Haaveena vauva 2022

@SandraB ja @halipatsuippa pahoittelut negakierroista. Pettymys on varmasti valtava, paljon jaksamista ja parempaa onnea jatkoon 😕❤

Täällä kp10. Ajattelin alkaa tikuttaan tänään. Flo ennustaa ovista lauantaille. Hieman haasteita nyt tuo kipeänä oleva esikoinen (joka heräilee koko ajan) ja mun viikonlopum yövuorot. Ajateltiin kuitenkin yrittää ainakin viikko-puolitoista mennä vähintään joka toisen päivän tallettelu -tekniikalla. Viime kierrossa luultavasti en ovuloinut ollenkaan (ehkä keskenmeno vielä kummitteli?), mutta toivottavasti tässä kierrossa toisin.

@Eimy onnea vielä😍 Olispa ihanaa tulla sun perässä plussanneisiin!
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Sofiika ja Eimy
Emila87
Täällä kp 10 menossa. Aloin eilen ovista tikuttaan ja tuli haalea viiva. Tänään uudestaan ja oli vielä haaleampi kuin eilen, tänään tein 2h aiemmin kuin eilen. Mietin että vaihteleeko paljonkin nuo vahvuudet? Että pystyykö viivan vahduudesta päättelemään jotain?
 
vierailija
Täällä kp 10 menossa. Aloin eilen ovista tikuttaan ja tuli haalea viiva. Tänään uudestaan ja oli vielä haaleampi kuin eilen, tänään tein 2h aiemmin kuin eilen. Mietin että vaihteleeko paljonkin nuo vahvuudet? Että pystyykö viivan vahduudesta päättelemään jotain?
Vaihtelee eikä pysty mitään päättelemään. Plussa voi tulla vaikka niin, että edellinen testi on lähes nega. Viiva voi myös vahveta ja haalistua miten sattuu.
 
Joku laittoi kovista oviskivuista, mulla on kanssa välillä ollut ja pelkään että käy niin että munarakkula kasvaa liian isoksi eikä puhkeakaan vaan muodostuu kysta joka sitten häviää itsekseen eli ovista ei tapahdukaan. Joskus olen kuullut että ainakin silloin voi olla enemmän kipuja.

Epäilen sitä mulla kun kasvu oli jo 22mm yhdessä kierrossa eikä ollut vielä ovistestin mukaan irronnut pariin päivään, tiedä sitten voiko niihin luottaa.
No ensi viikolla ultraus mikä tilanne 🤔
 
Kp 1 täälläkin. :( Eilen alkoi olla sellainen paineen tunne alavatsalla, että olin aika varma tästä lopputuloksesta. Mutta tänään oli vasta dpo 10, joten lyhyiksi jää kierrot oviksen jälkeen. Viime kierrossa menkat alkoi jo dpo 7 ovisplussan jälkeen. Huoh. Oon miettinyt gynelle menoa, joten kai se pitää nyt buukata. Pelkään vaan, että gyne pitää ainoana vaihtoehtona laihdutusta, joka sinänsä olisi kyllä oikein tervetullut vaihtoehto jos onnistuisi tosta noin.

Pahoittelut muillekin negakierrosta. Vaikka tämä oli meillä vasta yk2 niin on aika masisfiilis. Meillä toki on jo yksi ihana lapsi mutta tuntuu tosi raskaalta, jos yritystä tulee taas esim. vuosi.
 
@sinnae, ootko kenties käyttäny hormonaalista ehkäisyä ennen yrityksen alottamista?

Itelle tuli yllärinä, että naisilla jotka on käyttäny hormonaalista ehkäsyä, saattaa mennä 6-12 kuukauttakin, ennen kuin kierto aidosti tasaantuu, sillä isolla prosentilla luteaalit jää niin lyhyeks vaikka muuten kierto vaikuttaa normaalin mittaselta.

Itellä oli siis kans luteaalit 7-11 päivää ja siks tuli tutkiskeltua asioita (suomalaisia julkasuja ei tainnut löytyä ollenkaan).

Positiivista on kuitenkin se, että lyhyetkään luteaalit ei vaikuta vaikuttavan raskautumiseen pitkällä tähtäimellä. Valtaosa kiinnittymisistä kun tapahtuu 9 dpo mennessä.
 
