Hakutulokset

1. U

Haaveena vauva 2022

Ihan puhtaasti omaa napaa. Ja jo heti alkuun ärsytysvaroitus pitkään yrittäneille, en halua loukata kenenkään tunteita. Tein perjantaina haamujen haamun pregchekkiin, iltapäivällä haamun apteekin testiin. Lauantaina aamulla apteekin testiin tuli selkeämpi haamu. Eilen aamulla pregchekkiin jo...
  2. U

Haaveena vauva 2022

Ensiksi, jaan vahvasti ajatuksesi syyllisyyden tunteesta. Toivoisin niin paljon ettei kukaan joutuisi elämään täyttymättömän vauvahaaveen kanssa. Olen kanssasi tavallaan samassa tilanteessa. Ensimmäinen yrityskierto, ei ovistikutusta eikä minkäänlaista selkeetä ovulaatio-oiretta. Flon mukaan...
  3. U

Haaveena vauva 2022

Omaanapaa; nyt on kp 15, kierto on yleensä 26-28/29. En oo tuntenu ovisnipistelyä tuttuun tapaan ollenkaan, nyt on maha menkkakiputuntuinen. Voiko tää nyt ollakin vasta ovulaatioo kun tuntuu että tää on vähän myöhäistä eikä normituntuista? Onko kellään kokemusta? Ovistestejä en oo ikinä tehny ja...
  4. U

Haaveena vauva 2022

Mä oon ehkä ällöttävä mutta mä jos seksiä on illalla, jään makaamaan yöksi ilman vessakäyntejä jotta varmasti kaikki tarpeellinen pääsee eteenpäin. Aamuisinkin yritän kölliä jonkin aikaa. Mutta tää nyt on eka yrityskierto joten jos yritys pitkittyy niin tuskin kuukausitolkulla jaksan pidätellä...
  5. U

Haaveena vauva 2022

Onpa moni saanut plussan, onnea 🙂 Miten yleistä on että ei tunne ovulaatiota? Edellisen kierron ovis oli selkeä, mutta suojaamatonta seksiä oli vasta useampi päivä myöhässä. Nyt olisi kierto siinä vaiheessa että flo näytti eiliselle/ tälle päivälle ovulaatioo ja ei niin minkäänlaista oiretta...
  6. U

Haaveena vauva 2022

Varmasti helpottavaa päästä katsomaan miltä tilanne ultralla näyttää. Haluan luoda uskoa tulevaan kertomalla kärsineeni kahdessa raskaudessa todella kovista kivuista ja runsaistakin vuodoista. Ekan kohdalla vuosin suunnilleen viikolle 10, enempivähempi ja sain jo lääkäriltä lausahduksen...
  7. U

Haaveena vauva 2022

Tosi ajatuksia herättävää keskustelua hoidoista. Meillä starttasi perjantaina ensimmäinen oikea yrityskierto. Asioiden edelle menevänä osa-aikapessimistinö olen miettinyt jo valmiiksi tulevaa. Jostain luin että yli 38vuotiaille suositellaan gyneä jos raskaus ei ala puolen vuoden yrittämisen...
  8. U

Haaveena vauva 2022

Kiitos Haluaisin mukaan listalle. Huisin jännittävää tämä pian alkava aika. Ensimmäisestä raskauduin ekasta yrityksestä, mutta tuolloin olinkin 21 stressaamaton nuori, kakkosta tehtiin puoli vuotta ja saas nähdä mitä tulevaisuudessa käy...
  9. U

Haaveena vauva 2022

Täällä uusi kirjoittelija. Olen lukenut useamman kuukauden (!) taustalla mutta nyt alkaa olemaan ajankohtaista kirjautua mukaan. Oon ite 38vuotias, kahden ison lapsen äiti. Puolisoni on useamman vuoden nuorempi ja hänelle toivottavasti tulisi esikoinen. Kierukka multa poistettiin kesällä ja nyt...

Yhteistyössä