Hakutulokset

  1. T

    Marraskuiset 2022❄️

    @Ruutupaita, me kerrottiin raskaudesta mun puolen lähimmille juurikin äitienpäivänä. Olivat iloisesti yllättyneitä ja hyvä fiilis jäi! H Tosin huomaan että ristiriitaisia tunteita tämä raskaus myös väistämättä herättää. Vaikea selittää mutta tuntuu jollain tapaa vaivauttavalta olla äitini edessä...
  2. T

    Marraskuiset 2022❄️

    Heippa, Pitkästä aikaa, kiva ettette oo kaikki Faceen kadonnut, mullakaan ei oo tunnuksia sinne, katotaas jos tekis :) Täälläkin nt-ultra takana ja "puhtaat paperit" saatiin, hän oli jo 10,3 cm pitkä ja aktiivisesti venytteli, vilkutteli ja esitteli kaikki mihin jo taipuu :D Ois voinut...
  3. T

    Marraskuiset 2022❄️

    En itseasiassa tiedä sen tarkemmin, hän ilmeisesti sai hankalasta paikasta huolimatta vietyä sen laitteen mittausrastit paikoilleen (kuvissa jotka saatiin on sellaiset hännän ja pään kohdilla) :D Mua hämäsi ihan huolella aluksi kun sanoi että hän saa tosiaan ne 6+5 viikot kun apeissahan puhutaan...
  4. T

    Marraskuiset 2022❄️

    Marraskuiset 2022 Tuituixx, 3.11, 31v, 1.lapsi Nipaus, 4.11, 38v, 3.lapsi Tuttuvierailija, 6.11, 35v, 5.lapsi Astianpesukone 6.11., 29 v, 2. lapsi Virvatulia, 8.11., 39v, 2.lapsi Fiore85, 10.11., 37v, 1.lapsi Esva, 15.11., 31v, 3. lapsi Sofiika, 19.11., 29v, 1. lapsi
  5. T

    Marraskuiset 2022❄️

    Niin ikävä kuulla :( voimia kovasti! Mekin juuri kotiuduttiin varhaisultrasta ja sieltä löytyi tyyppi oikeasta paikasta. Hän oli niin kiinni seinämässä ja osittain ruskuaispussin takana että kätilön oli vaikea ottaa mittoja mutta viikoiksi saatiin 6+5 (omien laskujen mukaan 7+1). Sydän löi ❤
  6. T

    Marraskuiset 2022❄️

    Onnea plussanneille ja suuret pahoittelut niille jolla ei ole toivotusti edennyt. En osaa kuvitellakaan :( Meillä siirtyi varhaisultra tälle päivälle huomisen sijaan ja voi vitsi kun alkoi jännittää. Mulla on enemmänkin uneliaisuutta kuin ylivirittenyisyyttä, unta olisi tänäkin aamuna riittänyt...
  7. T

    Marraskuiset 2022❄️

    Kiva kun täälä on porukkaa! @Fiore85 I feel you ton turvotuksen suhteen. Millä viikoilla olitkaan? Mun vatsa on varsinkin iltaa kohti aivan huikean (:D) kokoinen, turvotus alkaa heti rintojen alta ja on kuin iso vauvamaha. Joka se ei kaiken järjen mukaan varsinaisesti voi olla kun rv 5+6. Kävi...
  8. T

    Marraskuiset 2022❄️

    Kyllä toivotaan myötäistä tuulta kaikille ❤ Saatoin äsken tehdä vikan liuskatestin kaapista pois, eilen ja tänään ei juurikaan tuntemuksia vatsan seuduilla ja se on vähän outoa kun niihin ehti jo tottua. Vahva testiviiva piirtyi heti, ehkäpä siellä on nyt jutut asettuneet paikoilleen ja vähä...
  9. T

    Marraskuiset 2022❄️

    @Ruutupaita, meillä on myös 19.3 perheartella varhaisultra. Taidetaan olla täsmälleen samoilla viikollakin.. :) Tuntemuksia on mulla kanssa erinäisiä pieniä jomotuksia jotka säteilee selän puolelle. Hengästyn ja jotenkin kömpelö olo jo..:p Rinnat kasvaneet ainakin kuppikoon ja muutaman...
  10. T

    Marraskuiset 2022❄️

    @Nipaus, kuulostaa tutulta tuo jäätävä väsymys :D Onko sitä pitkin päivää myös? Mulla tulee ihan sellasia lamaannuttavia väsymys aaltoja. @Ruutupaita, onnea vielä❣ Meillä sitten samana päivänä tuo eka neuvola, täälä oli melko täyttä. Mulla alkaa huomenna 5. viikko 🙏 Oisin ehkä vähän enemmän...
  11. T

    Marraskuiset 2022❄️

    Uskallan jo onnitella! :) Mulla ei viivatesteissä tainnut tulla koskaan testiviivasta ihan niin tummaa kuin kontrolliviivasta vaikka hyvin vahvistuikin ja digistä pärähti nopeasti plussa. Itse soitin digin teon jälkeen. Jännää tosiaan, tuu sit huomenna kertoon mitä viikkonäyttö ilmoitteli :)...
  12. T

    Marraskuiset 2022❄️

    Oho enpäs ollut kirjautuneena ku tuon edellisen viestin tuuttasin :)
  13. T

    Marraskuiset 2022❄️

    @Tiutau13, olen pahoillani : ( Hyvä kun itku tuli, ole armelias itsellesi jos sitä tulee lisää ❤
  14. T

    Marraskuiset 2022❄️

    Inhottavaa epävarmuutta monilla 😞 Voimia! Itse luulin eilen aamulla tekeväni digiä viikkonäytöllä ja ihmettelin että mikä plussa tähän nyt pärähti, tuleeko ne viikot kohta näkyviin.. Mutta riittäköön tuo varmistelu nyt tässä kohtaa. 19.3 varattiin varhaisultra, kiva päästä katsastamaan siinä...
  15. T

    Marraskuiset 2022❄️

    Jee, ihana päästä vähän purkamaan :D Itselläni haamuplussa viime viikon to ja siitä jo hyvin vahvistunut, tänään Rfsun puikkotestillä ja precheckin liuskalla vahvat viivat :) Huomenna ajateltiin vielä varmistella kun oli ehditty ostaa clearbluen viikkonäytöllinen, laskin että viikkoja pitäisi...

Yhteistyössä