Täytyy varmaan tota face ryhmää alkaa pohtimaan, täällä jää aina niin pahasti jälkeen kun ei muista käydä lukemassa säännöllisesti
Helpottava tietää että on muitakin jotka pahoinvoinnin kanssa kamppailee, tsemppiä teille
Mulla nyt menossa 8+2 ja melkein koko viime viikon pois töistä. Kaupassa töissä niin huonosti pääsee siitä asiakkaiden luota vessaan, muutenkin kun pitäis olla niin kovin pirtsakka ettei tuu ikävää asiakaspalautetta.. Vaikeeta ollut
Vaikka en olekaan kertaakaan oksentanut, niin olo kyllä niin heikko ja kuvottava että välillä pakko mennä varuiksi vähän syljeksimään pönttöön. Oksennuskammoisena toivon että tilanne pysyy näin!
Joku tuolla kyseli mikä olis tepsinyt huonoon oloon, mutta toistaiseksi itsellä ei oo auttanut kun nukkuminen.. Pahoinvointirannekkeet ostin ja luulen että pienen helpotuksen saanut niistäkin.
Miten teillä muilla tän hetken ruokavalio? Ihan alussa söin niiiin terveellisesti kun ei vielä ollut tissikivun lisäksi muita oireita. Mutta kun pahoinvointi alkoi niin jogurtilla, hedelmillä ja play-kaakaolla (järkyttävä himo!) elänyt. Ja kunnon ruokana maistunut vaan mäkkäri ja kotipizzan pizzat
Hävettää ihan miten huonosti sitä pitääkään nyt itestään huolta, mutta oon ajatellut että parempi syödä sitä mikä jotenkin menee alas, kun olla syömättä ollenkaa.