Haaveena vauva 2022

vierailija
Haluaisin jutella vähän ikävämmästä asiasta. Nyt kut itse yrittää lasta, eikä vielä ole tärpännyt. Niin onko muilla tämmöisiä negatiivisia tunteita muiden raskauksia kohtaan? Mä en pysty yhtään iloitsemaan muiden raskauksista. Ja tämä on mielestäni aika surullista. Jopa ihan tuntemattomien raskautuminen tuntuu todella epäreilulta. Esim. Tiktokissa seuraan yhtä ulkomaalaista naista, jotka yrittäneet lasta vuosia ja vihdoin hän on raskaana. Mua suoraan sanottuna vituttaa katsoa hänen videoitaan. En tykkää että mä oon katkeroitunut tän asian kanssa.
Tuttu tunne. Ja vitsi miten se oma kateellisuus katkeroittaa. Mä seuraan instassa ihmistä, joka yrittää tulla raskaaksi inseminaatiolla ja mä olin helpottunut siitä ettei sillä onnistunut heti! Ihan kamalaa. Luulen, että lopetan seuraamisen kun hän tulee raskaaksi. Ei vain pysty.
Itse selviän taaperoista ja sitä vanhemmista hyvin, mutta kaikki raskaana olevat ja pienet vastasyntyneet kääntää veistä haavassa.
Jos joskus tuun raskaaksi, oon tosi tarkkana siitä miten ja kenen seurassa puhun. Mun ystävä raskautui monen vuoden haasteiden jälkeen ja hänen tapansa toimia kanssani on ollut loistava. Ymmärtää mun negatiiviset tunteet ja sanoittikin sen. Siitä tuli hyvä mieli ja nyt kykenen hänen kanssaan toimimaan ilman negatiivisia tunteita.
 
  • Tykkää
Reactions: Toiveikas1992
vierailija
Minullakin oli kauan paha mieli jos tuttu tai joku muu oli raskaana. Tuntui tosi pahalta ja itkinkin kauan asiaa.. käytiin miehen kanssa lapsettomuus hoidoissa monta vuotta eikä tärpännyt. Päätettiin sitten olla vain kahdestaan.
Sitten yhtäkkiä luomusti aloin odottaa vauvaa. Tähän raskauteen meni aikaa 10.5 vuotta. Toinen vauva on tulossa nyt, mut PASsin kautta. Mutta oon niin kiitollinen näistä lapsista. Toivon todellakin että muillekin tapahtuu uskomattomia ihme raskautumisia. Halusin kertoa tarinani että toivoa voi olla!
 
Täällä kans yksi tunnevuoristoradassa seilaava. Kaikenlaiset tunteet ovat sallittuja, ja kateuden kanssa painin usein. Ymmärrän hyvin, miten sitä välillä ihan ihmettelee, kuinka julmia ajatuksia toisen onnesta voi tulla. Huhhuhhuijakkaa.

Pahin vuosi oli tuo 2020, kun kävin läpi parin vuoden yrityksen jälkeen rypäleraskauden ja 4 lähipiiriläistä sai vauvan. Musertavaa. Olin äärettömän kateellinen.

Täällä yksi vierailija pelkäsi rypäleraskautta. Vaikka minulla se olikin, on se loppujen lopuksi äärimmäisen harvinainen, ihan oikeasti. Ei kannata maalata piruja seinälle, mutta jos asia kovasti mietityttää ja raskaus etenee kannattanee ottaa asia neuvolassa puheeksi ja mittauttaa hcg-arvot ja käydä varhaisultrassa sitten kun se on mahdollista. :)

Omaa napailua vielä lisää: Tällä hetkellä olo on toiveikkaampi, sillä meillä alkaa hoidot alkuvuodesta. Lupa on yrittää luomusti edelleen ja tarkoitus on nyt alkaneessa kierrossa heilutella vällyjä aktiivisesti. Olis niin kiva, että yhdellä munasarjalla ja miehen leppoisilla siittiöillä saataiskin luomutärppi. Joka tapauksessa on helpotus, että hoidot häämöttävät, sillä ensi maaliskuussa tulee 4 vuotta yritystä täyteen.
 
  • Tykkää
Reactions: Toiveikas1992
Täällä kans yksi tunnevuoristoradassa seilaava. Kaikenlaiset tunteet ovat sallittuja, ja kateuden kanssa painin usein. Ymmärrän hyvin, miten sitä välillä ihan ihmettelee, kuinka julmia ajatuksia toisen onnesta voi tulla. Huhhuhhuijakkaa.

Pahin vuosi oli tuo 2020, kun kävin läpi parin vuoden yrityksen jälkeen rypäleraskauden ja 4 lähipiiriläistä sai vauvan. Musertavaa. Olin äärettömän kateellinen.

