Haaveena vauva 2024

Ovistesteistä kysymys Kuinka paljon noista viivojen vahvuuksista voi tulkita asioita? Vahvistuuko ne jotenkin tasasesti vai voiko se vahvuus heitellä paljon?

Mulle tuli tänään siis niin haalea viiva ja en toki plussaa vielä odottanutkaan. Sinänsä nyt ihan sama kuluuko niitä testejä 3 vai 7 tässä testaillessa, mutta tunsin vain itseni niin hölmöksi, että miksi sittenkään aloitin jo nyt.
Mulla on semmoinen kokemus että ei oo kertaakaan vielä ottanut viivan vahvuus takapakkia (testannut pcllä 1x/vrk ja aina aamuvirtsasta), vaan vahvistunut pikkuhiljaa 🤔
 
Kiitos ihanat kannanotoista tähän kiperään tallettelugallupiin 🤭

Joku grafiikka minkä löysin, niin tukee sitä väitettä että Dpo-2 ja -1 olis todennäköisimmin raskauteen johtavat päivät 🤔 Päädyttiin nyt tähän kiertoon saamaan saldoksi DPO-4, -2, -1 ja ainakin nyt tuntuu siltä että puhti ei riitä enempään. Ja annan itelleni luvan tuntea näin, ja toimia sen mukaan, vaikka toisaalta mieli sanoo että nyt pitäisi painaa kuin aropupu konsanaan 😅 Nyt laitetaan vain sormet ristiin 🤞🏼

@Tiukuna, tiedätkö että tehdäänkö inssi yleisimmin aina DPO0 päivänä? Toivotaan että siellä tulee tärppi sun -1 inssipäivästä 🤩
 
Kiitos ihanat kannanotoista tähän kiperään tallettelugallupiin

Joku grafiikka minkä löysin, niin tukee sitä väitettä että Dpo-2 ja -1 olis todennäköisimmin raskauteen johtavat päivät Päädyttiin nyt tähän kiertoon saamaan saldoksi DPO-4, -2, -1 ja ainakin nyt tuntuu siltä että puhti ei riitä enempään. Ja annan itelleni luvan tuntea näin, ja toimia sen mukaan, vaikka toisaalta mieli sanoo että nyt pitäisi painaa kuin aropupu konsanaan Nyt laitetaan vain sormet ristiin

@Tiukuna, tiedätkö että tehdäänkö inssi yleisimmin aina DPO0 päivänä? Toivotaan että siellä tulee tärppi sun -1 inssipäivästä
Sanoisin et se riippuu ihan klinikasta ja tilanteesta. Me ollaan yksityisellä. Mulla kaikki ovistestit oli esikoisen yrityksessä plussia iltapäivätestissä joten meni sen takia aina dpo 0. Nyt toista yrittäessä kaikki neljä edellistä ovista olis menny vklp ja on päätetty pistää inssi ovitrellellä perjantaiksi jonka takia on kans ollu dpo0. Tässä kierrossa tehtiin inssi luomuovikseen ja testi oli posi aamulla joten sain ku oli vapaita aikoja nii toivoa kumpi päivä oli itselle töiden puolesta parempi

Julkisella oon kuullu et yleisimmin dpo0 mut uskon yksityisellä mennään ihan tilannekohtaisesti dpo-1/dpo0
 
  • Tykkää
Reactions: haaveillen
Kiitos kommenteista koskien pc:n testejä. Taisi olla sellaiset viiva lasit päässä eilen että kuvittelin jo siihen viivan koska tämän Aamun testi oli kyllä nega. Sain jopa kuviteltua rintoihin kipua, mutta väsymys väistynyt.. Tänään dpo11 joten katseet käännettävä jo kohti seuraavaa kiertoa! 😭💔 Seuraavan kierron laskettu aika sattus sekin vielä tammikuulle. Seuraava ovulaatio onkin mysteeri mihin kohtaan sattuu kun vaihtelua voi olla näköjään peräti 5 päivää. 😱 Isokasa tikkuja ostettava seuraavaan kiertoon. 😂
 
Pahoittelut kaikille negan saaneille, toivottavasti lähtis vielä plussaks vaihtumaan 🙏🏼

Täällä viiva hieman vahvistunut (tnä dpo14). Vähän pelottaa, että onko tarpeeks. 🙁 Mulla yks km taustalla ennen kuopusta ja siinä ne viivat vahvistui TODELLA hitaasti eikä olleet tasavahvat vaikka menkat viikon myöhässä ja sit se vuoto alkoikin.

