Haaveena vauva 2022

vierailija
3+0 olisi vasta kiinnittymisen ajankohta. Joten pakko olla enemmän.

Toivottavasti oikea plussa, eikä kyseisen testin moka.

Osta viikkodigi, sillä saa jotain tietää mikä viikko olisi (kun tekee aamuvirtsasta).
Minähän nyt tietenkin googlettelin ja keksin että jos tämä onkin rypäleraskaus. Vatsaa edelleen jomottelee ja on lievää pahoinvointia. Ja plussa näin aikaisin varmaan voisi tarkoittaa korkeaa hcg-arvoa tähän hetkeen. Miksi pitääkin olla näin ärsyttävä murehtija. 😏 Ikää on jo sen verran että tämä olisi kyllä suoranaisesti arkku naulaan vauvahaaveille. Typerää ajatella suoraan pahinta mutta sanotaanko ettei tämä elämä viimeaikoina ole varsinaisesti positiivisia yllätyksiä suonut. 🙄
 
Onko jollain kokemusta Sofin raskaustesteistä (liuska)? Antaako herkästi viivanpaikkoja?

Mulla piti menkat tulla viikonlopun aikana muttei oo vuoto vieläkään alkanut. Menkkakipuja kyllä ja leuka kukkii mut vuotoa ei kuulu.

Arvioisin et dpo14 nyt. Sofiin mun mielestä joku viivanpaikka vaan
Vastaan itselleni et Sofissa kyllä aikamoiset viivanpaikat. Menkat alkoi just nyt.. No yrityskierros nro 5 sitten käyntiin..
 
  • Surullinen
Reactions: Liljah ja Saaga86
Onnea kaikille plussanneille! 😍 ja tsemppiä uudestaan yrittäville.

Täällä menossa kp8 ja selvitty ultimaattisen runsaista ja kipeästä viikon vuodosta.. Vähän pahoin pelkään että ovis menee ohi tässä kierrossa kun olemme miehen kanssa viikot eri paikkakunnalla.. Mutta ajattelin silti tikuttaa ovista 😅 Ajattelin myös käydä juttusilla lääkärin kanssa näistä minun kierto-ongelmista, myös yrittäminen täytynee laittaa tauolle tämän kierron jälkeen sillä valmistuminen alkaa sitten tulemaan turhan lähelle jäädä äitiyslomalle.. 🤔 Moni mutkaista ainakin tämä tuntuu olevan..
 
vierailija
Hei!
Yritin löytää paikan minne voin tulla piinailemaan. Nyt takana on kolmas inseminaatio. Tänään on dpo 10 ja tyylipuhdas nega herkällä testillä.
Millä dpo-päivänä plussasit? Onkohan vielä mahdollisuuksia.
Oon tällä hetkellä ihan kunnon flunssassa ja keräillyt erilaisia tulehduksia. En osaa yhtään sanoa onko itsellä ollut joitain oireita vai ei. Ehkä rinnat ovat olleet ovulaatiosta lähtien arat enemmän tai vähemmän. Viime yönä alkoi menkkajomotukset (kesto ja voimakkuus vaihtelee). Tälläkin hetkellä lievää menkkajomotusta.

Tsemppiä kaikille!
 
Taidan tulla uutena tänne haaveilijoihin. Itsellä on tilanne että kuukautiset ovat tulleet viimeksi elokuussa ja testejä tehnyt välillä lukuisia ja kaikki olivat negoa. viikko sitten maanantaina kävin lääkärissä jossa todettiin paksu limakalvo kohdussa (mikä sanottiin tietenkin johtuvat poissa olevista kuukautisista) ja sain terolut kuurin aloittamaan vuodon. Nyt sitten lauantaina tein haalean positiivisen testin ja ajattelin että tänään se olisi jo vahvistunut mutta ei juurikaan ollut. Oisiko tämä ollut sitten kemiallinen vai kuinka nopeasti muilla on viiva vahvistunut. Tai vastaavasti kuinka nopeasti kemiallisissa viiva hävinnyt kokokonaan? 🤔
 
vierailija
Täällä kans hämillään. Menkat pitäis alkaa vasta huomenna. Mutta perjantaina huomasin ihan vähäistä veristä vuotoa ja sen jälkeen ei mitään. Ikinä ei oo mitään tiputtelua ennen menkkoja vaan menkat alkaa heti kunnolla.

