Hakutulokset

1. T

Haaveena vauva 2023

Sanotaan että testit on nykyään niin herkkiä että jotain saattaa näkyä vaikka raskaus ei olisi alkanutkaan 😔 mulla nyt yk6, 3 kierrolla haamut saanut ja eri testeillä minäkin. Saa nähdä miten tässä kierrossa, jostain syystä luovuttaja fiiliksillä alusta asti.
  2. T

Haaveena vauva 2023

mulla ois vasta tänään kp3, eli yksi päivä tullut liikaa 😊 meitä oli niin monta samoilla kp ja nyt tultiin ryminällä uuteen kiertoon, en pysyis itse perässä näitä päivitellessä 😅
  3. T

Haaveena vauva 2023

🙋 tänne sais laittaa kp1 toivottavasti aika kuluu nopsaan kun lähdetään ensviikolla lomareissulle ☺️ sormet ristiin ja peukut pystyyn että ehditään ennen ovista kotiin 🤞👍
  4. T

Haaveena vauva 2023

Älä sinä itseäsi syytä. Uskon että jos kesken menee, sitten niin on tarkoitettu jo alusta asti. Mutta toivotaan parasta 🤞 ja aina on toivoa, hyvä että lääkkeetkin sait ☺️
  5. T

Haaveena vauva 2023

En oo koskaan ovista tikuttanut mutta oletan sen olevan minulla sinä päivänä kun kivut tulee, tällöin eggikset 2-3 päivää ennen 🤔 voishan joskus mielenkiinnosta varmistaa että mikä se ovispäivä onkaan, mutta en oo kokenut tarpeelliseksi kun meillä aktiivinen seksielämä. Onnea kauheasti...
  6. T

Haaveena vauva 2023

Siskolla on molemmissa raskauksissa tullut niukat kuukautiset alkuun, lopputuloksena terveitä ja normaaleita lapsia. Joten ei automaattisesti ole syy huoleen, mutta eihän neuvolaan soittaminen maksaa kuin vaivan ☺ siis jos itseä asia huolettaa.. Mä en saa viivanpaikkoja kameraan ikuistettua...
  7. T

Haaveena vauva 2023

Haalistui 😔 ja haaleaksi jäi, en vielä oikeaa negaa saanut enkä aio enää testata. Ottaa päähän kun seuraavaa kiertoa ei päästä täysillä hyödyntämään, täytyy koittaa edes sinnepäin. Sitä seuraava kierto tuntuu niin kaukaiselta 😔 kun nyt edes ne kuukautiset alkaisi 😅
  8. T

Haaveena vauva 2023

Miltä näytti kuivana? Vai kommentoitko sitä jo, jäikö multa huomaamatta 🤭 Aina on toivoa 🤞 olen nähnyt kuvia testiriveistä missä ensin parin päivän haamut ja sitten hurjasti haaleampi, kunnes alkaa vahvistua. Pidetään kaikki sormet ja varpaat ristissä 😍 Mulla aamun CB onneton haamu tai sitten...
  9. T

Haaveena vauva 2023

Niitä kun ei ihan joka paikasta saa.. ainakaan tänään löytänyt vaikka kolmesta paikasta etsin.
  10. T

Haaveena vauva 2023

Harmi kun noi pc:t loppui, piti vaihtaa merkkiä eikä tää oo taas yhtään kivaa 😖 mitä tarkoittaa CB ohut pystyviiva? Saa nähdä haalistuuko tälläkin kertaa.. voi kun malttaisi olla testaamatta kuukautisiin asti niin ei tarvis melkein joka kierrolla pettyä 😔

Yhteistyössä