Dpo14 : https://aijaa.com/9QZcLL
Dpo 12 ja 14 vertailu :
 
Huomenna dpo 9 ja pakko alottaa testaus, koska viime yönä näin nii paljon unia testaamisesta! :D tuskinpa mitään enne unia, mutta oli kyllä erikoisia. Yritin metsästää testejä eri kaupoista ja mietin, mikä ois paras. Sitten löysin kaverin digitestin, jota pystyi käyttää monta kertaa ja se näytti hcg tasoksi 20 ja seuraavana aamuna testi näytti jo haaleeta viivaa. Olipas pettymys vähän herätä
 
Viimeksi muokattu:
🤔
Nöinköhän täytyy unohtaa tän kierron toivo? Aamulla kun heräsin oli menkkamaista kipua joka hävisi kun laitoin cylclogestin. Viime yrityskierrossa huomasin samaa.

Oon nyt koittanut viel vähän vuorotella noita mun keltarauhaslääkkeitä nii et niiden välillä on joitain tunteja et olis jotenki viel tasaisemmin koko vrk keltarauhasta. Mikähän mun kropassa sit on vikana jos vahvasta keltarauhastuesta huolimatta menkkakivut tms puskee läpi (nytkin edellisestä lääkkeestä 7h ja edellisestä samanlaisesta lääkkeestä 11h)

Toki kivut voi olla sattumaa ja siisku nukahdin viel uudelleen nii ei loppunutkaan vaikka juurikin lääkkeen takia mut kovin tuli fläsärit viime kierrosta tuolla pienellä jomotuksella.

Ja siis on vasta dpo9 ei edes normikierrossa mun menkat olis viel tulossa.

Mulla on ollut extrayber hyvä mieli tästä kierrosta mut nyt vaan ylianalysoija minua mietityttää.
 
Pahoittelut kaikille negan saaneille, toivottavasti lähtis vielä plussaks vaihtumaan

Täällä viiva hieman vahvistunut (tnä dpo14). Vähän pelottaa, että onko tarpeeks. Mulla yks km taustalla ennen kuopusta ja siinä ne viivat vahvistui TODELLA hitaasti eikä olleet tasavahvat vaikka menkat viikon myöhässä ja sit se vuoto alkoikin.

Dpo14 : https://aijaa.com/9QZcLL
Dpo 12 ja 14 vertailu :
Siis tosi hyvin vahvistunut! 😍 Mun testit näytti ihan samalle dpo 12 ja 14 ja siis tukevasti raskaana ollaan viikolla 19. Minusta pregcheck vahvistuu alussa hitaasti ja sit dpo16/17 vahvistuu kunnolla 😊
 
  • Rakkaus
Reactions: Mollama
Ei haamun haamua, mutta ei myöskään menkkakipuja. Menkkakivut kun alkaa aina viikkoa aiemmin, mut ku nyt ei oo mitään tuntemuksia. Nyt sitä oikein toivoo että menkat alkaisivat kun vaikuttaa etten ole raskaana. Uudessa kierrossa pitää käydä ultassa letrojen vuoksi, sen vuoksi pitäisi käydä alkamaan niin saisin vapaapäiville sovittu mahdollisen ultran, kesken työpäivän on kovin vaikea lähteä. Hämmentävää kun ei tosiaan ole minkäänlaisia tuntemuksia et menkat alkaisivat. Tekeeköhän nämä letrozollit tämänkin? Toki olen ollut tämän viikon flunssassa, mut ei kai se vaikuttaisi niin paljon kiertoon?
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimiyritys aloitettumonesko lapsi


@Kyfi ★ 01/21 ★ 5.
@Samppa40 ★ 1/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@Mimerkki ★ 6/21 ★ 3. ( 1. yhteinen) ★ kkm x 3
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ km 09/22
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1.
@Mollama ★ 05/22 ★ 3.
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2.
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@vauvakuume7 ★ 8/22 ★ 7. ★ kkm 3/23
@inkeriini ★ 09/22 ★ 2.
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1.
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Yöperhonen-88 ★ 05/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@Jonna_83 ★ 08/23 ★ 4. (2.yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★