Mut nyt ois pakko olla jo ihan minimissään dpo 10-11, todennäköisesti jo enemmän, ja raskaustesti oli eilen nega.
Voiko kiinnittyminen tapahtua jotenkin poikkeuksellisen myöhään, mietin jos se vuoto olis voinut olla kiinnittymisestä mutta ei tunnu todennäköiseltä? Eikö hcg ala muodostua vasta kiinnittymisestä?
 
Tyhmä pää yrittää huijata taas toiveita heräämään vaikka jo päätin etten tässä kierrossa enää uudestaan jaksa pettyä 😅 tänään ois pitänyt oviksesta laskettuna (mun kierron mukaan) alkaa kuukautiset mutta ei kuulu, edes tiputtelua ei oo ollu vaikka yleensä sitä jo pari päivää ennen. Lisäksi oon ollut kiukuttellu ja itkeskellyt viikonloppuna, ollut jotenkin tosi herkkis olo. Mut nää kaikki lienee vaan pms oireita, nega testattu dpo11. Jotenkin siis haluaisin et tää pitkä kierto päättyy ja pääsis uudestaan yritykseen 😊
 
Lääkäri käynti toi murhetta ja iloa.. kohtu juuri sellanen mikä pitää olla, limakalvo hyvä. Tosiasia on että toinen munasarja on jo poissa pelistä. Tämä lääkäri sentään otti asiakseen ja määräsi lugesteronin tukilääkkeeksi ja ensi kierrosta letroja tupla määrä jos tämä kierto ei tärppää. Tällä nyt yritetään max puoli vuotta. Sanoi että ovulaatio hyvin todennäköisesti tapahtuu jos se testissä näkyy ettei verikoetta kannata ottaa. Voi vaan olla että munat ovat jo niin vanhoja ettei tehoa riitä 😒
Mutta näillä mennään ja oviksen metsästys täydessä vauhdissa 😊
 
vierailija
Tyhmä pää yrittää huijata taas toiveita heräämään vaikka jo päätin etten tässä kierrossa enää uudestaan jaksa pettyä tänään ois pitänyt oviksesta laskettuna (mun kierron mukaan) alkaa kuukautiset mutta ei kuulu, edes tiputtelua ei oo ollu vaikka yleensä sitä jo pari päivää ennen. Lisäksi oon ollut kiukuttellu ja itkeskellyt viikonloppuna, ollut jotenkin tosi herkkis olo. Mut nää kaikki lienee vaan pms oireita, nega testattu dpo11. Jotenkin siis haluaisin et tää pitkä kierto päättyy ja pääsis uudestaan yritykseen
Mikä dpo-päivä sulla olisi nyt? Eikö dpo 11 ole kuitenkin vielä aika varhainen aika testata? Jos vielä kuitenkin testaisit. Ymmärrän kyllä tuon pettymyksen ja siitä seuraavan ahdistuksen. Jaksamisia!
 
  • Tykkää
Reactions: Guinevere
Taidan tulla uutena tänne haaveilijoihin. Itsellä on tilanne että kuukautiset ovat tulleet viimeksi elokuussa ja testejä tehnyt välillä lukuisia ja kaikki olivat negoa. viikko sitten maanantaina kävin lääkärissä jossa todettiin paksu limakalvo kohdussa (mikä sanottiin tietenkin johtuvat poissa olevista kuukautisista) ja sain terolut kuurin aloittamaan vuodon. Nyt sitten lauantaina tein haalean positiivisen testin ja ajattelin että tänään se olisi jo vahvistunut mutta ei juurikaan ollut. Oisiko tämä ollut sitten kemiallinen vai kuinka nopeasti muilla on viiva vahvistunut. Tai vastaavasti kuinka nopeasti kemiallisissa viiva hävinnyt kokokonaan? 🤔
Kysyit kemiallisen viivan katoamisesta. Mulla oli edellisessä kierrossa kemiallinen. Sain haamun kp 3+0 eli superaikaisin (ovuloin alkukierrosta...) ja viiva vahvistui jo melko vahvaksi 3+4. 4+0 viiva ei ollut vahvistunut vaan ennemmin haaltunut ja 4+2 viiva oli poissa (testi herkkyys 25) ja samana päivänä alkoi vuoto ja kivut. 4+5 veressä ei ollut enää raskaushormonia.
Joillain viiva vahvistuu kuitenkin hitaasti ihan normaalitilanteessakin joten odota vielä ennenkuin huolestut 💜
 
