Hakutulokset

  1. K

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Kiitos kun kysyt ja juttelet ❤️ Viime kiekalla sai apua sitku oksenteli kymmeniä kertoja päivässä, vesi ei pysyny sisällä ja tartti päästä tippaan. Sinneki piti mennä tk:n kautta, josta sit ohjattiin toiselle puolelle kylää naistenklinikan päivystykseen. Saa nähä, onko täl kertaa yhtään...
  2. K

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Parasta ulkoilla taaperon kans pahoinvointirannekkeet käsissä ja naama valkoisena ku yrittää pidätellä oksennusta. Samalla hirvee miettiminen, minne juoksee, jos tarvii oksentaa. Tänään ei oikeastaan päästy edes ulos asti. Yritin hakea apua tk:n viestisysteemin kautta, mut kukaan ei oo viel...
  3. K

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Oon niin pahoillani 💔 Voimia menetyksien tuoman surun keskelle 😞❤️
  4. K

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Just harmittelin mutsille, miten huonosti syön, koska välttelen pahoinvointia. Pelottaa niin paljon se hypermeesin mahdollisuus, että yritän vaan kuunnella kropan mielitekoja, vaikka se ei just nyt tarkoitakkaan sitä tasapainosinta ruokavaliota. Jos sit kuitenkin alkaa oksentamaan kymmeniä...
  5. K

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Mulla meinas kans alkaa oksentelu, mutta ainakin toistaseks sain kelkan käännettyä vielä. Aloitin B6 vitamiinit ja yritän syödä jotakin 2h välein. Lisäksi aloin hoitamaan ummetusta pegorionilla, ja se kyl selkeesti vaikuttaa myös tohon pahoinvointiin, jos ruuansulatus on ihan tukossa. 🙈...
  6. K

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Heip, Täällä kans yksi, joka plussas pari päivää sitten! LA olisi jonkun laskurin mukaan 27.1. 🥰 Mulla onkin sitten oireita muidenkin puolesta. Esikoisen raskaudessa sairastin hypermeesiä ja nyt jo mennään sillä hilkulla, koska lentää ensimmäisen kerran laatta. Yritän syödä kokoajan jotakin...
  7. K

    Haaveena vauva 2023

    Onnea @Kiraz, ihana ylläri! Ja hienoa, kun sait varmistuksen @Tähti123! 🥰 Mut voi varmaan siirtää plussanneisiin tältäerää, vaikka tietty jännittääkin, miten tämä tästä jatkuu. Jään myös taustalle seurailemaan keskustelua 😊
  8. K

    Haaveena vauva 2023

    Mulla alkoi taas päivä lievällä pahoinvoinnilla, ni marssin kauppaan hakemaan välipalatarvikkeita ja päätin sitte ottaa testin samalla. https://aijaa.com/YliTvO Pitää hakea B6-vitamiinit tänään 😅😍😬 Kp 28/30
  9. K

    Haaveena vauva 2023

    Pidän peukkuja @Selis! 😊 Aiotko huomenna testata seuraavan kerran? Ihana kuulla uutisia @senya! Toivottavasti kaikki jatkuu yhtä hienosti 🥰 @SandraB varmasti henkisesti rankkaa, mutta kiva kuitenkin, että nyt tietää, mitä vois hoitaa. Toivottavasti hoidot tois toivotun tuloksen teille ❤️ Ääh...
  10. K

    Haaveena vauva 2023

    Kyllä siellä jotakin näkyy! Minkä firman testi? Toivottavasti ois haamu ❤️ Meinasin just kysyä, että mites siellä sujuu @Selis! Onko sulla aiemmissa näkyny testeissä hcg tässä vaiheessa?
  11. K

    Haaveena vauva 2023

    Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja voimia niille, joilla on ollut epäonnea kierron ja raskautumisen kanssa. ❤️ Tääl on tullut hirveesti viestejä! Käyn välillä lukemassa vaikka ei ehtisi samalla kertaa kirjoittamaan. Monta plussaakin oli, onnittelut niistä! 🥰 Tsemppiä @senya...
  12. K

    Haaveena vauva 2023

    Mukavaa, että saitte pikaisen ajan! @Owlet 😊 Ihanan tietoinen puoliso @nobelius! Meillä enemmän samantyyppinen asetelma kun muutamalla muullakin oli, että puoliso on kyllä innoissaan ja mukana, mutta ei ole selvillä kierron yksityiskohdista yms. Välillä olen kyllä ollut positiivisesti...
  13. K

    Haaveena vauva 2023

    Kirjasin itselleni tunnukset, niin on helpompi käytellä palstaa. Sama tyyppi puikoissa kun aiemmin kirjautumattomana! Voisin kans tulla listaan: ya 5/2022 ja 2. olisi tilauksessa @Selis Onnittelut @senya plussasta! @vauvakuume7 testissä näkyy haalea viiva, toivottavasti vahvistuu 🥰 Kiitos...

Yhteistyössä