Hakutulokset

  1. U

    Alkionsiirto pidemmällä kaavalla

    Saanko kysyä miten kehosi ja mielesi ovat reagoineet tuohon hoitoon? Ilmeisesti mullakin päädytään kuitenkin tuohon procren-lääkkeeseen. Adenomyoosista on vasta hiljattain alettu kohdallani puhumaan. Liittyykö sulla siihen jotain selkeitä oireita vai miten tuo selvisi?
  2. U

    Haaveena vauva 2024

    En osaa vastata kuin omasta puolestani tuohon kohdunulkoisen kysymykseen. Mulla näkyi kummallakin kerralla ihan normaalisti testeissä jo ennenkuin menkat oli myöhässä. Toisessa tummui vaan kovin hitaasti samalla tuhruvuotaen ja toisesta ei ollut mitään syytä epäillä kohdunulkoista, kaikki näytti...
  3. U

    Alkionsiirto pidemmällä kaavalla

    Hei! Onko kellään kokemusta alkionsiirrosta niin että lääkitys aloitetaan synarelalla adenomyooman kuivattamiseksi? Lääkäri puhui ns pitkästä kaavasta tässä yhteydessä. En tullut kysyneeksi tarkemmin lääkäriltä tästä, olimme kartoittamassa vaihtoehtoja miten jatkaa hoitoja toisen perättäisen...
  4. U

    Haaveena vauva 2022

    Kp1 😭 Vaikka kuinka järjellä ajattelee että olishan se ihme jos näin nopeesti kohdunulkosen jälkeen olis onnistunut, silti vituttaa ja harmittaa. Nyt 5kk yritystä takana, 4kiertoa, kerran vielä yritetään omin avuin ja sitten gynelle jos ei edelleenkään onnistu...
  5. U

    Haaveena vauva 2022

    Mulla kävi loppusyksyllä samoin. Mulla alko vuoto juat 4+5, valtavaa painon tunnetta/kipua oli ollut jo päivän verran. Vuoto runsastui nopeasti niin ettei epäselvyyttä ollut. Jatkui runsaahkona kolme pvää, päivän tauko ja sitten kolmepvää niukkaa vuotoa. Neljäntenä vuotopäivänä oli hcg-kontrolli...
  6. U

    Haaveena vauva 2022

    Dpo 8, ehkä. Jouluinen kemiallisen epäilyni olikin sektioarpeen kiinnittynyt kohdunulkoinen raskaus. Helvetin pitkä ja raskas show hoitaa kuntoon. Tähän meni koko tammikuu ja osa tästäkin kuusta. Heti kun vuodot loppui aloitin ovistestit ja viime ke tuli ehkä vahvin ovisplussa ikinä. Voiko olla...
  7. U

    Haaveena vauva 2022

    Onnea plussanneille. Vastoin kaikkia odotuksianu sain viikko sitten plussan rtestiin, haalean kuten toissakierron kemiallisessakin. Oireena oli vain kummallinen ruskea vuoto, kunnon menkkojen puutuessa. Plussa vahvistui päivä päivältä,muttei ikinä kontrolliviivaa vahvemmaksi ja tämäkin raskaus...
  8. U

    Haaveena vauva 2022

    @aniiloraK paljon tsemppiä ja voimia elämäntilanteeseesi. Pettävä mies on roska, pärjäät varmasti paljon paremmin ilman sellaista, joko vauvan kanssa tai ilman. Kitsaasti on plussia viimeaikoina tullut, onnea plussan saaneelle/saaneille. Oma napa. Olo oli varovaisen toiveikas. Tiistaina tein...
  9. U

    Haaveena vauva 2022

    Sinnae onko sulla kuinka pitkät kierrot yleensä? Jos ovulaatio on tuolla 20-> ? Mietin että voisiko olla niin että oonki ite lopettanu testaamisen viimeksi liian ajoissa (ja myös seksin, koska kyllähän toi joka/jokatoinen päivä-tahti hyydyttää hetkeksi 🙈) ja ongelma olisikin siinä. Ajattelinkin...
  10. U