Täällä yksi vierailija pelkäsi rypäleraskautta. Vaikka minulla se olikin, on se loppujen lopuksi äärimmäisen harvinainen, ihan oikeasti. Ei kannata maalata piruja seinälle, mutta jos asia kovasti mietityttää ja raskaus etenee kannattanee ottaa asia neuvolassa puheeksi ja mittauttaa hcg-arvot ja käydä varhaisultrassa sitten kun se on mahdollista.
Hei, minä olin se vierailija. Soitinkin jo neuvolaan ja sain ajan varhaisultraan. Nyt vaan odotellaan kolme viikkoa sormet ja varpaat ristissä. Oon yrittänyt olla ajattelematta negatiivisia asioita, mutta viimeaikojen ikävien yllätysten jälkeen on suoraan sanottuna vaikeaa pysyä positiivisena ja toiveikkaana minkään suhteen. Stressitasot on pysyneet melko pitkään korkealla. Lisäksi tuo miehen reaktio on ollut vähän yllättävä. Hän oli vuosia sitä mieltä ettei halua omia lapsia ja olin jo jollain tasolla asian kanssa sinut. Silti vauvasta on keskustelua ollut ja hän on ollut epävarma omista tunteistaan. Nyt yhtäkkiä mies on onnensa kukkuloilla ja raivostavuuteen saakka hehkuttaa ja miettii nimiä ja käy aivan ylikierroksilla. Olen joutunut toppuuttelemaan kun hän haluaisi kertoa jo ihan kaikille ja liitelee jossain rakentamissaan pilvilinnoissa. Samalla oma olo on omituinen, en muista aiemmissa raskauksissa oireiden olleen samanlaisia ja sekin huolettaa. Mun ikä huolettaa ja se jos tämä nyt ei kestäkään ja lopulta kannattelen itseni lisäksi pettynyttä miestä. Kyllä minä vaan sanon että on tämä lasten tekeminen niin kovin mukavaa. 😅

Raskaaksi tulemisen suhteen olen ollut onnekas. Silti muutama kuukausikin oli aikoinaan minulle ikuisuus yrittämistä, ja voin vain kuvitella miltä tuntuu, kun yritystä on takana pidempään ja ympärillä masuja vain pullahtelee. Osaisinpa lohduttaa heitä, joilla katkeruus nostaa päätään. En ole omille ystävillekään kertonut mitään tästä yrittämisestä, koska ajattelin etten kenenkään kanssa halua asiaa ainakaan voivotella jos en raskaaksi tulisikaan. Ajatuksena oli, että laitan kierukan ensi kesänä takaisin, mikäli mitään ei siihen mennessä tapahdu. Joten ymmärrän kyllä, että asia on sellainen josta ei kovin usein avoimesti halua ihmisten kanssa puhua. Toivon että jokaisella on kuitenkin vähintään yksi hyvä ystävä jolle purkaa sydäntään ja joka ymmärtää, miten iso ja kipeä asia on. Lapsettomuus on nykyään aihe josta paljon puhutaan, ja ihmiset tiedostavat aiheen aran luonteen. Nuo juhlatilanteet varmasti ovat haastavia, kun koossa on iso porukka, ja valtaosalla ei välttämättä ole omakohtaista kokemusta aiheesta. Puhe rönsyilee eikä siinä tilanteessa kukaan arvaa edes miettiä, että jostakin saattaa tuntua ikävältä. Itsekin myönnän olevani välillä ajattelematon puheissani, vaikka en missään tapauksessa ketään toivoisi loukkaavani.
 
  • Tykkää
Reactions: 83Keiju.
vierailija
Onko kellään koskaan ollut tunnetta, että alavatsaa polttaisi tai olisi ns. tulessa sisältä päin? Alavatsaa jännästi kihelmöi/polttaa ja olen huolissani. Tunne ei varsinaisesti satu, vaan on vain epämiellyttävää.
Tänään oli haamu testissä, minkä tulkitsin kuitenkin negatiiviseksi koska meni pari minuuttia yli sallitun ajan.
 
Olin visusti päättänyt olla testamaatta lainkaan tällä yrityskierrolla, edellisen kierron kemiallinen oli jotenki liian ikävä. Ovis oli 6-8.11 paikkeilla, seksiä harrastettiin viimeksi 6pvä illalla joten ihan mainioon saumaan osui. Oireita on vaikka kuinka (toki ihan erilaisia kuin edellisessä...) ja päädyin muissa asioissa apteekissa ollessani ostaa testin. Kp 26/28 päiväpissasta viiden tunnin pidätyksellä niin nega että edes mielikuvituksella ja yliaikaa ootellen ei mitään merkkiä toisesta viivasta. Kyseessä vielä se ultra eli herkkyydeltään 10. Toivoa ei siis mielestäni oo että se plussaksi muuttuisi enää, mutta toisaalta en pysty päästämään toiveesta irti. Mitä mieltä te olette, alanko odottamaan menkkoja ja uutta kiertoa vai voisiko tästä raskaus jotenkin ihmeen kautta tulla?
 
