Hakutulokset

1. T

Haaveena vauva 2024

Mulla on sama, alkaa ottaa päähän olla "kipeänä" kaiken aikaa 😣 mulla flunssa oireet iskee oviksen jälkeen ja loppuu joskus seuraavan kierron alkupäivillä. Itsekin miettinyt, että voiko tästä olla jotain haittaa ja mitä asialle voi tehdä 🤷‍♀️
  2. T

Haaveena vauva 2024

Sanoisin että riittää kun aloittaa kp10 😊 mä aloitan tikuttamisen ekana kipupäivänä, mikä on yleensä noin 2(?) päivää ennen ovis plussaa. Ennen kun aloin ovista testaamaan, olin varma että kipupäivänä ois ovis, mutta todellisuudessa dpo -1 ja dpo 0 ovatkin kierron oireettomimmat päivät 🙈
  3. T

Haaveena vauva 2024

Hei vaan kaikille! Kai se pitää minunkin pikkuhiljaa hivuttautua mukaan tuolta edellisestä ketjusta, niin kurjalta kun se tuntuukin. Ensikäynti oli ja jo tällä viikolla tuli kutsu seuraavalle käynnille, joka toukokuussa. Siihen mennessä meille on tehty hoitosuunnitelma. Kivaa että asiat etenee...
  4. T

Haaveena vauva 2023

Tänään kp1 ja jos jotain positiivista pitää repiä, niin luteaali jo kahden kierron verran päivän pitempi kuin ennen 😊 meikäläinen häippäsee täältä, toivottavasti ei nähdä seuraavassa ryhmässä 😉
  5. T

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 llmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  6. T

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 llmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  7. T

Haaveena vauva 2023

Kaikki peukut pystyyn @Selis ja @Kuumeilija40 että kohta on kunnon plussat näytössä 👍🤞 Pieni kevennys tähän väliin. Mulla kun testejä oli kaapissa ja ajattelin käyttää pois, koska päätin etten osta enää yhen ainutta ennen kun on menkat myöhässä. Samalla mielenkiinnosta seuraillen milloin haamu...
  8. T

Haaveena vauva 2023

Eilen samanlainen haalea haamu kuin toissapäivänä, mutta päivällä ensikäynnillä näkyi jo tuhoutunut keltarauhanen 😢 limis 5mm eli vähemmän kuin vuosi sitten. Lähete menemään ja kutsua odotellaan. Vuosi sitten toitotettiin että 80-90% alle 35v tulee raskaaksi vuoden sisällä, nyt että melkein...
  9. T

Haaveena vauva 2023

Joo ja lukenut että kun nainen saa vähän ennen miestä niin aina vaan parempi. Mutta eipä oo meillä vuodessa tapahtunut mitään, vaikka seksiä joka-jokatoinen päivä ja aina tullaan samaan aikaan tai mä vähän ennen. Että turha ottaa paineita, ei se auta 😆 Noista sofeista ei tuu kun paha mieli 😏...
  10. T

Haaveena vauva 2023

Oonko vähän sekopää kun kaupasta lähti taas pari testiä mukaan, enkä sitten malttanut olla käyttämättä yhtä 🤣😅 jostain syystä mulla aamupissa aina tosi laimeeta ja kaikki aikaisemmatkin haamut tullut päivällä 🤷 ja tältä näyttää nyt 🫣 en tiedä välittyykö teille asti, mutta kyllä siinä livenä...
  11. T

Haaveena vauva 2023

12. T

Haaveena vauva 2023

dpo9 nega (tietysti). Illasta asti järkky palelu ja väsy, nukuinkin 10h yöunet 😅 mikä on mulle täysin epänormaalia. Lämmöt laskenut yllättäen muutamalla kymmenyksellä (yleensä laskee vasta menkkojen alettua tai aikaisintaan kierron viimeisenä päivänä) ja jos eilen vielä oli toiveikas olo, niin...
  13. T

Haaveena vauva 2023

14. T

Haaveena vauva 2023

Joo torstaina on aika ☺️ ehtii testaamaan vielä monta aamua 😆
  15. T

Haaveena vauva 2023

DPO7, eilen illasta ja tänään aamulla menkkakipuja sekä närästystä. Lämmöissä dippi dpo5 ja tänään jo asteen normaalia korkeampi 🧐 Tuttavapiirissä moni plussannut juuri ennen ensikäyntiä (viimeistään), joten hömelönä odotan jospa meille kävis samoin. Eli odotukset korkealla 😅 vaikka tiedän että...
  16. T

Haaveena vauva 2023

17. T

Haaveena vauva 2023

Ylempi on Sofi? Mä en ikänä enää sofin r.testejä osta, edellisessä kierrossa samanlainen haamu pari päivää, no menkat alkoi ja testasin huvikseen vielä parin päivän päästä ja menkkojen jälkeenkin niin siellä oli edelleen joku haamu 😏 mutta sullehan voi tulla vielä vaikka mitä, on niin aikaista ☺️🤞
  18. T

Haaveena vauva 2023

@Kyfi toivotaan että nää kosteat kierrot olis meidän puolella 🤞 Kiva lukea että moni muukin viihtyy piinapäivillä googlessa 😆 mä ainakin kauhean malttamattomana odotan et mitkä on ne mun oireet sitten Kun joskus plussaan.
  19. T

Haaveena vauva 2023

Taas eletään niitä päiviä kun vapaa aika menee googlettaessa "plussanneiden oireet ovulaation jälkeen" 🤣 kunnes tajuan että mulla on melkein joka kierrossa eri oireet eri aikaan ja kaikki voi viitata tai olla viittaamatta raskauteen. Mutta kun väsyttää niin paljon ettei jaksa tehdä mitään...
  20. T

Haaveena vauva 2023

Hirmupaljon onnea plussanneille 😍 ja tarrasukkia matkaan. Mä voisin liittyä piinailijoihin viimeistä kertaa tälle vuotta, tänään dpo 0 tai huomenna dpo 1 Kummallisesti kipuillut vasemmalta koko alkukierto, mutta eilisten tuntemusten mukaan ovis kuitenkin oikealta 😁 Ensiviikolla meillä on...

Yhteistyössä