21.4.2023 perjantai

Nimi
Kiertopäivä


@Cherrymint kp 26/26
@Tiukuna kp 25/28-30
@Peanutbuttercup kp 23/28
@inkeriini kp 22/30
@ireh kp 22/28-30
@cordola89 kp 22/27-28
@minttuni kp 22/26
@meinaas kp 20/28-34
@lenkkitossut kp 19/23-27
@pikkuhaave kp 18/33
@haaveillen kp 17/26-30
@Mamiks kp 14/30
@Charppaliini kp 12/26
@Liilja kp 11/28-33
@vauvakuume7 kp 6/?
@Samppa40 kp 2/26-28
@heltsuli kp 1/28-31
★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@Kyfi DPO 11
@Tiukuna DPO 9
@ireh DPO 8
@cordola89 DPO 8
@inkeriini DPO 8
@minttuni DPO 7
@lenkkitossut DPO 7
@meinaas DPO 6
@Samovaari DPO 2
@tiipanen DPO 2
@Mamiks DPO 1
@haaveillen DPO 0
@pikkuhaave DPO 0


★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Pahoittelut kaikille negan saaneille, toivottavasti lähtis vielä plussaks vaihtumaan

Täällä viiva hieman vahvistunut (tnä dpo14). Vähän pelottaa, että onko tarpeeks. Mulla yks km taustalla ennen kuopusta ja siinä ne viivat vahvistui TODELLA hitaasti eikä olleet tasavahvat vaikka menkat viikon myöhässä ja sit se vuoto alkoikin.

Dpo14 : https://aijaa.com/9QZcLL
Dpo 12 ja 14 vertailu :
mun mielestä on vahvistunut hyvin! näyttää samalta, mitä mulla oli ☺
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Tadaa! Menkat alkoivat tipuin sitten kp 1, ilman minkäänlaisia menkkakipuja. Yritin varata aikaa tämän kierron ultraan ja osoittautui äärimmäisen vaikeaksi asiaksi. Ensimmäinen kertoi ettei tiedä tekeekö kumpainenkaan kyseistä ultrausta ja toinen vielä toisti saman. Nyt sit joudun odottamaan epätietoisuudessa maanantaihin saanko aikaa vai en. Toivottavasti kaikki ajat eivät mene tai tässäkin kierrossa käy ohraisesti ultrauksen kanssa. Miksi asia ei voi olla selkeästi ymmärrettävissä?! Tai sit en vaan yksinkertaisesti mene ultraan. Tämä on varmaan pienen paikkakunnan kirous.
 
Täällä elellään dbo 8 ja mietin onko teillä muilla nyt samoilla päivillä piinailijoilla ollut mitään oireita, kiinnittymiseen tai muuhun liittyen. Täällä ei yhtään mitään, ei yhtään mitään. Aamupäivästä mietin et hei, nyt vähän tykyttää tohon alamahaan. Se hetki meni niin nopeesti ohi niin mietin nyt kävikö niin ollenkaan😅 Rinnat on samanlaiset kun aina tähän aikaan kierrosta ja kuivaa on. Ois ees joku pieni juttu joka nostattas toiveita😅
 
Muutamana päivänä jo tullut tuhrua paperiin. Tänä aamuna alkoi menkkakivut. Rinnat ei ole ollut kyllä ollenkaan kipeät niinkuin yleensä ennen menkkoja.
En oo koskaan varmaan näin kovasti odottanu menkkojen alkamista. Jospa ne sieltä nyt alkais vihdoinkin niin pääsis yrityksessä eteenpäin.
Olis kyllä aika teidän päästä vihdoin taas yrittää☺
 
Täällä elellään dbo 8 ja mietin onko teillä muilla nyt samoilla päivillä piinailijoilla ollut mitään oireita, kiinnittymiseen tai muuhun liittyen. Täällä ei yhtään mitään, ei yhtään mitään. Aamupäivästä mietin et hei, nyt vähän tykyttää tohon alamahaan. Se hetki meni niin nopeesti ohi niin mietin nyt kävikö niin ollenkaan Rinnat on samanlaiset kun aina tähän aikaan kierrosta ja kuivaa on. Ois ees joku pieni juttu joka nostattas toiveita
no siis semmonen huomio, et tässä raskautumisyritysmatkalla aina oon tullu raskaaksi just siinä kierrossa, missä ei oo ollu mitään oireita. Sit taas just ne kierrot ku oon tihrustanu ties mitä tuntemuksia on päätyny kuukautisiin. Et tiiä näistä nyt sitten.
 
