkoa inssistä) silloin oon just saanu kemiallisia lääkärissä kone antoi ens to joka olis dpo 15. Katsotaan joku päivä siis tulevalla viikolla 😊
 
Pakko tosiaan on noiden lääkkeiden takia jossain vaiheessa testata ku menkat ei tuu jos syön niitä 😊

Ens viikolla ti oli lääkärin antama testipäivä mut se on vasta dpo13 (2 viikkoa inssistä) silloin oon just saanu kemiallisia lääkärissä kone antoi ens to joka olis dpo 15. Katsotaan joku päivä siis tulevalla viikolla 😊
No ei pitkä aika enää. 🤭
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
vierailija
Mulla oli eilen illalla ja tänään aamulla kohdunsuulla pistävää/vihlovaa kipua. Niin kuin joku pistelisi sinne neulalla. Tuntui kuin se olisi aukeamassa. Kokeilin sitä sitten tänään ja se oli mennyt aivan kiinni. Muuten tuntuu kyllä että menkat alkamassa. Dpo noin 6-8.
 

Yhteistyössä