Hakutulokset

1. T

Haaveena vauva 2023

Kuinka moni täällä on hakeutunut julkisella hoitoihin ja saanut apua? Tiedän että kaikki eivät julkiselle pääse, mutta ne ketkä päässyt.. Siskollani oli aikoinaan vuosi yritystä kunnes tärppäsi, no oli ehtinyt jo varata ajan tarkastukseen mutta jono oli 2kk 😳 pohdiskelin, että kuinka pitkä...
  2. T

Haaveena vauva 2023

Tiputtelu alkoi, mut saa siirtää listan hännille huomenna kp1/27-30 😭
  3. T

Haaveena vauva 2023

Mä sanoisin samaa että on jotain olevinaan! Mun silmät kyllä niin kierossa omien testien tihrustamisesta, että alan nähdä viivoja kaikkialla 😆 Jotain olevinaan mullakin rtesteissä, mutta jos huomenna vielä on olevinaan muttei ole, niin tuskin on mitään. Toivotaan että sulla alkaa vahvistumaan...
  4. T

Haaveena vauva 2023

Onko kukaan kuullut, että joku olisi saanut apua lapsettomuuteen hermoratahieronnasta? Kaupan ilmoitustaululla mainostettiin, että hermoratahieronnalla voisi saada apua monenlaiseen, mm. hedelmällisyyteen ja vaihdevuosiin. Onkohan tämäkin näitä poppakonsteja tai uskon asioita, toisaalta ei se...
  5. T

Haaveena vauva 2023

@Fazeriina82 mulla vasta viimeiset 3 kiertoa (tämä mukaanlukien) kipeytynyt rinnat. Oviksen jälkeiset 2-3 päivää tissit todella kipeänä ja katoaa sitten, kunnes kipeytyi uudestaan 2-3 päivää ennen kuukautisia. Meneillään oleva kierto eroaa kahdesta edellisestä sillä että tissit kipeytyi...
  6. T

Haaveena vauva 2023

Ihanaa että teillä puhutaan näistäkin asioista. Meillä ei juurikaan ja se on välillä henkisesti todella raskasta 😔 mies on muuten hyvä (minua parempi) puhumaan, mutta kun haluaisin avautua raskautumisen haasteista, ei hänestä juttuseuraa saa, ei edes kuuntelijaa. Aivan kuin olisi yksin tässä...
  7. T

Haaveena vauva 2023

Ihan varmasti ei kenelläkään ole mitään sitä vastaan että jäät "roikkumaan" tänne 🤗 voimia tilanteeseen, toivotaan että teille seuraavat uutiset olisi parempia 🤞
  8. T

Haaveena vauva 2023

Eiköhän se ovulaatio oo kuitenkin tapahtunut ☺️ mutta voisko olla ettei keltarauhashormoni oo vielä noussut? Kyllähän siinä aina mietiskelee kaikenlaista kun joku poikkeaa normaalista, mulla jossakin kierrossa lämmöt nous muistaakseni vasta joskus dpo6 jälkeen 🤷 Täällä dpo4, aamulla ehkä pari...
  9. T

Haaveena vauva 2023

Vau onnea ja tarrasukkia @Sipiriina 😍 vaikka plussauutiset täällä on aina iloinen asia, pitkään yrittäneiden kohdalla tuntuu että melkein halkeaa onnesta toisen puolesta 😅 Puikoista en osaa sanoa, mutta liuskoilla testannut ehkä viimeiset kolme kertaa ja aina näkyy "jotain" 😏 mutta jos sulla...
  10. T

Haaveena vauva 2023

Voin samaistua tuohon että tuntuu tyhmältä yrittää saada viivoja testeihin, meikäläinen kun käy vähän väliä kurkkimassa ja kääntelemässä tehtyä testiä, ihan kun se tulos siitä plussaksi muuttuisi 🤣 mutta älä sinä vielä uuteen kiertoon lähde, tuosta voi kehittyä mitä vaan 😍
  11. T

