Marraskuiset 2022❄️

Eilen soitin neuvolaan lähinnä siksi kun raskauden kestosta ei tietoa, kun 24.1 sain keskenmenon 21.2 sain negatiivisen testin ja 3.3 positiivisen ja välissä ei menkkoja. Terkka lupasi kysellä josko pääsen toiseen neuvolaan ultraan jossa voisi viikot varmistaa ja palaa tänään asiaan. Digin tein eilen päivällä ja se näytti 2-3 ja piti aamulla tehdä uusi jotta viikko näkymä olisi tarkempi, mutta sattui testiin joku maanantai kappale ja ei toiminut koko testi . Oireita on olemattoman vähän verrattuna edelliseen joka kesken meni, mutta takana 4 onnistunutta raskautta jossa olleet kaikissa niin erilaisia oireita niin ei osaa huolestua sen perusteella, toki edellisen keskenmenon takia en vielä niin varma tästä raskaudesta ole ja olen yrittänyt olla ajattelematta asiaan toistaiseksi enempää kuin on pakko.
 
Tuttuvierailija pidetään kovasti sulle peukkuja pystyssä!! ❤

Mulla tuli eilen bussissa työmatkalla aivan valtavat vatsakrampit. Sellaista kipua en oo ennen kokenut, koko alavatsaan sattui ihan häpyluuta myöden. En saanut henkeä kunnolla ja oli riisuttava ulkovaatteet pois kylmänhiestä johtuen. Puolisen tuntia kesti pahin osuus. Tottakai tuokin nyt sitten pelästytti kun voi olla normaalia tai sitten ei. Kovasti toivon, että kuuluisi asiaan..
 
Tuttuvierailija
Ultrassa käyty ja sieltä löytyi tasan sitä vastaava alkio, kuin olen itse laskenut, eli 6+3 tänään ja sykkivä sydän siellä näkyi. Huolet ei silti väistyneet, koska vuodoille ei löytynyt syytä ja raskausontelo ei ollut normaalin mallinen 😔 Voi viitata alkavaan keskenmenoon tai sit joku on siellä sitä kasaan painanut (ei löytänyt tosin syypäätä, joka saattaisi olla hematooma.) Viikon päästä uusi ultra. Piinaava viikko edessä, että alkaako tässä km vai voisiko viikon päästä tilanne olla parempi ❤
 
Ultrassa käyty ja sieltä löytyi tasan sitä vastaava alkio, kuin olen itse laskenut, eli 6+3 tänään ja sykkivä sydän siellä näkyi. Huolet ei silti väistyneet, koska vuodoille ei löytynyt syytä ja raskausontelo ei ollut normaalin mallinen Voi viitata alkavaan keskenmenoon tai sit joku on siellä sitä kasaan painanut (ei löytänyt tosin syypäätä, joka saattaisi olla hematooma.) Viikon päästä uusi ultra. Piinaava viikko edessä, että alkaako tässä km vai voisiko viikon päästä tilanne olla parempi
Voi että! Nyt on kyllä sulla kunnon piinaviikko edessä! Mutta toivotaan kovasti, että se sykkivä sydän siellä pysyy mukana <3
 
Ensimmäinen neuvola menee huhtikuun loppuun.
Varasin myös vu.n tämän kuun loppuun ja silloin pitäis olla 6+4, näkyyköhän sillon vielä mitään vai kasvaakohan paniikki..?
Perhe-Artelta mulle sanottiin, että 6+4 alkaen he suosittelevat varaamaan ultraa. Mutta jostain keskustelusta löysin, että syke näkyy jo viikkoa aiemminkin. Toki tuolla myöhemmällä varauksella vältetään myös väärinlaskettuja päiviä ja sinänsä turhia käyntejä.
 
Ultrassa käyty ja sieltä löytyi tasan sitä vastaava alkio, kuin olen itse laskenut, eli 6+3 tänään ja sykkivä sydän siellä näkyi. Huolet ei silti väistyneet, koska vuodoille ei löytynyt syytä ja raskausontelo ei ollut normaalin mallinen Voi viitata alkavaan keskenmenoon tai sit joku on siellä sitä kasaan painanut (ei löytänyt tosin syypäätä, joka saattaisi olla hematooma.) Viikon päästä uusi ultra. Piinaava viikko edessä, että alkaako tässä km vai voisiko viikon päästä tilanne olla parempi
Tsemppiä! Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Varasin tänään ensimmäisen neuvolan muutaman viikon päähän. Oon silloin viikoilla 8+4. En tajunnut kysyä, että joko ne silloin ultraa vai miten ne todentaa, että olen varmasti raskaana? Ensimmäistä kertaa raskaana ja kaikki uutta...

Vieläkin olen aika oireeton ja siksi hyvin epävarma raskaudesta. Rinnat ehkä vähän arastavat ja iltaisin olen väsynyt. Mut toisaalta aamuisin herään aikaisemmin. Nyt monena aamuna ollut, että herään hikoiluun. Semmoinen olo kuin olisi kuume noussut ja laskenut. Mutta kuumetta ei ole ollut, kun on mitannut..
 
