Haaveena vauva 2022

Uskaltaisiko testata jo huomenna? Dpo 10 silloin. Ainakin lauantaina ajattelin ennen reissua ostin jo liuskatestin mutta ei ole kyllä varhaistesti
Mä yritän sinnittää viikonloppuun, ehkä sunnuntaihin. Silloin dpo12. Mä en muista lainkaan mitä oireita mulla olis ollu aikaisemmissa ennen plussaa, oliko mitään edes. Nyt on jotaki, mutta mulla on myös kaikkea muuta tässä meneillään ja töissäkin kaikkea liikkeellä, ja oon jotenki aivan stressierkki koko ajan, niin varmaan kuvittelen kaiken.
 
Ihania uutisia @83Keiju.

Siis… oon viikko sitten tilannut raskauskeijulta ovistestejä, eikä ne oo vieläkään tullut vähän turhauttaa, kun tilasin ison satsin clearbluen pinkkejä ja nyt jo kp10.. toki mulla oli viime kierrossa oletettu ovis vasta kp16, mutta jos se nyt jostain syystä heittelisi. Ja kävin kierron alussa ottamassa kolmannen rokotteen, jos sekin ihmeen kaupalla vaikka aikaistaisi ovista
Mulla jäi kerran kans jonnekin postin perukoille tilaus ja odoteltuani toista viikkoa, niin laitoin viestiä raskauskeijulle. Lähettivät uuden ja vanhakin ilmaantui, eli sain sitten tuplat. 😄
 
Uskaltaisiko testata jo huomenna? Dpo 10 silloin. Ainakin lauantaina ajattelin ennen reissua ostin jo liuskatestin mutta ei ole kyllä varhaistesti
Testaa ihmeessä! 🙂 Jännää 😍Mulla kans huomenna dpo 10 mutta en vielä kykene pettymään 😔

Vaikka kovasti uskon etten raskaana ole, mutta siis onko muilla ollut ovulaation jälkeen ja vielä näin dpo 9 paikkeilla sellasta ihmeen tuikkimista munasarjoissa? Ollut melkein joka päivä tuosta dpo 7 alkaen ja tänäänkin aivan piti vähän vaikeroida kun jonkun aikaa tuikki ja lopuksi tuntui alavatsan keskelläkin joku ihme tunne.. mutta en usko raskauteen näiden finnien takia, koska mulla ei ikinä oo plussakierroissa ollut pahemmin finnejä, ja nyt taas on ollut monena päivänä.. tosin nyt ne ilmestyi jo dpo 6 kun yleensä vasta pari päivää ennen menkkoja 🤔
 
  • Tykkää
Reactions: kANaNdA ja Tiutau13
Mulla olis ollut tänään 4+5, mutta vuotoa alkanut tänään tulla kunnolla ja hyytymiä myös. Eli se oli tässä, kyllä harmittaa. Onko kellään kokemusta varhaisesta keskenmenosta eli kauanko vuoto jatkuu/mistä laskea seuraava kierto alkavaksi ja koska uskaltaa yrittää uudelleen?
Mulla kävi loppusyksyllä samoin. Mulla alko vuoto juat 4+5, valtavaa painon tunnetta/kipua oli ollut jo päivän verran. Vuoto runsastui nopeasti niin ettei epäselvyyttä ollut. Jatkui runsaahkona kolme pvää, päivän tauko ja sitten kolmepvää niukkaa vuotoa. Neljäntenä vuotopäivänä oli hcg-kontrolli joka oli jo 0. Surullinen olo oli ekat pari pvää. Laskin kierron alkaneeksi tuosta ekasta vuotopäivästä, ovulaatiota tikutin ja sain mekkovahvan ovisplussan kp 14 ja vuoto alkoi kp28, olin jo tehnyt negatestin uteliaana pari pvää aiemmin haamun toivossa. Seuraavassa kierrossa sain jo plussan r-testiin mutta se meni pieleen sitten muulla tavalla... Jaksamista ja toivottavasti jo seuraava kierto toisi plussan 😊
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★