Haaveena vauva 2023

Mä testasin aluksi aina rfsu puikoilla ku helposti saatavilla. Melkein joka kierto sain jonkinlaisen haamun tai haamujen haamun 🙈 tosin joillakin kerroilla sain haamun myös muilla testimerkeillä, mutta rfsu herätti kyllä turhia toiveita, moni muukin moittinut. Mutta peukut pystyssä jännitetään...
  12. T

Haaveena vauva 2023

Mut suorastaan määrättiin syömään multivitan raskaus vitamiineja 😆 koska IBS, ravintoaineiden imeytyminen voi olla huonoa. Syönyt niitä 10kk, alkoi tökkiä kun on mulle aika isoja nieltäväksi joten just vaihdoin multitabsin vastaaviin. Onnea ja tarrasukkia plussanneille 😍
  13. T

Haaveena vauva 2023

Ei voi olla 😢 en mä sitten tajunnut kaiken sen kivun keskellä kysyä lääkäriltä asiaa, netistähän nyt löytyy monenlaista kannanottoa. Kiitos viestistä, pitää miettiä miten tän kierron kanssa toimitaan 😟 Oon vasta kaksi kiertoa tikuttanut oviksen ja aloittanut kun kivut alkaa (mulla joskus kp 12...
  14. T

Haaveena vauva 2023

Moneen kertaan ollut puhetta tulehduskipulääkkeistä, mulla alkaa nyt viikon arcoxia kuuri joka tietenkin menee päällekkäin oviksen kanssa 😒 tai menisi normaalisti, mutta kun sanotaan että ovis siirtyy tai jää pois kokonaan jos syö tulehduskipulääkkeitä. Onko jollain tosiaan käynyt niin että ovis...
  15. T

Haaveena vauva 2023

Mulla nousee lämpö vähintään puol astetta about 2 päivää oviksesta ja sen huomaan. Vähän kipeä ja viluinen olo, poskia kuumottaa, menee sitten ohi parissa päivässä vaikka lämpö jää koholle.
  16. T

Haaveena vauva 2023

Mulla ei kokemusta muista kun sofin ovistesteistä ja niissä aina vähintään se haalea viiva..
  17. T

Haaveena vauva 2023

@Mamiks ostitko eilen testiä/teitkö jo? Vai menikö multa ohi jotain 🙈 Tuntuu että päivät matelee, kp6 ja toinen samanlainen ennen kun viittii alkaa ovistakaan tikuttelemaan 😅 häntäluun murtuma rajoittaa tekemisiä = liikaa aikaa miettiä. Toivotaan että buranakuuria ei tartteis jatkaa pitkään 😏
  18. T

Haaveena vauva 2023

Mikä luokitellaan välivuodoksi? Mulla edellinen kierto alkoi niin että 3pvää menkkoja, 2pvää ei mitään ja sitten alkoi 3 päivän tuhrut. Nyt 2pvää menkkoja, 2pvää ei mitään ja taas tuhruttaa ihan kunnolla 😟 että onko tää jotain jälkivuotoa vai välivuotoa ja pitääkö olla huolissaan 😅 aiemmissa...
  19. T

Haaveena vauva 2023

Missä se raja sitten menee, milloin saa valittaa? 🤔 Mun mielestä se vauvan kaipuu voi olla ihan yhtä suuri pari kuukautta yrittäneillä kun pari vuotta yrittäneilläkin. Itse olen halunnut lapsia aina, mutta vasta 30 vuotiaana tapasin miehen jonka kanssa se on mahdollista. Niin totta hitossa...
  20. T

Haaveena vauva 2023

Jotkut sanoo että ovistesti näyttää raskauden jo ennen r.testiä 🤭 pidetään peukkuja että näin on 👍 Itsekin vielä harjoittelen ovistestien kanssa ja oon ymmärtänyt että se on henkilökohtaista ja jokaisen arvailun (jos ei mitään oireita) varassa milloin sitten onkaan se dpo0. Ajattelin että...

Yhteistyössä