Ja tosiaan, piti kommentoida tuohon negatiivisten tunteiden tuntemiseen. Mä olen niin kateellinen kun kuulen/näen/luen jonkun olevan raskaana. Varsinkin jonkun itseni ikäisen eli hieman kypsemmän odottajan. Se tunne on niin vahva ja jotenkin niin inhottava että sitä ei voi varmasti ymmärtää ellei sitä itse ole kokenut. Puolisoni on ison katraan vanhin joten vauvauutisia on varmasti tiedossa tulevina vuosina, kuinkahan niistä kaikista selviää jos oma toive jää täyttymättä...
 
  • Tykkää
Reactions: Toiveikas1992
Olen pahoillani keskenmenostasi 😔, utelen minkälaisia luontaistuotteita aloitat? Mulla ikää 42 ja neljäs yrityksessä
Mulla on myös Pcos, joten kierto ja ovulaatio hukassa luomusti. Opin jo 11v sitten testaamalla, että 50 vahvuinen d-vitamiini + vehnänalkioöljy auttavat kierron ja hormonien tasaamisessa, niin niitä aloitin reippaasti ennen yritystä, sitten tietysti foolihappo, maitohappokapseleita olen myös syönyt.(Näillä raskauduin tällä kertaa jo toisesta yritys kierrosta ilman läökkeellisiä apuja.) Nyt otan lisäksi Q10, koska saattaa parantaa munasolujen laatua, mies saa ottaa näitä myös siittiöille ☺. Omega3 löysin näytepurkin korista ja siinäkin oli joku hyöty tilanteeseen 🤔
Aloitin myös rautaa ottamaan, koska ferritiini oli jo valmiiksi hieman päälle 30 ja keskenmenon jälkeen ei ainakaan ole noussut. Toivottavasti näillä tärppäsi pian uudestaan ja alkio olis elinkelpoisempi. Kaikkeni ainakin tehnyt, niin ei siitä jää kiinni!
 
Oviksesta kirjoitti joku. Itse en osaa sanoa oireiden perusteella siis ovista ollenkaan. Siksi testaan digillä. Minulla ainakin limaisimmat/kosteimmat päivät ovat ihab muulloin kun itse ovis on. Nippailuja ja kiristyksen fiilistä munasarjoissa on monesti aivan miten sattuu, monesti ehkä jo useampi pvä oviksen jälkeen tai sitten reilusti ennen. Eli jos ovista ei ole testaillut koskaan, ei välttämättä kannata masentua jos ovis oireiden perusteella testaa negaa ajoissa ennen oletettuja kuukautisia.
 
Olin visusti päättänyt olla testamaatta lainkaan tällä yrityskierrolla, edellisen kierron kemiallinen oli jotenki liian ikävä. Ovis oli 6-8.11 paikkeilla, seksiä harrastettiin viimeksi 6pvä illalla joten ihan mainioon saumaan osui. Oireita on vaikka kuinka (toki ihan erilaisia kuin edellisessä...) ja päädyin muissa asioissa apteekissa ollessani ostaa testin. Kp 26/28 päiväpissasta viiden tunnin pidätyksellä niin nega että edes mielikuvituksella ja yliaikaa ootellen ei mitään merkkiä toisesta viivasta. Kyseessä vielä se ultra eli herkkyydeltään 10. Toivoa ei siis mielestäni oo että se plussaksi muuttuisi enää, mutta toisaalta en pysty päästämään toiveesta irti. Mitä mieltä te olette, alanko odottamaan menkkoja ja uutta kiertoa vai voisiko tästä raskaus jotenkin ihmeen kautta tulla?
Ymmärrän tuon hyvin. Mulla ovis noin. 4.-5. päivä. Laskin, että tänään olisi noin dpo 14 (kp 27/28-29) ja vasta tänään sain haamun herkällä testillä. Itsekin olen hieman skeptinen. Mut jostain luin, että toivoa on niin kauan kunnes menkat alkavat. Tsemppiä!
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

