Hakutulokset

  1. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    20.8 rv 41+5. 3535g ja 50cm. synnytys oli pitkä ja todellakin tuskainen, joka ponnistusvaiheessa päättyi kiireelliseen sektioon. äitikin joutui viettämään melkein vuorokauden teholla verenhukan vuoksi (4 litraa), jota hoidettiin runsaalla nesteytyksellä ja kuudella pussilla punasoluja. 26.8...
  2. H

    Pömppömahaisista plussanneet!

    20.8.09 tyttö tuli maailmaan kiireellisellä sektiolla. mitat 3535g ja 50cm, täyden kympin tyttö! muu ei sitten mennytkään oppikirjojen mukaan, tyttö vietti ensimmäisen päivän isänsä kanssa kanssa kahdestaan ja äiti yönsä teholla. vuosin 4 litraa verta, koska kohtu ei lähtenyt supistumaan...
  3. H

    Pömppömahaisista plussanneet!

    vajaa 30min, niin on lähdettävä synnärille. täksi päiväksi sovittu tippakäynnistys, mutta vedet holahtivatkin 3:20 sängynvierusmatolle. supistaa epäsäännöllisesti. eilen oli sairaalalla yliaikaiskontrolli josta saatiikin iloisia uutisia! paikat auenneet salamyhkäisesti1,5 senttiin, kohdunsuu...
  4. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    täksi päiväksi sovittu tippakäynnistys, mutta 3:20 menikin itsekseen vedet! laittaakohan siltikin tippaan? eilen oli yliaikaiskontrolli äippäpolilla, paikat oli 1,5cm auki. auenneet aivan salamyhkäiseksi, koska en ole mitään tuntenut. kohdunsuu pehmeä ja kaulaa 1cm jäljellä. nyt supistaa, mutta...
  5. H

    Pömppömahaisista plussanneet!

    täällä ollaan edelleen kokonaisena! ei ole oikein ollut ajatusta kirjoitella tänne, kun kaikki tuntuu tökkivän. olen suorastaan ollut kamala vaimo ja ihminen muutenkin. pinna siis todella kireällä, ja kun kiukunpuuska menee ohi, niin sitten itkettää. odotus vaan on niin kova, että se tässä...
  6. H

    Pömppömahaisista plussanneet!

    oho! mulla käyny näppisvirhe edellisessä kirjoituksessa! viikot siis 40+0 eikä 41+0 :kieh: . ja edelleen yhtenä kappaleena täällä ollaan! valitettavasti! eilen olin taas neukkulassa, ja viikossa painoa kertyny nesteenmuodossa reilu 2kg! nyt sitä syynätään tiuhaan, joten perjantaina uudelleen...
  7. H

    Pömppömahaisista plussanneet!

    laskettuaika tänään, mutta ei merkkiäkään että haluaisi tulla vanhempiaan tapaamaan. :'( ei jaksaisi enää odotella, olo kun valaalla ja muutenkin tosi tukala. hikoiluttaa, turvottaa, selkä kipeänä. tule tule jo!!! HelinäKeiju75 ja Önni 41+0
  8. H

    Pömppömahaisista plussanneet!

    nostelenpa taas, kun tuntuu tippuvan niin kovin alas... keitä en ole vielä perheenlisäyksestä onnitellut, niin yhdessä teille kaikille ONNEA! :flower: olen ollut jotenkin, niin saamarin saamaton että itteänikin hävettää. päivät pitkät menee kotona, ei oikein jaksa lähtä mihinkään kun NIIN...
  9. H

    Pömppömahaisista plussanneet!

    jospa minäkin, kun muutkin...! =) siisami; eikö olekin uskomaton tunne, kun näkee pikkusen siitä ruudulta ja kaikki on hyvin. onnea siis paljon! ellaelias; aika menee nopeasti, kun sinäkin pian puolivälissä! omaa napaa; täälllä tuskaillaan ja ollaan helpottuneina kun helteet loppui...
  10. H

    Pömppömahaisista plussanneet!