Mikä dpo-päivä sulla olisi nyt? Eikö dpo 11 ole kuitenkin vielä aika varhainen aika testata? Jos vielä kuitenkin testaisit. Ymmärrän kyllä tuon pettymyksen ja siitä seuraavan ahdistuksen. Jaksamisia!
Nyt olis dpo15. Jos nyt ihan hurjasti pitkittyy vielä niin ehkä ennen viikonloppua testailen 🤔 onhan se kai dpo11 vielä aikaisin mutta toisaalta kun on lukenut että monilla näkyy jo dpo8-9 niin ajattelin jotenkin että tää oli tässä.. kiitos tempistä ❤😊
 
Aamun vierailijalle onnittelut positiivisesta raskaustestistä, on hienot viivat jo! 😍

@Uusioperheen äiti tervetuloa palstalle. Pahoittelut keskenmenosta. 😢 Toivottavasti keho palautuu pian ja plussaat pian uudelleen. ❤


Täällä eilinen tiputtelu taitaa olla kp 1, sillä sama meno jatkuu tänään ja testi on negatiivinen. Nähtävästi estrogeenit on matalalla, kun ei ole kohdun limakalvo paksuuntunut kierron aikana. Ei edes suojaa tarvitse näillä "menkoilla". Suoraan sanottuna v****taa. Ensin 9 kuukautta yrittämistä näillä tuhrumenkoilla, joista yksityinen gyne totesi, että varmasti on jotain hormonihäikkää. Sitten kohdunulkoinen ja vuotoa melkein 3 kuukautta putkeen. Nyt taas paluu säälittäviin tuhrumenkkoihin.
Laitan huomenna yleiselle viestiä, että pääsisin gynellä käymään, vaikka voin jo kuvitella minkä vastauksen tulen sieltä saamaan...
 
Minäpäs liityn tänne myös. Omaa taustaa voin valoittaa sen verran että juuri tipuin tuolta kesäkuisista tänne, keskenmeno varmistui tänään. Tässä sitten odotellaan että raskushormmoni poistuu kokonaan ja sitten uusi yritys.
Tsemppiä, oon pahoillani keskenmenosta. Täällä koettu sama, tosi tipuin tuolta huhtikuisista ja edelleen odotan ensimmäisiä menkkoja, pian ne pitäisi alkaa. Toivotaan että sielläkin pääsee pian uuteen yritykseen :)
 
vierailija
3+0 olisi vasta kiinnittymisen ajankohta. Joten pakko olla enemmän.

Toivottavasti oikea plussa, eikä kyseisen testin moka.

Osta viikkodigi, sillä saa jotain tietää mikä viikko olisi (kun tekee aamuvirtsasta).
Tänään tein viikkodigin. Se tosin lisäsi lähinnä huolta. Hedelmöityksestä olisi sen mukaan 2-3 viikkoa. Voihan se toki olla että oon sen ovulaation ajoittanut väärin, mutta tämän mukaan olisin ovuloinut jo heti toisen vuodon jälkeen. En ymmärrä minne se sitten on päässyt kiinnittymään jos alla on melkein kaksi viikkoa vuotoa. Huoh. Miehen yli-innostuneisuus ei varsinaisesti mieltä huojenna.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
vierailija
Nyt dpo 11-12. Yöllä heräsin sellaiseen viiltävään kipuun kohdun kohdalla. Tätä kesti vain muutaman sekuntin ja sit se oli ohi. Sitten sen jälkeen oli lievää menkkajomoilua. Aamulla tein r-testin (nega) ja sit vasta huomasin et vessapaperiin jäi vaaleanrusehtavaa, jopa vaaleanpunaista limaa mitä on nyt jäänyt joka kerta kun käyn vessassa. Ei suuresti mut kuiteskin. Tää oli varmaan taas tässä. Menkkojen pitäisi alkaa aikasintaan perjantaina, en ymmärrä. Jos mulla joskus näyttää r-testi jotain muutakuin negatiivista, saatan saada sydänkohtauksen. 😅
 