  • Tykkää
Reactions: sinnae
Heippa ! Enhän mä pystyny oleen poissa täältä! :X3:Anteeks en jaksanu kaikkee lukee!

tarvisin tietoo jos jollain sit on että kauanko lysähtänyfollikkeli näkyy ultrassa..?:unsure:

tilanne siis se että viimeviikon ma vasteultrassa mulla todettiin 1kpl 16mm follikkeli ja kolme 12mm follikkelia. Nyt viime pe kun piti tehdä inssi mullä näky yks lysähtäny folli (eli varmaan ovuloinu senjust) ja 1kpl 16mm ja 1kpl 18mm follikkelia.. eli yks folli olis johkin kadonnu.. viimeviikon keskiviikkona kuitenkin oireilin niin kun ovis olis jo ollu ja sunnuntaina alko rinnat kipeytyyn ja tähän päivään asti kipu vaan yltyny.. tänään kuitenkin jo 8vrk pregnylistä:unsure::unsure::unsure:

kertokaa joku jotain tietoo tai arvelua jos vaan sitä on !!:eek:
 
vierailija
Heippa ! Enhän mä pystyny oleen poissa täältä! Anteeks en jaksanu kaikkee lukee!

tarvisin tietoo jos jollain sit on että kauanko lysähtänyfollikkeli näkyy ultrassa..?

tilanne siis se että viimeviikon ma vasteultrassa mulla todettiin 1kpl 16mm follikkeli ja kolme 12mm follikkelia. Nyt viime pe kun piti tehdä inssi mullä näky yks lysähtäny folli (eli varmaan ovuloinu senjust) ja 1kpl 16mm ja 1kpl 18mm follikkelia.. eli yks folli olis johkin kadonnu.. viimeviikon keskiviikkona kuitenkin oireilin niin kun ovis olis jo ollu ja sunnuntaina alko rinnat kipeytyyn ja tähän päivään asti kipu vaan yltyny.. tänään kuitenkin jo 8vrk pregnylistä

kertokaa joku jotain tietoo tai arvelua jos vaan sitä on !!
Pregnyl aiheutti mulla tuota tissikipua. Tosi kovaa sellaista!

Follin tilalle tulee keltarauhanen ja sekin näkyy ultrassa.
 
Pregnyl aiheutti mulla tuota tissikipua. Tosi kovaa sellaista!

Follin tilalle tulee keltarauhanen ja sekin näkyy ultrassa.
Mullakin on aiheuttanu mut yleensä jo heti piston jälkeen ja 7pv pistosta oireet jo kokonaan hävinny, nyt alko vasta sen 5pv pistosta. Nyt ei oo ees keltarauhashormoni käytössä joka ylläpitäis sitä.. :unsure:mihinhän lie se yks folli sit kadonnu:unsure:
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

12.11.2021 Perjantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
+ Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika, 7/21, 1. lapsi
+ Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
+ SannuB, 2. lapsi
Chili_, 3. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka, 9/21, 2. lapsi
Guinevere, 9/21, 4. lapsi
Liljah, 9/21, 3. lapsi
Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Guinevere......................kp 42/?
Lemoni87......................kp 36/28
Chili_...................................kp 31/28
Lili_86............................kp 27/32-34
Sofiika................................kp 21/30
Sadepisaroita................kp 18/25-31
Suikku1............................kp 11/26-28
Martta83..........................kp 10/26-27
Hellu_.............................kp 9/27-28
Liljah ....................................kp 9/26
Keksi82...........................kp 9/28
Topukka………………......kp 6/30
Netta123........................ kp 6/29
SandraB........................kp 2/27
Toiveikas1992.............kp 1/24-31

★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Lili_86...............................dpo 11
Lumihiutale_................dpo 8
Sadepisaroita..............dpo 1
 
Viimeksi muokattu:
Päivitin listan tälle päivälle, eilen sitä ei oltukaan päivitetty. Muutkin ihna rohkeasti kokeilemaan listan päivittämistä, se on ihan simppeli juttu. :giggle:

Mites kiertopäivälistan kärjessä olevat @Guinevere, @Lemoni87, @chili_ ja @SandraB, oletteko testailleet? Jatkatteko plussa-aaltoa täällä? :giggle:

Täällä eilinen meni synkissä fiiliksissä, kun menin testaamaan keskiviikkona negan. Silloin oli dpo 9 eli eihän vielä välttämättä mitään näkyisikään, mutta kyllä se blancco testi sai mielen maahan. Enkä nyt oleta sen muuttuvan siitä, vaikka keskiviikkoilta menikin kuumeisesti googletellessa ihmisten kokemuksia ensimmäisistä plussatesteistä ja haamuista :LOL:
Nyt on taas seesteisempi olo ja ajatukset suunnattu muihin arjen asioihin.
 