    Haaveena vauva 2022

    Oon koittanut edellisistä menkoista lähtien vähän rauhoittaa itteeni ja keskittyä vähän johonkin muuhunkin ku vauvakuumeeseen. Nyt on kp 14, ovista oon tikuttanut tän viikkoa. Tiistaiaamuna oli tosi haalea, illalla unohdin. Keaamu oli melkovahva, muttei siis kontrolliviivan vahvuinen. Ke iltana...
  11. U

    Haaveena vauva 2022

    Mulla on tänään kp 1/28-29. Menkat oli hirveä pettymys vaikka osasinkin odottaa niiden alkavan taannoisen negatestin perusteella.
  12. U

    Haaveena vauva 2022

    Ja tosiaan, piti kommentoida tuohon negatiivisten tunteiden tuntemiseen. Mä olen niin kateellinen kun kuulen/näen/luen jonkun olevan raskaana. Varsinkin jonkun itseni ikäisen eli hieman kypsemmän odottajan. Se tunne on niin vahva ja jotenkin niin inhottava että sitä ei voi varmasti ymmärtää...
  13. U

    Haaveena vauva 2022

    Olin visusti päättänyt olla testamaatta lainkaan tällä yrityskierrolla, edellisen kierron kemiallinen oli jotenki liian ikävä. Ovis oli 6-8.11 paikkeilla, seksiä harrastettiin viimeksi 6pvä illalla joten ihan mainioon saumaan osui. Oireita on vaikka kuinka (toki ihan erilaisia kuin...
  14. U

    Haaveena vauva 2022

    Kysyit kemiallisen viivan katoamisesta. Mulla oli edellisessä kierrossa kemiallinen. Sain haamun kp 3+0 eli superaikaisin (ovuloin alkukierrosta...) ja viiva vahvistui jo melko vahvaksi 3+4. 4+0 viiva ei ollut vahvistunut vaan ennemmin haaltunut ja 4+2 viiva oli poissa (testi herkkyys 25) ja...
  15. U

    Haaveena vauva 2022

    @Eimy hyvältä alulta näyttää 😍 Toivottavasti vahvistuu 😊 Olispa aika jännä jos munasolu olisi irronnut kummaltakin puolelta ja aikaisilla päivillä tuleva viiva olisikin merkki tuplista 😍 Oma napa. Edellisen kierron kemiallinen vuoti nopeasti ja tehokkaasti ulos, jopa normimenkkoja lyhyempinä...
  16. U

    Haaveena vauva 2022

    Ok, ootko tehnyt nyt kuinka usein ovulaatiotestejä? Oon siis ihan aloittelija näissä asioissa mutta eikös sanota että ovulaatiotesti voisi näyttää raskauden jo hieman ennen raskaustestiä? Ja jos raskaustestit on herkkyudeltään 25, ja ovulaatio on ollut ehkä 18.pvä niin voisi olla vielä liian...
  17. U

    Haaveena vauva 2022

    Tuo alimmainen on viimeisin? Siinä mä nään mutta mitkä päivät sulla onkaan?
  18. U

    Haaveena vauva 2022

    Kiitos vinkeistä, pistän nämä tilaukseen 🙂 Luulen ovuloivani melko aikaisessa vaiheessa kiertoa, jännä nähdä pitääkö tämä paikkaansa. Ja erityisesti nyt tämän todennäköisesti kemiallisen jälkeen...
  19. U

    Haaveena vauva 2022

    Täällä taas aamusta tehty testi. Tällä kertaa clearbluen fast&easy. Hentoa plussaa näytti, mutta ilmeisen epäluotettava testi netin kokemusten perusteella. Ei lupavaa koska oon tehny haamuplussan jo viime ma (eritestillä tosin) mutta oishan sen pitänyt jo vahvistua jos ois vauvaa tehdäkseen...
  20. U

    Haaveena vauva 2022

    Kiitos kysymästä, epätietoisuus jatkuu. Tuhru loppui keskiviikkona, se oli kokonaisuudessaan lievää eli ei voimistunut pelosta huolimatta. Mutta tein tosiaan maanantaina sen pc:n puikon ja sain hennon viivan. Ti ke ja to testasin pc liuskalla 1-3h pidätyksellä haamujen haamut. En tiedä miksi...

Yhteistyössä