Ultrassa käyty ja sieltä löytyi tasan sitä vastaava alkio, kuin olen itse laskenut, eli 6+3 tänään ja sykkivä sydän siellä näkyi. Huolet ei silti väistyneet, koska vuodoille ei löytynyt syytä ja raskausontelo ei ollut normaalin mallinen Voi viitata alkavaan keskenmenoon tai sit joku on siellä sitä kasaan painanut (ei löytänyt tosin syypäätä, joka saattaisi olla hematooma.) Viikon päästä uusi ultra. Piinaava viikko edessä, että alkaako tässä km vai voisiko viikon päästä tilanne olla parempi
Toivottavasti se sykkivä sydän siellä jaksaa. Ainakin kuulostaa hyvältä että on oikeassa paikassa ja syke löytyy.
Kaikkeen muuhun saat toivottavasti vastauksen silloin viikon kuluttua.
 
Ultrassa käyty ja sieltä löytyi tasan sitä vastaava alkio, kuin olen itse laskenut, eli 6+3 tänään ja sykkivä sydän siellä näkyi. Huolet ei silti väistyneet, koska vuodoille ei löytynyt syytä ja raskausontelo ei ollut normaalin mallinen Voi viitata alkavaan keskenmenoon tai sit joku on siellä sitä kasaan painanut (ei löytänyt tosin syypäätä, joka saattaisi olla hematooma.) Viikon päästä uusi ultra. Piinaava viikko edessä, että alkaako tässä km vai voisiko viikon päästä tilanne olla parempi
Nyt ainakin näkyi se tärkein eli viikkoja vastaava sykkeellinen kaveri ❤ Peukut pystyssä ja jaksamista tulevaan viikkoon! Yritä keksiä jotain tosi kivoja juttuja ettei ehtis niin paljoa pyöritellä tätä 🙏🏻
 
Mä tein eilen epävirallisen varhaisultran, kun töissä sairaalalla tarjoutu tilaisuus tsekata ja siellä pompotteli pienen pavun pieni sydän ❤ Mitaks sain 6+2 eli ihan viikkoja vastaava, mutta oli tietty epätarkka, kun vaan vatsan päältä katottu nopsaa niin mietitään nyt vielä et pitäiskö perua se huominen oikee vu. Toisaalta haluis saada viikoista varmuuden, mut emmä tiiä onks sillä muutamalla päivällä sitten väliä ja täällä se maksaa kuitenki sen 200 € 🤔🤔
 
Tuttuvierailija
Kiitos taas kaikille ❤ Ei tässä oikein osaa iloita ja ei ehkä kannatakaan, ettei sitten leiju turhaan pilvilinnoissa. Tää on niin hullua, että ei vieläkään usko, että tuolla masussa joku on, vaikka sen ihan selkeästi eilen näki :eek:

@valkoinenpökkelö Meillä ei ainakaan neuvolassa ultrata. Ne luottaa siihen, että sanoo testin olevan positiivinen :D

@astianpesukone Minä peruisin sen vu, koska muutama päivä sinne tai tänne, sykkeen näit ja hyvät mitatkin sait otettua 😊 Käyttäisin sen 200e johonkin ihan muuhun 😁

@Sofiika Kyllä siellä varmasti jotain näkyy jo 6+4, kun meilläkin näkyi selvästi sykkivä sydän 6+3 ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Sofiika
vierailijax
Enää ei niin pahaa kipuilua vaan sehän nyt ei sano viä mitään onko kaikki hyvin vai ei. HCG kokeessa kävin eilen ja ensi viikolla uudestaan niin näkee mihin päin se on menossa. Sitten katsotaan miten jatko. Onnea plussanneille ja tsemppiä kaikille joilla myös epävarmuutta tilanteesta.
 
Moi.
Tuun ujosti tänne mukaan.
Mulla ei ole vielä menkat myöhässä, tänään kp24/24-27.
Mutta eilen ja tänään olen saanut jo selkeän, haalean plussan pc:hen. Tänään tein myös cb digin, joka näytti raskaana.

Viikot voisi olla jotain 3+3 nyt. La menisi marraskuun loppupuolelle. Jännittävää. Mutta ikinä ennen en noihin testeihin ole saanut minkäänlaista toista viivaa (paitsi esikoisesta, joka on jo koululainen), joten toivon että nyt olisi tosiaan tärpännyt ja tämä jatkuu hyvin 🥰

Mä oon siis 36v ja tämä olisi mulle 2. lapsi.
 
Moikka kaikille! Ajattelin itsekin tänne ilmoittautua,vaikka olinkin päättänyt että ei ennen varhaisultraa.. Taustalla siis tammikuun alussa alkuraskauden keskenmeno ja nyt viikko sitten plussasin uudestaan. Laskureiden mukaan tänään 4+5-6 mutta itse sanon että 4+4 koska ovuloin myöhemmin enkä 14pv.
Ikää on jo 38v ja mulla 2 teiniä kotona. Miehelle tää ois eka.
Pettymys keskenmenosta oli valtava ja nyt pelkään samaa, vaikka tuntemukset on olleet erilaisia. Keskenmeno selvisi digitestillä joka näytti 1-2 viikkoa eikä noussut,vuoto alkoi siitä 6pv :( Toivotaan kuitenkin parasta,varhaisutraankin olis vielä 2,5 viikkoa..
 
  • Tykkää
Reactions: virvatulia

Yhteistyössä