18.11.2021 Torstai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
+ Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika, 7/21, 1. lapsi
+ Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
+ SannuB, 2. lapsi
Chili_, 3. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka, 9/21, 2. lapsi
Guinevere, 9/21, 4. lapsi
Liljah, 9/21, 3. lapsi
Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Guinevere......................kp 48/?
Lemoni87......................kp 42/28
Chili_...................................kp 37/28
Lili_86............................kp 33/32-34
Sofiika................................kp 27/30
Sadepisaroita................kp 24/25-31
Suikku1............................kp 17/26-28
Martta83..........................kp 16/26-27
Hellu_.............................kp 15/27-28
Liljah ....................................kp 15/26
Keksi82...........................kp 15/28
Topukka………………......kp 12/30
Netta123........................ kp 12/29
SandraB........................kp 8/27
Toiveikas1992.............kp 7/24-31

★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Lili_86...............................dpo 11
Lumihiutale_................dpo 8
Sadepisaroita..............dpo 1
Aniilorak............................dpo 5
 
Emila87
Täällä kans ovis meni, vai liekkö tuli ollenkaan 🙄 En saanut testiin selkeetä ja ne liuskat loppuikin liian pian ja flown mukaan kun oli ovis niin ei ollut talletuksia lainkaan. Limoja en bongannut.. Ärsyttää kun taaaas pitää odottaa ja odottaa 🥺 Seuraavaan kiertoon en testaa ovista, stressaa itseä tuijottamalla testejä ja miettiä että milloin on oikea aika. Tsemppiä kaikille!
 
Täällä myös kovasti toiveissa vauva vuodelle 2022. Kuukautiset alkoi 6 vkoa edellisen synnytyksen jälkeen täysimetyksestä huolimatta, mutta kierron pituus on vaihdellut 23-47 päivän välillä. Juuri, kun ajattelin kierron tasaantuneen 28-30 päivään, olivat viime kuukautiset myöhässä, mutta alkoivat kp 34.

Kahden viime kierron aikana olen yrittänyt tikuttaa ovulaatiota, mutta en ole saanut positiivista tulosta. Oireiden perusteella (kuukautiskivun tyyppinen vatsakipu) ovulaatio voisi mahdollisesti tapahtua tosi myöhään, vain 7-9 päivää ennen kuukautisten alkua.

Toivon kovasti, että raskaus alkaisi ilman, että joudun lopettamaan imettämisen...
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

19.11.2021 Perjantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
+ Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika, 7/21, 1. lapsi
Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
+ SannuB, 2. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka, 9/21, 2. lapsi
Guinevere, 9/21, 4. lapsi
Liljah, 9/21, 3. lapsi
Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Sofiika................................kp 28/30
Sadepisaroita....................kp 25/25-31
Suikku1...............................kp 18/26-28
Martta83............................kp 17/26-27
Lemoni87...........................kp 17/28
Hellu_.................................kp 16/27-28
Liljah ...................................kp 16/26
Keksi82...............................kp 16/28
Topukka…………….....…......kp 13/30
Netta123.............................kp 13/29
SandraB.............................kp 9/27
Toiveikas1992...................kp 8/24-31
Lili_86...............................kp 6/32-34
Lumihiutale_....................kp3/?

★★★★★★★★★★★★★★

❤Piinailijat:

Sadepisaroita....................dpo 8
Aniilorak............................dpo 7
Keksi82…...........................dpo3
Lemoni87..........................dpo2
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: aniiloraK
Täällä vähän sama kuin @Emila87 ja @ISLI että ovis jäi pitkästä aikaa bongaamatta. Vaihdoin ovistilut niihin suositeltuihin sofein joissa viivat selvästi tummemmat, helpommin tulkittavat. Tiistaina sain tosi vahvan viivan kp 14, tämän jälkeen viivat haalentuneet. Yleensä ovis ollut kp15-16. Joten jäin pohtimaan oliko tämä nyt ovuloimaton kierto vai onko niin että bongaan oviksen vain herkillä testeillä, joita aikaisemmin olen käyttänyt. Talleteltu jokatapauksessa on, mutta fiilikset silti alhaalla, tuskin siis törppiä tästä kierrosta.
 
Sain eilen rfsu:n testillä haamun. Tänään samaisella testillä nega. Menkat siis alkaa näillä näppäimillä. Epäilen, että oli kemiallinen, taas. Eli vielä ollaan kp 28/28-29, mutta eiköhän tässä lähiaikoina ala uusi kierto.
Tein tästä kierrosta huomion: bongasin ovulaatiohetken, kiinnittymisyrityksen ja sitten myös kipeät mahakivut (polttava, menkkajomo). Yritän ajatella että on positiivista, että pystyy tulkitsemaan oman kehonsa viestejä.

Koska olen lahjasoluhoidoissa, pään takana jyskyttää ajatus rajallisista yritysmahdollisuuksista. En tiedä miten täältä ahdistuksen suosta pääsisi ylös. Tiedän, että huomenna on jo helpompi päivä ja uusi kierto ja uusi mahdollisuus mutta äh, nyt tuntuu pahalta.
 

Yhteistyössä