25.2.2022 Perjantai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Myytta, 12/17, 2. lapsi
+83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Fazeriina82, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
+Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
+ Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
+Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Anniikka, 12/20, 1. lapsi
+Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
+Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Mimerkki, 6/21, 3. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika, 7/21, 1. lapsi
Tibitii, 7/21, 2. lapsi
Millis86, 7/21, 1. lapsi
Laurenzia, 7/21, 2. lapsi
+Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
+AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
+ SannuB, 2. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
+Topukka, 9/21, 2. lapsi
+Guinevere, 9/21, 4. lapsi
+Liljah, 9/21, 3. lapsi
+Sinnae, 9/21, 2. lapsi
+Leppis-, 9/21, 2. lapsi
Neeppu, 10/21, 2. lapsi
Nemily, 10/21, 1. lapsi
+Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi
+Snanniska, 12/21, 4 lapsi
+Lisbeth86, 1 lapsi (miehen 3.)
Senya, 12/21, 2. lapsi (miehen 1.)
eden89, 1/22, 3. lapsi
Mamiks, 1/22, 4. lapsi
Pallopöksy, 1/22, 3. lapsi
Tiutau13, 2/22, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi


*Tähtipölyä*…………………kp 30/28-30
Tiutau13............................. kp 28/30
Nemily…………………………kp 26/
Lumihiutale_……………….kp 25/27-28
SandraB…………………….kp 24/27
Sofiika……………………….kp 14/30
Laurenzia.....................kp 12/
Eden89……………………..kp 12/24-26
Neeppu..........................kp 11/25-27
Lili_86………………………..kp 10/30-32
Pallopöksy..................kp 10/25-35
Martta83……………………..kp 7/26-27
Mamiks.............................. kp 7/

★★★★★★★★★★★★★

Tiutau13..................dpo13
Lumihiutale_.......dpo10
Tia-Maaria.............dpo1
 
Korjasin oman dpo:n listaan samalla 😄 eli dpo 15 ois se virallinen testipäivä.

Oon aika shokissa. Silminnähden selkeä pinkki(!!!!!) haamu apteekin ultraan (tosi huono kuva piinailijat -ketjussa siitä) ja predictor earlyyn harmaa viivanpaikka (en viitsiny edes yrittää kuvata) 😔😔
Jos tuo ultra antaa nyt tosiaan monta päivää väärää positiivista (joo, luen sen sellaiseksi koska PUNAINEN väri!?) niin heitän kankkulankaivoon koko testimerkin!! 😔😔😅😅
 
Korjasin oman dpo:n listaan samalla eli dpo 15 ois se virallinen testipäivä.

Oon aika shokissa. Silminnähden selkeä pinkki(!!!!!) haamu apteekin ultraan (tosi huono kuva piinailijat -ketjussa siitä) ja predictor earlyyn harmaa viivanpaikka (en viitsiny edes yrittää kuvata)
Jos tuo ultra antaa nyt tosiaan monta päivää väärää positiivista (joo, luen sen sellaiseksi koska PUNAINEN väri!?) niin heitän kankkulankaivoon koko testimerkin!!
Oi jännää!! Luulisi että apteekin oma luotettava 😍😍 toivotaan että vahvistuu!
 
  • Rakkaus
Reactions: Tiutau13
vierailija
Aikaisemmin, kuin kirjotin nuista "kokeile jättää ovistikut kauppaan" kannattaa sitäkin kokeilla. Mulla yksi raskaus sai alkunsa, kun menkat loppui, niin siitä seuraavana päivänä. Muuten käytettiin ehkäsyä..oli se "varmapäivä, ettei tulis raskaaksi.😅 Tosin tästä tuli km.. Joten sekin ehkä pitää paikkansa, että muutaman päivän siittiöt, ei enää niin elinkelpoisia (siis kun on ollut useampi tauko seksissä) Luin jostain, että mitä tuoreempia, sen parempia, ettei ois jähiny montaa päivää pusseissa.😁 Tähän itse uskon.