Mulla ei oo tässä kierrossa ollu oikeastaan muita oireita kun pari kolme päivää kestänyt väsymys. Ja yösykkeet on dpo7 lähtien ollu jossain 70pintaan (normi 53) ja yälämpö +0,6 normaaliin verrattuna. Mut noi mun lääkkeet voi tehdä sen

Tuosta lääkkeestä aamulla valitin. Nyt iski taas niitä menkkakivum tyylisiä kipuja. 3h edellisestä lääkkeestä 😭 voiko mun menkat oikeasti alkaa 3päovää etukäteen vaikka mulla on nii vahva lääkitys et normaalisti voisin varmaan vaikka viikon pari viivästyttää menkkoja sillä
 
  • Surullinen
Reactions: minttuni
Täällä elellään dbo 8 ja mietin onko teillä muilla nyt samoilla päivillä piinailijoilla ollut mitään oireita, kiinnittymiseen tai muuhun liittyen. Täällä ei yhtään mitään, ei yhtään mitään. Aamupäivästä mietin et hei, nyt vähän tykyttää tohon alamahaan. Se hetki meni niin nopeesti ohi niin mietin nyt kävikö niin ollenkaan😅 Rinnat on samanlaiset kun aina tähän aikaan kierrosta ja kuivaa on. Ois ees joku pieni juttu joka nostattas toiveita😅
Mä oon vähä kirjottanukin tänne, mutta mun mielestä vesi on maistunut oudolta, leposykkeet ollu korkeat ja alavatsalla vasemmalla nippailuja. Hiukset ja kasvot kans tosi rasvottuneet.

Saattaa olla vaan kuviteltuja ja mieliki on menny vuoristorataa tässä toiveikkuudesta epätoivoon. Tällä hetkellä nyt tän rasvottumisen ja leposykkeen takia jotenki taas sellane toiveikas olo ja huomenna pääseeki testaa vaikka onkin melko aikaista.
 
Mulla ei oo tässä kierrossa ollu oikeastaan muita oireita kun pari kolme päivää kestänyt väsymys. Ja yösykkeet on dpo7 lähtien ollu jossain 70pintaan (normi 53) ja yälämpö +0,6 normaaliin verrattuna. Mut noi mun lääkkeet voi tehdä sen

Tuosta lääkkeestä aamulla valitin. Nyt iski taas niitä menkkakivum tyylisiä kipuja. 3h edellisestä lääkkeestä voiko mun menkat oikeasti alkaa 3päovää etukäteen vaikka mulla on nii vahva lääkitys et normaalisti voisin varmaan vaikka viikon pari viivästyttää menkkoja sillä
Ootko testannu jos ei johdukaan menkoista? Tuli siis vaan mieleen.
 
Meidän tallettelut jäi dpo-4 ja dpo 0, joista jälkimmäinen ei tullut edes suoraan kohteeseen 😞 Siinä sitä yritin rääppiä mitä kykenin ja asettelin mahdollisimman lähelle oikeaa osoitetta. Tuli melko onneton olo. Mies oli pahoillaan, oli muutenkin vaikeuksia saada loppuun asti joten siinä pääsi unohtumaan oikea osoite valitettavasti. Nyt ei ole kovin optimistiset fiilikset tästä kierrosta.
No vajaa kolme viikkoa niin meillä aika analyysiin ja näkee sitten onko näiden kuukausien jännitykset ollut taas täysin turhaa.
Lääkäri ei ole vielä vastannut sähköpostiin, sitä odotan vielä.

Nyt ei muutaku chillii, kävin osteopaatilla ja käsky kävi, sunnuntaina vasta sais vähän liikkua 🤭Muuten vain pakolliset. Eli taimien kimppuun 🥰 🌱
 

Yhteistyössä