Hakutulokset

1. T

Haaveena vauva 2023

Tosiaan, miksei voisi enteillä aikaista ovista 🤔 eipä käynyt mielessä. No, aika näyttää.. Me saatiin huhtikuun alkuun aika tutkimuksiin 🥳 kerroin että vuosi menty ilman ehkäisyä, mutta varsinainen yritys aloitettu vasta toukokuussa. Mutta toivottivat neuvolasta tervetulleeksi kun säännöllistä...
  2. T

Haaveena vauva 2023

Kuinka täällä oireillaan alkukierrosta 🤔 en muista että koskaan olisi ollut kummoisia tuntemuksia, mutta nyt kp1-6 jomottanut vasemmalle joka päivä enemmän ja vähemmän. Kummallista myös se että eilen ja toissapäivänä purskahdin itkuun aivan olemattomista asioista 😅 mieskin kysyi että mistä tuli...
  3. T

Haaveena vauva 2023

Kokemuksia sofi raskaustesteistä? Herkkyys 25. Tuleeko niihin aina jonkunlainen hämärä viiva/viivanpaikka? Mulla normaalisti dpo12 tiputteluvuotoa ja seuraavana päivänä alkaa menkat. Tälläkertaa tiputtelu jatkui dpo13 ja vaihtui menkoiksi sitten yöllä. Mutta mitä vielä, vuoto loppui jo aamulla...
  4. T

Haaveena vauva 2023

Kp1/27-30 tänään ja viimeinen mahdollisuus saada vauva 2023 😭
  5. T

Haaveena vauva 2023

Mitä ihmettä kun pc liuska näyttää kastuessaan v.punaista haamua, mutta haalenee sitä mukaa kun kuivuu? Nyt puol tuntia testaamisesta voisin sanoa että viivanpaikka missä vähän v.punaista yläreunassa. Antaako pc viivanpaikkoja? Oon testannut yleensä one step ja monta kiertoa ollut testit ihan...
  6. T

Haaveena vauva 2023

Pientä hiljaiseloa täällä päässä, uusi kierto otti todella koville ja päätin että annan kaiken murehtimisen olla, kohtahan päästään hoitoihinkin. Oviksen tikutin ja tallettelut meni nappiin. Yllättävän hyvin olen saanut pidettyä ajatukset muualla, vaikka täällä käynytkin lukemassa. Dpo6 tänään...
  7. T

Haaveena vauva 2023

Kertokaahan nyt, että miksi ovulaatio testin viiva tummenee näin kierron alussa? Yleensä testaan vasta kun oletan että ovis lähenee, siitä 2-4 päivää tullutkin ovisplussa. Nyt huvikseen testannut kp 1, 2 ja 4. Kp1 ja tänään kp 4 näytti tältä eli samalta kun mulla aina päivä ennen ovisplussaa...
  8. T

Haaveena vauva 2023

Mulla on koko aika oviksesta menkkoihin yhtä palelua ja väristyksiä 🙈 ja lämmöt yli 37 (norm 36,6) loppua kohden lisäksi posket kuumottaa, se vasta veikeä olo onkin kun naama tulessa ja muuten paleltaa 😅
  9. T

Haaveena vauva 2023

Mä ilmoittauduin pois kun olin ihan varma että uusi kierto lähtee tänään käyntiin ☺️ no vielä ei lähtenyt, saapa nähdä.. eiköhän se tästä vielä kp1 muutu Älkää älkää manatko esivaihdevuosioireilla 🤣 on mullakin unettomuutta loppukierrossa ja hulluja unia puolivälissä, mutta en suostu 31...
  10. T

Haaveena vauva 2023

@Fazeriina82 mulla on unettomuutta kierron lopussa, muutama viimeistä päivää törkeä väsymys mutta kuitenkin kukun kaiken aikaa, enkä saa unen päästä enää kiinni jos herään 4jälkeen aamuyöstä 😴 Mä oletin eilisen tuhruttelun perusteella menkkoja alkavaksi tänään, ihan normi kaavan mukaan...

Yhteistyössä