Ja varmasti tulee molemmille suorituspaineita, kun tietää, että nyt on se H-hetki ja nyt pitää onnistua. Seksistä menee nautinto ja ei ole ehkä niin rentoa.🤔

Ja onhan se naisen ikä mikä vaikuttaa tosi paljon raskautumiseen, ei sille voi mitään.😔

Pitää koittaa positiivisesti ajatella, nyt ei vielä onnistunut, "Jee, voin syödä salmiakkia, juoda alkoholia pari ja rentoutua jne" Näin mä ajattelin. Varasin hotelliyön meille, jossa oli paljon eri kalajuttuja (graavilohta..) aamupalalla, vielä kerkeen nuita nauttimaan, ennen kun olen raskaana. Ja pari sidukkaa.🥂 Noh..en kerennyt, olen nyt raskaana.😊

Kiinnittymisvuodoista.. Mulla on kahdessa raskaudessa ollut. Pyyhittäessä tullut yksi veriviiru. Toisella kertaa jo tiesin, että nyt on tärpännyt.😀

Tsemii kaikille!🤗
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks ja Saaga86
Onko kukaan muu muuten käyttänyt Premom appia ovistestien seuraamiseen ja tallentamiseen? Otin viime kierrossa käyttöön, joskin osan testeistä kuvasin kuivuneena, mutta vaikuttaa kätevältä kyllä kunhan samassa paikassa ja samassa valossa kuvaa.
 
Testattu selvä nega frsu testillä, nyt vasta KP 22 mutta en jotenkin usko muuttuvan. Yksi yrityskierto enää jäljellä koska ensi vuoden puolelle ei jatketa, olen varmaan niin turtunut jo tähän yrittämiseen etten vielä ainakaan tunne mitään.

Miten teidän miehet muuten osaa lohduttaa/tukea näissä pettymyksissä?
Mä olen puhunut asiasta useasti mutta ei juuri tunnu välittävän
 
  • Surullinen
Reactions: Mamiks
@Untamoinen oon pahoillani kp1:sestä 😔

@Lumihiutale_ toivon tosiaan ettänois luotettava!😁 sithän homma ois selviö😂

Huomaa että pinnaakin vähän kiristää kun odotin että kyllä tässä kohtaa jo (tasan 2vko inseminaatiosta) olisi selkeä vastaus, posi tai nega. Mietin jo että kävis hcg- verikokeessa tänään , mutta se olis turha kun maanantaina vasta tulisi aikaisintaan vastaus ja viimeistään sunnuntaina kuitenkin se digitesti 😄
 
  • Tykkää
Reactions: Lumihiutale_
Me käytiin tänään miehen kanssa terveyskeskuksen lääkärin luona keskustelemassa lapsettomuudesta. Ihana lääkäri, laittoi lähetteen eteenpäin ja sanoi, että kyllä nyt olisi aihetta tutkia, kun on niin pitkään yritetty ja munasarjoissa todettu viime vuonna lievää PCO-näkymää.
Kolmen kuukauden sisällä pitäisi tulla lapsettomuuspolilta vastausta, mutta tämä lääkäri sanoi, että tuskin lähetettä hylätään. Ihanaa, vihdoinkin asiat etenevät.
 
vierailija
Testattu selvä nega frsu testillä, nyt vasta KP 22 mutta en jotenkin usko muuttuvan. Yksi yrityskierto enää jäljellä koska ensi vuoden puolelle ei jatketa, olen varmaan niin turtunut jo tähän yrittämiseen etten vielä ainakaan tunne mitään.