    päivää taas! juhannukset on juhlittu rauhallisesti kotona ollessa ja hyvin syödessä. viime viikolla tuli minulle ikääkin lisää, että jos kamilla voisi muuttaa listaan iäkseni 34vee. vauvanvaatteita olen jo ruvennut pesemään, ja tänään sainkin naapurilta kassillisen lisää. kuinka aikasin te...
  11. H

    Pömppömahaisista plussanneet!

    pakko vähän nostella, kun tuntuu hukkuvan! aika hiljaista on ollut täällä, johtuneeko siitä, että synnyttämässä ollaan. HelinäKeiju75 ja Önni 31+0
  12. H

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Paljon onnea Siisami! :flower: :flower: En osaa kyllä olla pois täältä, pakon omaisesti päivittäin käyn lukemassa kuulumiset, vaikka tuolla toisella puolella olenkin. Mutta, on vielä niin hyvässä muistissa nuo omat "taistelu vuodet". Tällä hetkellä loppu lähenee, raskausviikkoja täynnä jo 31.
  13. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    lääkärissä käyty. paikat kiinni ja kuten olla pitääkin. pienen painoarvioksi sain 1260kg, kuulema käyrien keskellä menee. viikonloppuna vielä töitä ja sitten alkaa kesäloma ja siitä jatkan äippälomalle. jotenkin haikeeta "jättää" työpaikka.
  14. H

    Pömppömahaisista plussanneet!

    nostampa pinoa, ettei katoa! tänään kävin keskussairaalan lääkärillä, tämä oli se "ylimääräinen" aika. siellä tsekattiin paikat, ja kaikki oli hyvin. mittaili myös vauvan, painoarvioksi sai 1260kg, kuulema menee käyrien keskellä. kovasti uteli miksi keinoalkuinen raskaus ja monesko hoito...
  15. H

    Hoidoissa plussanneille kysymys

    pp14 mulla HCG oli 712 muistaakseni. nyt menossa rv 28+4. onnea plussasta!
  16. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    paljon tänne tulee tekstiä, kaikki kyllä luen vaikken kerkeäkkään kirjoittelemaan itse. tiistaina oli se paljo pelätty sokerirasitus, mutta onneksi siitäkin selvisin. arvot olivat kaikki viitearvojen sisäpuolella, vaikka muuta pelkäsinkin. tota elopainoa kun on... nyt riesana flunssa. kaksi...
  17. H

    Pömppömahaisista plussanneet!

    sokerirasitus tehty ja selvisin siitä! ou jee! paastoarvo oli 4.8, tunti litkun jälkeen 9.6 ja toinen tunti litkun jälkeen 7.7. pikkasen olen tyytyväinen. ilokseni huomasin, ettei se litku niin pahaa ollutkaan. en siitä varsinaisesti pitänyt, mutta tiedän kyllä erään joka ilmeisesti pitki. sen...
  18. H

    Pömppömahaisista plussanneet!

    sain tänään kelan paperin täytettäväkseni, ja tukka nousi kirjaimellisesti pystyyn kun kattelin mitä kyseleepi. esim tota kohtaa 10 työstä poissaolo en tajunnut yhtään. mitä sillä siis tarkoitetaan?! auttakaa tyhmää, te kaikki ootte jo ntän paperin täyttäneet niin varmasti osaatte auttaa!
  19. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - huhtikuussa

    voi tsiisus! sain ton kelan paperin täytettävälseni. ihan kivoja kyseleepi. mitä tarkoittaa toi kohta 10 työstä poissaolo? koskeeko tämä ennen ä-loman alua vai sen aikana olevaa poissa oloa. pitääkö tähän siis kirjoittaa jo pidetty talviloma? häh! auttakaa nyt tyhmää! moni onkin jo tehnyt tän...
  20. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - maaliskuussa

    vuosilomani minäkin ajattelin pitää äitiysloman alta pois, siis kaikkiaan 33 päivää+2 ylimääräistä juhannuksesta. meillä juhannusaatto ja juhannuspäivä ovat arkipyhiä ja ovat aina lomalla ollessa vapaapäiviä. ja meillä yleensä kesälomaa olla pidetty se 24 päivää, mutta nyt pidän koko helahoidon...

Yhteistyössä