Marraskuiset 2022❄️

Tervetuloa mukaan uusille!

Te varhaisultrassa olleet, laskettiinko teille päivät oikein? Varsinkin @virvatulia, sanottiinko sulle siis että on liian pieni näkymään ultrassa kunnolla vai että pienempi kuin kalenterin mukaan laskettu koko?
Mulla oli menkat epäsäännölliset, ja menkkojen alkamisesta laskettava aika ei välttämättä pidä paikkaansa. Ovulaatiotestin tein silloin 14pv kohdalla ja plussasin, mutta en sitten testannut sitäkään muina päivinä.
 
  • Tykkää
Reactions: Pulla21
Pikkunenmyy
Meille ei tulekaan vauvaa.

En ehkä kestä tätä.

Käytiin äsken siellä ultrassa, viikkoja piti olla 7+1. Ei ole enää mitään muuta kuin kädessä lähete Naistenklinikalle saamaan keskeytyslääkkeet.
 
Meille ei tulekaan vauvaa.

En ehkä kestä tätä.

Käytiin äsken siellä ultrassa, viikkoja piti olla 7+1. Ei ole enää mitään muuta kuin kädessä lähete Naistenklinikalle saamaan keskeytyslääkkeet.
Voi ei, mä oon niin pahoillani!! Ei osaa oikein muuta sanoa kuin että voimia sulle ja teille <3<3 Nyt ei vain ollut oikea aika pienen tulla tähän maailmaan.
 
Moikka kaikille! Ajattelin itsekin tänne ilmoittautua,vaikka olinkin päättänyt että ei ennen varhaisultraa.. Taustalla siis tammikuun alussa alkuraskauden keskenmeno ja nyt viikko sitten plussasin uudestaan. Laskureiden mukaan tänään 4+5-6 mutta itse sanon että 4+4 koska ovuloin myöhemmin enkä 14pv.
Ikää on jo 38v ja mulla 2 teiniä kotona. Miehelle tää ois eka.
Pettymys keskenmenosta oli valtava ja nyt pelkään samaa, vaikka tuntemukset on olleet erilaisia. Keskenmeno selvisi digitestillä joka näytti 1-2 viikkoa eikä noussut,vuoto alkoi siitä 6pv :( Toivotaan kuitenkin parasta,varhaisutraankin olis vielä 2,5 viikkoa..
Minullakin ikää 38, kotona 10-ja 12-vuotiaat, nyt tulossa miehelle eka ja alla kkm joka päätyi kaavintaan tammikuun alussa. Ollut siis melkoinen vuoristorata tämä uusi raskaus. Vielä saa jatkaa jännittämistä tovin jos toisenkin. Ikä tekee tehtävänsä ja lisäksi tieto lisää tuskaa, joten voi olla että jännitys jatkuu synnytykseen saakka.
 
  • Tykkää
Reactions: Myria
vierailija
Täällä mietityttää RFSUn testi. Plussasin pregcheckillä selvästi 3+6 ja viivat vahvistuneet siitä ja olleet kokoajan selkeitä ja suht vahvoja. RFSU alkaa vasta nyt tummumaan selvästi, kun viikkoja on 5+2. Takana kkm tammikuussa. Alussa käyty verikokeessa, silloin ainakin HCG oli tuplaantunut normaalisti parin päivän välein. Ihmetyttää silti tuo RFSU:n testi, koska aiemmassa raskaudessa toiminut aiemmin.
 
Helou! @astianpesukone terveisiä, täällä myös edellinen vauva 10kk ja nyt odotellaan uutta ❤ Löytyy myös 5v esikoinen. Jännittää kieltämättä pieni ikäero, mutta näillä näkymin lapsiluku olisi sitten tässä 😊 LA arviolta 15.11.

Esikoisen odotuksen aikaan tehtiin täältä kaksplussan palstalta faceryhmä, ja on ollut kyllä korvaamaton ❤ Toivottavasti täältä kehkeytyisi uusi toimiva mammaryhmä 😊
 
Ja kovasti voimia epävarmoille, vuotaville ja kesken menneille ❤

Ihmettelinkin, kun jutut loppui 3.3. päivämäärään, kunnes tajusin, että täällähän on jo 9 sivun verran juttua 😅 ah, mombrains. Nyt siis suunnilleen kartalla, että mikä meno.

Hei ja kiva että @Kerttu-Inkeri täällä on muitakin pienellä ikäerolla saavia!
 
  • Tykkää
Reactions: Kerttu-Inkeri
Ekaakertaa
Hei kaikki! Illalla luin ketjun läpi, jotenkin tuntuu hurjalta, miten monella on kuitenkin mennyt kesken ja on paljon epävarmuutta tässä vaiheessa. 🤐

Meillä odotetaan esikoista, tiistaina tein positiivisen testin, nyt 5+4 Flo:n mukaan. Syksystä asti yritetty, nyt tärppäsi vaikka ei ollut lainkaan aktiivinen kuukausi tällä kertaa. Ehkä en ottanut nyt turhaan paineita, niin tärppäsi. :) Vatsassa on perhosia (+sekaisin...) ja välillä mahaa kiristää. Lisäksi alaselkää ja lonkkia on alkanut juilimaan. Juuri illalla luin, että joillakin on aamuyön unet loppuneet, noh 2-3 aikaan heräsin ja sen jälkeen pyörinyt sängyssä. 😂

Toivottavasti kaikilla menee odotusaika hyvin! 💛 Musta tulee 28-vuotias ensisynnyttäjä, jos kaikki menee hyvin.

