Meillä ensimmäinen haaveissa ja ikää 25vOnko täällä sellaisia jotka ensimmäistä lasta yrittää? Kiinnostaisi minkä ikäisenä tai jos on jo lapsia minkä ikäisenä olette saaneet
Meillä ensimmäinen haaveissa ja ikää 25vOnko täällä sellaisia jotka ensimmäistä lasta yrittää? Kiinnostaisi minkä ikäisenä tai jos on jo lapsia minkä ikäisenä olette saaneet
Ensimmäisestä haaveillaan ja ikää 33v (kesällä 34)Onko täällä sellaisia jotka ensimmäistä lasta yrittää? Kiinnostaisi minkä ikäisenä tai jos on jo lapsia minkä ikäisenä olette saaneet
Mä sain mun ensimmäisen ku olin 25 ja nyt oon 27 yritetään toistaOnko täällä sellaisia jotka ensimmäistä lasta yrittää? Kiinnostaisi minkä ikäisenä tai jos on jo lapsia minkä ikäisenä olette saaneet
Meillä ensimmäinen haaveissa ja tänä vuonna täytän 33 v.Onko täällä sellaisia jotka ensimmäistä lasta yrittää? Kiinnostaisi minkä ikäisenä tai jos on jo lapsia minkä ikäisenä olette saaneet
Täällä yritetään ensimmäistä, ja ikää 31vOnko täällä sellaisia jotka ensimmäistä lasta yrittää? Kiinnostaisi minkä ikäisenä tai jos on jo lapsia minkä ikäisenä olette saaneet
Ensimmäistä yritetään.! Vaikka ei me vielä virallisesti yrittämällä yritetä... nyt on kuitenkin menossa toinen kierto ehkäisyn lopettamisesta. Mulla on tosi vahva tunne, että nyt tää tärppäs! eikä mitään perusteita mun tuntemuksille. Ylihuomenna pitäis uusien kuukautisten alkaa. Mahdottoman jännittävää. Molemmat ollaan 25.Onko täällä sellaisia jotka ensimmäistä lasta yrittää? Kiinnostaisi minkä ikäisenä tai jos on jo lapsia minkä ikäisenä olette saaneet
Mä en näe tässä mitään. Jospa viiva vielä ilmestyis lähipäivinä!Näkyykö? Dpo 9/10
Onko tää Sofin testi?Näkyykö? Dpo 9/10
Muistaakseni pregchekOnko tää Sofin testi?
Myös minä! Yritetään ensimmäistä (molempien) ja mulla ikää 31 vuotta, mun miehellä 33.Onko täällä sellaisia jotka ensimmäistä lasta yrittää? Kiinnostaisi minkä ikäisenä tai jos on jo lapsia minkä ikäisenä olette saaneet
Ei hätää, tästä postimies-tilanteesta ei tehdä lapsiaÄlkää tehkö lapsia tästä mailman tilanteessa.
Se saattaa nopeastikin muuttua, mutta ihan oman fiiliksen mukaan tietty. Itellä oli tässä kierrossa haalea viiva aamulla ja illalla jo positiivinenKp 12 ja ihan juuri ja juuri pystyy ovistestistä jotaki hailua viivaa nähdä. Ei varmaan kannata testiä tuhlata ja tehdä iltaisinki ennenkö edes saa jonkilaisen viivan aamusta? Flo ennustaa keskiviikolle ovulaatiota mutta empä kyllä usko.
Jotain tositosi hailakkaa olen näkevinäni. Onko tänää vahvistunutNäkyykö? Dpo 9/10
Tervetuloa mukaan meilläkin olisi ensi viikolla ensikäynti, saa nähdä kerkiääkö hoitoja alottaa vielä kesäkuussa vai meneekö kesätauon jälkeen. Ihana kuitenkin että asiat eteneeHei kaikille beibin yrittäjille, piinaajioille ja plussanneille
Tässä jo hetken seuraillut tätä keskustelua ja päätin liittyä tänne myös.
Itse olen 30v nainen ja ensimmäinen lapsi olisi haaveissa. Lasta yritetty nytten yli vuoden (yk13) ovulaatiota olen aloittanut tikuttamaan viime elokuusta lähtien ja aina saanut vahvan plussan ja itse ainakin tunnen myös hyvin milloin on ovulaatio. Siitä huolimatta ei ole vielä tärpännyt. Ensi kuussa olisi HUSin kautta ensimmäinen aika lapsettomuushoitoihin. Mieheni on minua pari vuotta nuorempi. Kysyisinkin, että onko mennyt pitkä aika niillä jotka aloittaneet lapsettomuushoidot ennenkuin on tärpännyt?
Minut voi lisätä tuonne listalle myös
Dinaas 3/22 Ensimmäinen lapsi
Kp 1/27-33