Mulle voi tälle päivälle laittaa kp 1 jälleen yksi negakierto, ei tästä tuu mitään romahdin eilen illalla totaalisesti, lähipiiristä kuultu raskausuutisia useammalta ja se sattui sisimpään enemmän kuin koskaan aikaisemmin :'(
Ymmärrän tän niin täysin :( Ite siis testasin dpo10 negan ja nyt myös dpo12 nega eli luulisin viimeistään sunnuntaina uuden kierron alkavan. Tällä samalla viikolla syntyi tuttavalle vauva ja toinen tuttu ilmoitt, että heille tulossa toukokuinen. Onnittelin tietysti, mutta pään sisällä vaan ajattelee miksei me olla onnistuttu. Vaikka yritys nro 4 vasta nyt menossa niin kyllä sellaista pientä katkeruutta alkaa olemaan ilmassa. Noh uuteen kiertoon sitten vaan, jos siitä tärppäis niin olisi elokuinen.
 
Kävin muissa asioissa gynellä ja samalla ultrasi että mistä johtui minun kovat alaselkäkivut.

Nyt on kp26 ja kohdun limakalvon oli 3mm. Aika ohut?
Sanoi että ovulaatio on tapahtunut, kun on verta vuotanut munasarjoihin että se voi selittää kivun alaselässä ja lonkissa.
Suositteli tekemään alkuvk raskaustestin.
 
Minä oon sen sortin testihullu että testasin jo tänään ekan kerran eli dpo 8... No frsun herkkään testiin tuli joku viiva, luultavasti viiva paikka mutta ei ihan tihrustaa tarvinnut ja raskauskeijun herkkään tuli myös joku aivan haluta mutta se katosi kun kuivui... No huomenna uutta testiä. Alamahaa juilii mutta en usko plussaa nyt yhtään...
 
Tuunpa tänne murisee...menossa kp32! Eilen ois pitänyt menkat alkaa...testannut varmaan 10 negaa ja viime sunnuntaina huvin vuoksi tein ovistestin ja kuinka ollakkaan oli todella vahva plussa. Kuitenkin luulin löytäneeni oviksen jo kp 16. Jos ovis nyt tosiaan olikin vasta Su jolloin KP 27 niin saapi tässä ihan huolella vielä piinailla. Suututtaa tällänen kierron venyminen.
 
vierailija
En halua omalla nimimerkillä kun koitan pysyä poissa täältä, mutta aina silti taustalla vähän väliä... Täällä menossa kp 23/23-29.
Pc tänään niin nega kuin nega voi olla. Luulisin että nyt on dpo 9-11.
Kannattaakohan vielä testata 🤔
Viiniäkin tekis mieli. 😜

Oireettomuus on, mutta se on usein ennen menkkojakin.
 
vierailija
En halua omalla nimimerkillä kun koitan pysyä poissa täältä, mutta aina silti taustalla vähän väliä... Täällä menossa kp 23/23-29.
Pc tänään niin nega kuin nega voi olla. Luulisin että nyt on dpo 9-11.
Kannattaakohan vielä testata
Viiniäkin tekis mieli.

Oireettomuus on, mutta se on usein ennen menkkojakin.
Dpo 11 on vielä aikaista! Eli voi plussaksi muuttua!

Viiniä voinee juoda niin kauan kuin ei ole todistetusti raskaana.
 
Kävin muissa asioissa gynellä ja samalla ultrasi että mistä johtui minun kovat alaselkäkivut.

Nyt on kp26 ja kohdun limakalvon oli 6mm. Aika ohut?
Sanoi että ovulaatio on tapahtunut, kun on verta vuotanut munasarjoihin että se voi selittää kivun alaselässä ja lonkissa.
Suositteli tekemään alkuvk raskaustestin
 

Yhteistyössä