Uskaltaako siihen Marraskuiset 2022 liittyä vai huomaako kaikki facekaverit sen sitten?! 🤣 Vain paras ystävä tietää tässä vaiheessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Sofiika
Tuttuvierailija
Helou! @astianpesukone terveisiä, täällä myös edellinen vauva 10kk ja nyt odotellaan uutta Löytyy myös 5v esikoinen. Jännittää kieltämättä pieni ikäero, mutta näillä näkymin lapsiluku olisi sitten tässä LA arviolta 15.11.

Esikoisen odotuksen aikaan tehtiin täältä kaksplussan palstalta faceryhmä, ja on ollut kyllä korvaamaton Toivottavasti täältä kehkeytyisi uusi toimiva mammaryhmä
Meillä myös kotona 10kk ❤ Ja lisäksi nuo 16, 13 ja 11v ❤❤
 
Helou! @astianpesukone terveisiä, täällä myös edellinen vauva 10kk ja nyt odotellaan uutta Löytyy myös 5v esikoinen. Jännittää kieltämättä pieni ikäero, mutta näillä näkymin lapsiluku olisi sitten tässä LA arviolta 15.11.

Esikoisen odotuksen aikaan tehtiin täältä kaksplussan palstalta faceryhmä, ja on ollut kyllä korvaamaton Toivottavasti täältä kehkeytyisi uusi toimiva mammaryhmä
Hauskaa! Paljon onnea plussasta ❤ Meillä onki täällä jo hyvä porukka jakamaan 1,5 vuoden ikäeron ylä- ja alamäkiä 😏
 
  • Tykkää
Reactions: esva
Onnea plussanneille ja suuret pahoittelut niille jolla ei ole toivotusti edennyt. En osaa kuvitellakaan :(

Meillä siirtyi varhaisultra tälle päivälle huomisen sijaan ja voi vitsi kun alkoi jännittää. Mulla on enemmänkin uneliaisuutta kuin ylivirittenyisyyttä, unta olisi tänäkin aamuna riittänyt :D Jatkuva etova olo vaivaa mutta hyvähän se on että on oireita.
 
@Tuituixx voin vaan kuvitella kuinka jännittää! Kerrohan sitten uutiset 😍
Mua jännittää myös vaikka ultraan on vielä vähän alle 2 viikkoa.. Varasin yksityiselle kun neuvolasta ei puhuttu mitään ekasta ultrata kun sinne soittelin, enkä jaksa liian monta viikkoa odottaa 🤭

Hei ja ihan pakko kysyä.. Mulla alkuviikosta vähän tiputteli mut nyt ei enään ja mahdottomat himot päällä.. Uskaltaakohan sitä kellistää miehen? 😀

Tää marraskuinen kun on meille molemmille esikoinen niin ihan kaikki on uutta ja miettii mitä uskaltaa ja mitä ei..
 
@Sofiika Anna mennä vaan, jos himottaa! Tiedän ihan muutaman yksittäisen tapauksen, jossa yhdyntä on kielletty loppuraskaudessa ennenaikaisen syntymisen riskillä, mutta muuten voi peittoa heilutella niin paljon kuin sielu sietää 😂

Sen verran hyvin on muistissa tuo jälkimmäinen raskaus, että toivon suuresti tämän raskauden menevän eri tavalla. Silloin mua vaivasi alussa pahoinvointi ja sen jälkeen niin pahat selkä- ja iskiaskivut etten enää rv 15 jälkeen palannut töihin. Vauva myös kasvoi yläkäyrillä, vaikka mun sokereissa ei ainakaan pitänyt olla poikkeamia.

Nyt yritän pitää kiinni kuntoilusta ja vähän rajoittaa mahdollisia syömismielihaluja, ettei mee aivan mahottomaksi touhu 😅 Kilojakin jäi vielä edellisestä.

Tällä hetkellä oireina väsymystä ja etovaa oloa, ja iltaisin maha jo pullahtaa turvotuksesta 😅
 
Tuttuvierailija
@esva Mulla kans edellinen raskaus hyvin vahvasti muistissa ja toivon, että jos tämä jatkuu, niin sujuisi paremmin. Jäin saikulle jo rv17 ja rv20 eteenpäin oli ihan hirveitä kipuja koko ajan. Melkein sai vuodelevossa olla, jos halus, että selviää hengissä.

Tänne iski korona 🙄 Tässä onkin sit oksennettu menemään ihan urakalla, kun kurkun outous ja yskä saa tosi huonon olon aikaan ja muutamassa päivässä paino pudonnut 2kg 😶 Koko ajan nälkä, kun mikään ei pysy sisällä.

Mulla on ihan hirveä huoli edelleen pikkuisesta ja aika varma olo, että tulen tiistain kontrolliultrasta tyhjennys paprujen kera 😞 Vielä hetken kun jaksaisi tämän epävarmuuden kanssa. Onneksi karanteeni ehtii just ennen ultraa loppua, että ei tarvitse sitä siirtää.
 
Mä oon kyllä harrastanut liikuntaa yhtä useasti kuin ennenkin, mutta jättänyt pahimmat Hiitit pois jo ihan senkin takia etten enää jaksa! Hullua miten sitä jo näin alkuvaiheessa hengästyy vähästä. Sykkeetkin nousee nopeasti 180 jumpassa, vaikka en mitään kovin raskasta tee.

Pahaa oloa on aamuisin ja päivällä, aamulla on syötävä heti herätessä jotain niin auttaa. Iltaa kohden sitten oon turvonnut kuin mikäkin ilmapallo, ei puhettakaan että farkkuja laittaisin jalkaan! Onneksi on pääosin etäilyä tämä arki, legginsseissä ja isoissa paidoissa pysyttelen.

Mulla huomenna varhaisultra, ja jännittää kans aivan tajuttomasti. Nää kaks viikkoa raskauden toteamisesta on ollu yhtä päivien laskemista!
 
  • Tykkää
Reactions: Sofiika

Yhteistyössä