Haaveena vauva 2024

vierailija
Onko täällä sellaisia jotka ensimmäistä lasta yrittää? Kiinnostaisi minkä ikäisenä tai jos on jo lapsia minkä ikäisenä olette saaneet
Ensimmäistä yritetään.! Vaikka ei me vielä virallisesti yrittämällä yritetä... nyt on kuitenkin menossa toinen kierto ehkäisyn lopettamisesta. Mulla on tosi vahva tunne, että nyt tää tärppäs! eikä mitään perusteita mun tuntemuksille. Ylihuomenna pitäis uusien kuukautisten alkaa. Mahdottoman jännittävää. Molemmat ollaan 25.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Mä pikkuhiljaa siirryn tuonne joululuisiin tai tammikuisiin riippuen miten la lasketaan. Plussa vahvistunut ihan hyvin ja menkat jäi tulematta lauantaina.

Toivotan tänne kaikille kaikesta sydämestäni isoa plussa-aaltoa joka osuu ensin niihin jotka pisimpään yrittäneet. ❤ Mahtava tsemppiporukka täällä ja edellisessä ketjussa ja ollut tärkeetä saada jakaa omia fiiliksiä. Romanttista ja aurinkoista kevättä kaikille, toivottavasti mun ei tartte palata tänne 🙏🏼 Jään taustalle seuraamaan kyllä miten täällä sujuu.
 
Ensimmäisen lapsen yritys aloitettiin kun oltiin noin 26v, mutta tie oli pitkä ja esikoinen syntyi kun olin täyttänyt jo 31. Toinen lapsi 33v. ja nyt kolmannesta haaveilen. Jos vielä onnistuu niin tulen olemaan vähintään 37 hänen syntyessään, kun tuli näitä mutkia matkaan jälleen.
 
Kp 12 ja ihan juuri ja juuri pystyy ovistestistä jotaki hailua viivaa nähdä. Ei varmaan kannata testiä tuhlata ja tehdä iltaisinki ennenkö edes saa jonkilaisen viivan aamusta? Flo ennustaa keskiviikolle ovulaatiota mutta empä kyllä usko.
Se saattaa nopeastikin muuttua, mutta ihan oman fiiliksen mukaan tietty. Itellä oli tässä kierrossa haalea viiva aamulla ja illalla jo positiivinen
 
  • Tykkää
Reactions: Rullakartiina87
Hei kaikille beibin yrittäjille, piinaajioille ja plussanneille 🙋🏻‍♀️

Tässä jo hetken seuraillut tätä keskustelua ja päätin liittyä tänne myös.
Itse olen 30v nainen ja ensimmäinen lapsi olisi haaveissa. Lasta yritetty nytten yli vuoden (yk13) ovulaatiota olen aloittanut tikuttamaan viime elokuusta lähtien ja aina saanut vahvan plussan ja itse ainakin tunnen myös hyvin milloin on ovulaatio. Siitä huolimatta ei ole vielä tärpännyt. Ensi kuussa olisi HUSin kautta ensimmäinen aika lapsettomuushoitoihin. Mieheni on minua pari vuotta nuorempi. Kysyisinkin, että onko mennyt pitkä aika niillä jotka aloittaneet lapsettomuushoidot ennenkuin on tärpännyt?
Minut voi lisätä tuonne listalle myös ☺

Dinaas 3/22 Ensimmäinen lapsi
Kp 1/27-33
 
Hei kaikille beibin yrittäjille, piinaajioille ja plussanneille

Tässä jo hetken seuraillut tätä keskustelua ja päätin liittyä tänne myös.
Itse olen 30v nainen ja ensimmäinen lapsi olisi haaveissa. Lasta yritetty nytten yli vuoden (yk13) ovulaatiota olen aloittanut tikuttamaan viime elokuusta lähtien ja aina saanut vahvan plussan ja itse ainakin tunnen myös hyvin milloin on ovulaatio. Siitä huolimatta ei ole vielä tärpännyt. Ensi kuussa olisi HUSin kautta ensimmäinen aika lapsettomuushoitoihin. Mieheni on minua pari vuotta nuorempi. Kysyisinkin, että onko mennyt pitkä aika niillä jotka aloittaneet lapsettomuushoidot ennenkuin on tärpännyt?
Minut voi lisätä tuonne listalle myös

Dinaas 3/22 Ensimmäinen lapsi
Kp 1/27-33
Tervetuloa mukaan☺ meilläkin olisi ensi viikolla ensikäynti, saa nähdä kerkiääkö hoitoja alottaa vielä kesäkuussa vai meneekö kesätauon jälkeen. Ihana kuitenkin että asiat etenee♥
 

Yhteistyössä