Miten teidän miehet muuten osaa lohduttaa/tukea näissä pettymyksissä?
Mä olen puhunut asiasta useasti mutta ei juuri tunnu välittävän
Haluaako sun mies lasta? Jos ei välitä?
Dpo 9 ei edes kuulu näkyä vielä mitään. Malttia!
 
vierailija
Me käytiin tänään miehen kanssa terveyskeskuksen lääkärin luona keskustelemassa lapsettomuudesta. Ihana lääkäri, laittoi lähetteen eteenpäin ja sanoi, että kyllä nyt olisi aihetta tutkia, kun on niin pitkään yritetty ja munasarjoissa todettu viime vuonna lievää PCO-näkymää.
Kolmen kuukauden sisällä pitäisi tulla lapsettomuuspolilta vastausta, mutta tämä lääkäri sanoi, että tuskin lähetettä hylätään. Ihanaa, vihdoinkin asiat etenevät.
Olettehan yritääneet jo yli vuoden ja selkeitä ongelmia joten ei pelkoa etteikö hyväksyttäisi!
 
Masisfiilikset myös täällä, kun menkat selkeästi alkamaisillaan. Ehkä maailman tilanne ja kaikki vaikuttaa, kun harvoin on mieli näin maassa.. 😔 Aina kuitenkin fiilis, että mitä jos.. Voihan raskausoireetkin olla eri raskauksissa vaihtelvat eli se, millaiset oireet syksyllä oli ei tarkoita, että nyt olisi samat.. Orastavaa pahoinvointia myös on, mutta se voi liittyä tähän masismielialaan hyvinkin. Että tämmöstä negatiivista oman olon voivottelua.. Onneks on viikonlopulle paljon kivaa sovittua menoa eli ehkä se tästä vielä iloksi muuttuu!
 
Testattu selvä nega frsu testillä, nyt vasta KP 22 mutta en jotenkin usko muuttuvan. Yksi yrityskierto enää jäljellä koska ensi vuoden puolelle ei jatketa, olen varmaan niin turtunut jo tähän yrittämiseen etten vielä ainakaan tunne mitään.

Miten teidän miehet muuten osaa lohduttaa/tukea näissä pettymyksissä?
Mä olen puhunut asiasta useasti mutta ei juuri tunnu välittävän
Tsemppiä sinulle . Toivottavasti vielä saisit plussan ❤ Kuulostaa hyvin tutulta tuo että tuntuu että mies ei ymmärrä tai välitä.Tuskin se mies olisi suostunut yrittämään lasta jos se ei haluaisi enää lapsia, osa miehistä ei vaan suhtaudu samanlailla tunteella kuin me naiset.

Minua on viime päivät "ärsyttänyt" otsikot näistä iäkkäistä odottajista somessa, jotka hehkuttaa kuinka asia oli yllätys:/ Voiko joku muka nykyään luomuna raskautua 48- vuotiaana? Epäilen. Annetaan ihan väärä kuva, että kaikki on mahdollista noinkin iäkkäänä Ilman hoitoja.

Onko miehesi samaa mieltä tuosta että yritys loppuu ?
 
Tsemppiä sinulle . Toivottavasti vielä saisit plussan Kuulostaa hyvin tutulta tuo että tuntuu että mies ei ymmärrä tai välitä.Tuskin se mies olisi suostunut yrittämään lasta jos se ei haluaisi enää lapsia, osa miehistä ei vaan suhtaudu samanlailla tunteella kuin me naiset.

Minua on viime päivät "ärsyttänyt" otsikot näistä iäkkäistä odottajista somessa, jotka hehkuttaa kuinka asia oli yllätys:/ Voiko joku muka nykyään luomuna raskautua 48- vuotiaana? Epäilen. Annetaan ihan väärä kuva, että kaikki on mahdollista noinkin iäkkäänä Ilman hoitoja.

Onko miehesi samaa mieltä tuosta että yritys loppuu ?
Luulen että mies voisi muutaman kk yrittää lisää lähinnä jos itse haluaisin mutta tosiasia on vaan että mies on jo 50 ja minäkin kunnolla yli 40 joten ei jatko ole kovin lupaavaa ☹ tiedän joo järjellä että mies suree omalla tavallaan mutta voisi jotenkin lohduttaa kun tietää miten rankkaa on.
Muakin ärsyttää nämä julkkisodottajat, voisivat edes paljastaa totuuden oliko hoidot apuna
 

Yhteistyössä