Tänään tein viikkodigin. Se tosin lisäsi lähinnä huolta. Hedelmöityksestä olisi sen mukaan 2-3 viikkoa. Voihan se toki olla että oon sen ovulaation ajoittanut väärin, mutta tämän mukaan olisin ovuloinut jo heti toisen vuodon jälkeen. En ymmärrä minne se sitten on päässyt kiinnittymään jos alla on melkein kaksi viikkoa vuotoa. Huoh. Miehen yli-innostuneisuus ei varsinaisesti mieltä huojenna.
Kannattaa ottaa yhteyttä neuvolaan. Niin pääset ultraan jossa varmistetaan raskauden kesto.
 
vierailija
Tänään tein viikkodigin. Se tosin lisäsi lähinnä huolta. Hedelmöityksestä olisi sen mukaan 2-3 viikkoa. Voihan se toki olla että oon sen ovulaation ajoittanut väärin, mutta tämän mukaan olisin ovuloinut jo heti toisen vuodon jälkeen. En ymmärrä minne se sitten on päässyt kiinnittymään jos alla on melkein kaksi viikkoa vuotoa. Huoh. Miehen yli-innostuneisuus ei varsinaisesti mieltä huojenna.
Jos se vuoto oli ovulaatio vuotoa?
 
9.11 tuli limansekaista vaaleanpunertavaa vuotoa. Kävin gynellä 12.11, hän sanoi ovulaation tapahtuneen kun oli verta vasemmalla munasarjoissa.

Tänään tuli vaaleanpunertavaa limaista vuotoa taas, ja todella kipeä vihlaisu vasemman puolen munasarjoihin.

Voiko olla kiinnittymisestä? Vai luonko vaan turhia mielikuvia?
 
Minulle huomiselle dpo0!
tänään hymyili digi nyt iltapäivällä :) pähkäilen pitöisikö talletella nyt heti iltapäivällä, vai vasta yöllä kun saavumme suomi-ranska pelistä kotiin. Mielipiteitä? ;) Huominen menee myös lähemmäksi yötä, miehen iltavuoron vuoksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Guinevere
vierailija
Hei!
Yritin löytää paikan minne voin tulla piinailemaan. Nyt takana on kolmas inseminaatio. Tänään on dpo 10 ja tyylipuhdas nega herkällä testillä.
Millä dpo-päivänä plussasit? Onkohan vielä mahdollisuuksia.
Oon tällä hetkellä ihan kunnon flunssassa ja keräillyt erilaisia tulehduksia. En osaa yhtään sanoa onko itsellä ollut joitain oireita vai ei. Ehkä rinnat ovat olleet ovulaatiosta lähtien arat enemmän tai vähemmän. Viime yönä alkoi menkkajomotukset (kesto ja voimakkuus vaihtelee). Tälläkin hetkellä lievää menkkajomotusta.

Tsemppiä kaikille!
Jatkan tätä, jos joku osaisi vastata. Nyt tosissaan dpo 11-12, edelleen r-testi nega. Aamuyöstä heräsin voimakkaaseen vihlaisuja alavatsalla. Kesti hyvin vähän aikaan. Tämän jälkeen aaltoilevat menkkakivut twistillä. Aamulla valkovuodon seassa rusehtavaa hyvin haalean punaista vuotoa jonkin verran. Muutaman kerran vessassa käydessä jäi vähän vessapaperiin, mutta sen jälkeen ei mitään. Onko toivo menetetty, vai voisiko tämä olla vielä kiinnittymisvuotoa? Menkkojen pitäisi siis alkaa aikaisintaan pe, Flow kertoo et la alkaisi.
 

Yhteistyössä