Hakutulokset

1. T

Haaveena vauva 2023

Tervetuloa uusille ja onnea @mamma41 toivotaan että pysyy mukana 🤞 itse poistuin piinailijoista, tänään dpo 10 ja nappiin sujuneista talletuksista huolimatta testi täysin nega 😢 enkä usko sen muuksi muuttuvan. Ei muuta kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä! Kaikesta huolimatta, ihanaa...
  2. T

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  3. T

Haaveena vauva 2023

Mä oon nyt 2 kiertoa tikuttanut ja yllätyksekseni ovisplussa tuleekin vasta muutama päivä kovimpien kipujen jälkeen. Kipujen ekasta päivästä oon aloittanut tikuttamisen. Sä ilmeisesti jatkanut tikuttamista myös oletetun oviksen jälkeen? Tuostakin ollaan niin montaa mieltä, että riittääkö...
  4. T

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  5. T

Haaveena vauva 2023

Kokeilimpas ekaa kertaa listan päivittämistä kun nyt vapaitten ansiosta aikaa on. Huomasin että sekä plussanneista että kiertolistalta löytyi @Kyfi , enkä saanut kiinni että jos plussasit niin koska km? Jos haluat päivitettävän 😊 Täällä dpo6 ja flunssaa pukkaa, ihan niin kuin melkein joka...
  6. T

Haaveena vauva 2023

7. T

Haaveena vauva 2023

Lämpöjen perusteella ovis oli tosiaan seuraavana päivänä ovisplussasta, joten voisin tulla käymään piinalistalla 🤭 eli mulle tänään dpo 1 tai huomenna dpo 2. Talleteltu on -3 dpo 0 asti, tuntuu että nyt jos koskaan on mennyt nappiin, se on kiinni jostain muusta sitten jos ei tärppiä käy...
  8. T

Haaveena vauva 2023

Monta kertaa varmasti joku kysynyt, mutta kertokaahan vielä, että kun tänään ovisplussa, niin milloin dpo0? Tai mistä sen tietää, kun LH huippu 16-48h ennen ovulaatiota, sehän voi olla mitä vaan 😅 Ennen luulin tietäväni milloin ovuloin, mutta heräsin todellisuuteen että kyllä en tiedä yhtään...
  9. T

Haaveena vauva 2023

Mulla ollut roskishaamut (ja haamut yleensäkin) vain kemiallisia 😔 mutta paljon kuullut että niistä on tullut vauvojakin, eli pidetään kaikki peukut pystyssä sille että huomenna testaat viivaa jo ihan testiajalla 😉
  10. T

Haaveena vauva 2023

Onko muilla tiputteluvuotoa kuukautisten jälkeen? Mulla ei oo ikänä ollut ja siksi oon vähän ihmeissään. Menkat alkaa tiputtelulla, vuotaa 3 päivää ja loppuu kuin seinään. Paitsi nyt, sellaista marjapuuron väristä valkovuotoa vielä kp 6,8,9 ja tänään kp 10 ruskeaa vuotoa niin että suojaa tarttee 🤨
  11. T

Haaveena vauva 2023

Täälläkin odotellaan menkkoja alkavaksi. Eilen dpo12 haaleaa haaleampi haamu, tänään jo vaaleanpunaista pyyhittäessä mikä enteilee hanojen aukeamista keskiviikolle. Turhia toiveita, kun valkovuoto jatkunut hurjana koko kierron ja tissitkin aristaa mitä ei yleensä ole kun oviksen aikaan. No...
  12. T

Haaveena vauva 2023

Hei te lämpöjä mittaavat ja mahdollisesti plussanneet. Onko ollut dippiä lämmöissä niinkin myöhään kuin dpo9? Mulla oviksen jälkeen käynyt lämpö jopa 37.5 (normaalilämpö 36.6) ja pysytellyt alimmillaan 37.2. Tänään dpo9 aamulämpö 37.0, äsken mittasin kun iho kuumottaa mutta muuten viluttaa niin...
  13. T

Haaveena vauva 2023

Johan nyt, kp21 ja tikkuun ovisplussa 🧐 viime kierto oli 31pvää (norm. 28), eiköhän tämäkin venähdä mutta taitaa olla ihan liian lyhyt luteaali onnistuakseen 😔
  14. T

Haaveena vauva 2023

Meikäläinenkin tilasi elämänsä ensimmäiset ovulaatiotestit, mutta pirulaiset tuli liian myöhään. Oletettu ovis 13.11, testit tuli 15. joten huvikseen testasin ja sain kontrolliviivaa haaleamman, lämmötkin aavistuksen koholla, joten ovis todnäk oli jo kuten ajattelinkin. Mutta mitä tänään...
  15. T

Miehelle isänpäivä lahja?

Ostatteko miehelle (jonka kanssa ei yhteisiä lapsia) isänpäivä lahjan? Vai riittääkö lasten askartelut?
  16. T

Haaveena vauva 2023

Testasin sit kuitenkin, negatiivinen ihan niin kuin odotinkin. Mut vois poistaa hetkeksi kiertolistalta 😔
  17. T

Haaveena vauva 2023

Mulla nyt 7kk ilman pillereitä, ekat luomumenkat oli "kunnolliset" mutta sen jälkeen tosi vähäiset. Vuotopäiviä nykyään 2, ennen ja jälkeen päivä-kaks tuhruja. Ennen pillereitä vuosin viikon kuin niagara. Gyne oli minun kohdallani sitä mieltä että ikä on niukentanut, muttei ollut yhtä huolissaan...
  18. T

Haaveena vauva 2023

En tikuta ovista joten varmaksi en tiedä, mutta lämpöjä seuraan ja tuntemuksia, joista olen päätellyt että oviksen aikaan lämpö laskee ja seuraavan aamuna onkin ollut jo muutama kymmenys lämpö koholla 😊 mulla ollut 3 kemiallista ja yhtä monta lämpödippia jossain dpo 6-7 (muistaakseni), oletan...
  19. T

Haaveena vauva 2023

Pessimisti ei pety 😆 mukamas. Itse kyllä pienesti pettyy vaikka takaraivossa jokaisen haamun kohdalla ajatus että "jaa-a, saas nähdä" Mutta toden totta hankalaa on, äitillenikin sanoin että alkaa tuntua siltä etten tiedäkään miten niitä lapsia tehdään 😅
  20. T

Haaveena vauva 2023

Mä saanut haamun cb (kaks erilaista), rfsu, apteekin ja kaikista vahvin viime kierrossa pc. Päivän tai kaks näkynyt ja sitten haalistunut, kolmantena päivänä ehkä se viivanpaikka ja neljäntenä ei edes sitä. Näin mulla mennyt kaksi edellistä kiertoa ja yks aikaisempi, jopa mies näki ne selkeästi...

Yhteistyössä